banner1019
banner980
06 Haziran 2019 Perşembe 20:37
Küçük su 1, tuvalet 2 lira!

Ramazan Bayramı’nda özellikle kentimizin sahil kesimleri doldu, taştı. Turizm beldemiz Kandıra’ya akın eden binlerce vatandaş bölge esnafının yüzünü güldürdü. O esnaf arasında gözünü yüksek kar hırsı bürüyenler de vardı. Sahilde yer alan bir seyyar tuvaletin ücretinin 2 lira olduğu görüldü. Küçük suyun en pahalı marketlerde dahi 1 lira olduğu ülkemizde tuvalet ücretinin 2 lira olması şaşkınlık yarattı.

Son Güncelleme: 11.06.2019 10:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Orhankasikci 2019-06-07 14:17:52

nerede oranın muhtarı nerede kandıra baskanı yazıklar olsun2tl kım yaptıysa o nu cezalandırlması gerekmekte baskan millet doldu dıye tuvalettemı yapmıcaklar zabıtalar seslenıyorum ıkı sebet kıraz pazara getırdıgımızde bızı kovalarsınız satılımıs lar ..hadı bakalım 2 tl verıpte sızı ıcerı sokacaklarmı bakalım gıdıp deneyın bır

Avatar
Ahmetinejat 2019-06-07 13:13:09

Bence temiz ferah lavabolar, tertemiz ve geniş WC ler , buz gibi temiz içme suları o kentin vizyonudur.Kolay ve basit bir projedir, tamamen herhangi bir yapinın veya yolun bile altına planlanabilir. Ümmeti Muhammet e hizmettir, İnsanlığa hizmettir !

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-06-07 11:01:28

VİAPORT'DA SU 2TL..BİLİNE.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-07 04:36:58

Ben derim hep şu piyango vursun ilin heryerine beleş WC yapacağım,sadece isim hakları bende olacak,yani isimlerini ben koyacağım,madem kanuni yoldan bu milletin haklarını engellemem zaman alıyor ya da engelleyemiyorum ben de milletime milletimin hakkını yiyenlerin ağzının payını bu yöntemle veririm!Bu proje derece alabilir!

Avatar
NEZİROĞLU 2019-06-07 00:52:26

Normaldir birin de temiz su diğerinde hem temiz hem atık su parası alıyorlar. Devlet ne kadar çaresiz ki önce içirip sonra çıkartıyor. :)))) hemde parayla

Avatar
kandıralı 2019-06-07 00:21:05

zabıta müdahele etsin seyyarcılara müdehale ediyorya

Avatar
Ahmedinejat 2019-06-06 22:54:06

Sakarya merkezde Çark caddesinin başında, Şehrin en işlek yerinde bir Lavabo var ( WC )! Bay ve Bayan olarak ve prıl prıl ,Şehrin en işlek en yoğun bölgesinde 06:00 ile 22:00 arası açık, sürekli hizmetliler var .Belediyenin hizmeti ve tamamenÜCRETSİZ

Avatar
Garip 2019-06-06 22:14:03

Bunların yüzünden denizler kirleniyor

Avatar
seko 2019-06-06 21:54:04

Fırsatçı köpekler.Para kazanıyorsunuz ama boka batıyorsunuz farkında değilsiniz!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482