banner981
banner980
10 Ekim 2019 Perşembe 19:12
Makam aracına VİP tasarım yaptırdı!

AKP’li Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, bir süredir İZAYDAŞ’a ait olduğu konuşulan Volkswagen marka minibüse biniyordu. Büyükakın’ın başkanlığın ilk günlerinde kullandığı Mercedes marka minibüs bir anda ortadan kaybolmuştu. O minibüsün VIP tasarım için Bursa’ya gönderildiği öğrenildi. Kent Konut A.Ş. üzerinden ‘araç içi dizayn’ ihalesine çıkan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 250 bin lira ödeyerek bu minibüsü özel tasarım VIP bir araca dönüştürdü. 130 bin lira araç değeri olduğu bilinen Mercedes minibüs VIP uygulama ile birlikte 380 bin lira edere sahip oldu. 

250 BİN LİRAYA VİP TASARIM
Hatırlanacağı üzere geçtiğimiz günlerde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde tasarruf tedbirleri kapsamında eski başkan İbrahim Karaosmanoğlu’nun cipi satışa çıkarılmış, ultra lüks bu cip 629 bin liraya satılmıştı. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanının tasarruf konusundaki bu tutumu, eski model minibüs kullanmasıyla devam etmişti. İki milyonluk kentin başkanlığını yapan Büyükakın 130 bin TL’lik makam aracını açtıkları ‘araç iç dizayn’ ihalesiyle birlikte  250 bin TL karşılığı VIP hale getirdi.

KENT KONUT'UN İÇ DİZAYN İHALE BELGESİ

ESKİ BAŞKAN KARAOSMANOĞLU'NUN 629 BİN LİRAYA SATILAN ARACI

YENİ ARACIN İÇİ BEJ RENGİ DERİ İLE KAPLI

Son Güncelleme: 11.10.2019 09:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @bu gazwteye bakiyorum bi habere 2019-10-11 21:06:02

Karşımda konuşamayacaklarını adını gizleyip yazacağına çık yüzüme söyle de cevabımın komik olup olmadığını canlı canlı daha net anlarsın!

Avatar
Kocaelili 2019-10-11 20:53:47

Bu zihniyet bizi işten attı imzayida sayın Tahir hoca ve yasin özlü attı öbür dunyada iki elim takanizda

Avatar
bu gazwteye bakiyorum bi habere 2019-10-11 16:23:09

ersoymusun nesin komiksin ama git evinde otur yazma sen buraya güldurme kendini

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-11 21:06:02 @bu gazwteye bakiyorum bi habere

Karşımda konuşamayacaklarını adını gizleyip yazacağına çık yüzüme söyle de cevabımın komik olup olmadığını canlı canlı daha net anlarsın!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir @Erdem 2019-10-11 13:32:27

Milletin çocuklarına sırf kendine oy vermiyor diye ZİLLET HAİN gibi sözleri sarfeden,terörist başının kardeşini utanmadan televizyona çıkarıp oy isteyen ,halen AA yayın akışının nasıl ve niye kesildiği konusunda kamuoyunu tatmin edemeyen,seçimlerde nasıl mızmız çocuklar gibi hile yapıp sabahın köründe kara propaganda gazetelerini onbinlerce kişinin evinin işyerinin önüne attığı,hala da Kocaeli Valiliğinin faillerini bulduğunu duymadığım,millete hakaret eden biri adına adaylıktan çekilmediğime çok mutluyum,senin hayallerinle oynamam kardeş de sen neden milletin bütçesini,belediye bütçesini ikinci el araç alımı bakımından sorgulamazsın sayıştay raporlarına bak asıl hayal kırıklığını o zaman yaşarsın!Ne demiş bizim Yaşar;dümeni kır İskele Alabanda,dümenci Yaşar daha büyük hayal kırıklığı!

Avatar
Mantıklı arkadaş 2019-10-11 12:07:10

Mantıklı arkadaş, ben geçim derdinden kiralarda uğraşıyorum. Kent Konut benim için sosyal konut yapması gerekirken makam arabası dizaynı mı yapacak? O zaman adını değiştirsin. ‘Kent Araç Dizayn’ yapsın. Sen mantıklı düşün. Partinin Belediyenin ağa babaları ucuz ucuz evleri Kent Konuttan alır, makam araçlarını yeniler, sonrada tasarruf yapar öyle mi? Çok yorma kendini buraya yorum yazmayla maaşını yükseltmez troller

Avatar
Mantıklı 2019-10-11 11:07:03

Barış Gazetesi sanırım bu haberi Tahir Büyükakın'ı ve Kent Konut'u övmek için yaptınız. Çünkü gerçekten övgüyü hak ediyorlar. Eski aracı toplatarak, tasarruf yapmışlar. Kutluyor ve tüm belediyelere örnek olmasını diliyorum. Darısı bütün belediyelerin başına. Daha düne kadar taht kavgalarıyla gündeme gelen Büyükşehir iştiraklerinin de böyle tasarruf için değerlendiriliyor olması gerçekten kentim adına büyük bir gelişme.

Avatar
Erdem @Ersoy Kandemir 2019-10-11 11:00:49

Sn. Ersoy KANDEMİR Sen şu belediye başkanlığı için bağımsız aday olup son dakika Serdar KAMAN lehine çekilen adamsın di mi. Hayallerimizle oynadın :)) "Hala ben belediye başkanı olsaydım." diye başlayan cümleler kuruyorsun ya. KURMA!!!

