banner1019
banner980
21 Temmuz 2019 Pazar 15:58
Mahkum yakınları İzmit'ten seslendi: Ölene kadar mı bekleyelim?

Mahkum yakını aileler bugün, Sabri Yalım Parkı'nda bir araya gelerek ellerinde pankartlarla basın açıklaması gerçekleştirdi. Çevre illerden de katılımın olduğu basın açıklamasında, aile yakınları tek tek taleplerini paylaştı. Mahkum yakınları sık sık, "Mahkuma verilen sözler tutulsun" sloganı attı. Mahkum yakınları yaptıkları konuşmalarda, "Halka gerçek zarar veren, istismar edenler için değil adli suçlular için af istiyoruz. Bşze söz veren milletvekilleri sözlerini tutsun" dedi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a da seslenen mahkum yakınları, "Sayın Cumhurbaşkanımız bize 'Bekleyin' dedi. Ölene kadar mı bekleyelim? Bizi azarlasa da onu seviyoruz" diye konuştu.






 

Son Güncelleme: 21.07.2019 18:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yiğit @bay smt 2019-08-03 20:26:02

Terbiyenizden belli kesin suçsuz yere yatıyorsunuzdur

Avatar
bay smt 2019-07-28 13:59:21

hayırdır istemeyen kopekler suçsuz yere yatan o kadar insanlar var

Misafir Avatar
Yiğit 2019-08-03 20:26:02 @bay smt

Terbiyenizden belli kesin suçsuz yere yatıyorsunuzdur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hamsi 2019-07-22 11:46:39

Suçun adilisi istismarı olmaz, suçu işleyen cezası neyse çekecek, af kesinlikle olmamalı

Avatar
Halkdan biri @Vatandaş 2019-07-22 09:47:48

Cezaevinde mağdur olmaz vatandaş yazan muhtemelen suçlu veya suçlu yakını olan kişi kişi. Cezaevindekiler suçlu oldukları için oradadır, halk af istemiyor, suçluların cezalarını çekmelerini istiyor

Avatar
Vatandaş 2019-07-22 00:59:52

AF KARSITLARI SIZ ANCAk KONUŞURSUNUZ DIGRU BURDA MAĞDUR OLANDA VARDIR FAKAT CEZAEVLERINDE SIZIN GIBJ MAĞDUR OLAN INSAN ÇOK ! HAKSIZ YERE FETOCU HAKIMLER TARAFINDAN VEYA YINE HAKSIZ YERE SADECE ISMI GECTIGI ICIN EN AĞIR CEZALARI ALAN SUÇSUZ YERE IÇERDE YATAN INSAN ÇOK KINAMAYIN BAŞINIZA GELÜR HEMDE HIC BEKLENMEDIK BIR ŞEKİLDE..

Misafir Avatar
Halkdan biri 2019-07-22 09:47:48 @Vatandaş

Cezaevinde mağdur olmaz vatandaş yazan muhtemelen suçlu veya suçlu yakını olan kişi kişi. Cezaevindekiler suçlu oldukları için oradadır, halk af istemiyor, suçluların cezalarını çekmelerini istiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hayrullah @Avni 2019-07-21 22:41:33

Terbiyenizi takının kime soysuz diyorsunuz,
Hem suçlular hem güçlüler
Edep edep edep

Avatar
Avni 2019-07-21 22:24:54

Ulan yorum yapan soysuzlar onlar mahdur aileleri

Misafir Avatar
Hayrullah 2019-07-21 22:41:33 @Avni

Terbiyenizi takının kime soysuz diyorsunuz,
Hem suçlular hem güçlüler
Edep edep edep

Beğenmedim! (0)
Avatar
Necip 2019-07-21 22:19:01

Ölene kadar değil, cezaları bitene kadar!
Cezanızı doldurunca çıkarsanız, affı öldürmeden, çalmadan, dolandırmadan önce düşüneceklerdi

Avatar
Vatandaş 2019-07-21 20:19:53

Geberene kadar orda kalsınlar yapmasaydılar suç Avrupa’da Amerika’da Nah af kesinlikle Yok

Avatar