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-11 13:32:27 @Erdem

Milletin çocuklarına sırf kendine oy vermiyor diye ZİLLET HAİN gibi sözleri sarfeden,terörist başının kardeşini utanmadan televizyona çıkarıp oy isteyen ,halen AA yayın akışının nasıl ve niye kesildiği konusunda kamuoyunu tatmin edemeyen,seçimlerde nasıl mızmız çocuklar gibi hile yapıp sabahın köründe kara propaganda gazetelerini onbinlerce kişinin evinin işyerinin önüne attığı,hala da Kocaeli Valiliğinin faillerini bulduğunu duymadığım,millete hakaret eden biri adına adaylıktan çekilmediğime çok mutluyum,senin hayallerinle oynamam kardeş de sen neden milletin bütçesini,belediye bütçesini ikinci el araç alımı bakımından sorgulamazsın sayıştay raporlarına bak asıl hayal kırıklığını o zaman yaşarsın!Ne demiş bizim Yaşar;dümeni kır İskele Alabanda,dümenci Yaşar daha büyük hayal kırıklığı!

Beğenmedim! (0)
Avatar
yok ki cümlen @.... 2019-10-11 09:14:21

hakaret etmeden iki kelam kuramıyorsun bir de beyincikten mi bahsediyorsun.

Avatar
Oğuz 2019-10-11 09:06:58

Tahir Büyükakın, 8 Ağustos 2019>“En önemli mesele bütçe meselesidir. 4 aylık sürede öncelikleri yeniden belirleyip tasarruf sürecine başladık. Genel talimatımız: Oturduğunu koltuk kırık değilse yeni koltuk almayacaksınız! Ben odamda değişiklik yapmadım en az 15 yıllık mobilyaları kullanmaya devam ediyorum”

Başkanımız hep sahada, halkın içinde. Neden makamını yenilemediği belli oldu arabaya koltuk takımı yaptırmış. Yıllarca Cumhuriyet Halk Partisi’ne oy verdim. Tahir Başkan tamamdır, bu adam iş yapar dedim, tabuları yıkıp oy verdim şu yapılana bak. Resmen dalga geçiyorlar milletle.

Avatar
muhalif 2019-10-11 09:02:53

ibrahim başkanı ve ekibini lüks sever konfor düşkünü gibi gösterenlere bak hele ahhh ahhh kendileri çok tasarruf yapar

Avatar
M Eker 2019-10-11 08:35:01

yazık o para millete hizmet için veril di yazık haramdır

Avatar
bino 2019-10-11 08:25:31

personele gelince tasarruf kendilerine gelince lüksten vazgeçmiyorlar

Avatar
.... @Zeynep 2019-10-11 04:26:42

Beyincikle idare edersen doğru düşünemiyorsun demek ki değil mi aktroll

Misafir Avatar
yok ki cümlen 2019-10-11 09:14:21 @....

hakaret etmeden iki kelam kuramıyorsun bir de beyincikten mi bahsediyorsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
İzmitli 2019-10-11 01:41:25

Yakışır başkanımıza Allah kaza bela vermesin

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-11 00:36:45

Kısa ve net bir şey yazacağım.Akape li mi?Evet akapeli.Tamamdır

Avatar
Arkadaş 2019-10-11 00:35:53

Katranı kaynatsan olur mu şekeeerrrr cinsini ......... cinsine çeker.Akapeli değil mi cinsine çekecek normal.

Avatar
Metin SAN Seda başşak gökan zeynO uğır ertO 2019-10-10 23:58:25

Hesap zamanı.

Avatar
Barış 2019-10-10 23:53:18

Aysun Ernkaya nın aracı kaç para uğurcüğum biri kocaelinin patronu biri de bir gazetenin!!

Avatar
Erdem 2019-10-10 21:52:21

Öyle demeyin yaw 0 km 900.000 tl lik audi cip ten 2015 2016 model 130 bin tl lik minibüse inmek bile başlı başına büyük başarı. Nispeten model olarak eski sayılabilecek bir makam minibüsüne giydirme yapılabilması makul ama 250.000 tl lik giydirme pahallı geldi açıkçası. Yoksa 3.5 katrilyonluk bir bütçeyi yöneten büyükşehir belediye başkanının 200 250 bin civarı bir araca binmesi normal. Bu arada 0 km honda civic in bile 150 bin tl ye satıldığını gözardı etmememek lazım

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-10 20:12:20

Ben belediye başkanı olsam illa da böyle bir araca ihtiyaç olsa ikinci el alırdım,hazırları var 40 binlira içi de yapılı kmsi de az,!

Misafir Avatar
Erdem 2019-10-11 11:00:49 @Ersoy Kandemir

Sn. Ersoy KANDEMİR Sen şu belediye başkanlığı için bağımsız aday olup son dakika Serdar KAMAN lehine çekilen adamsın di mi. Hayallerimizle oynadın :)) "Hala ben belediye başkanı olsaydım." diye başlayan cümleler kuruyorsun ya. KURMA!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zeynep 2019-10-10 19:44:56

Adam milyon dolarlar kazandıriyo koceline gecesi gündüzü koceli adamın bırakin da o kadar olsun

Misafir Avatar
.... 2019-10-11 04:26:42 @Zeynep

Beyincikle idare edersen doğru düşünemiyorsun demek ki değil mi aktroll

Beğenmedim! (3)
Avatar
Karşıyakalı 2019-10-10 19:40:01

Yani birine illa bi kulp takacaksınız D;
Bir yerden eleştireyimde nerden olursa olsun

Avatar