banner830
banner887
banner883
27 Eylül 2018 Perşembe 12:40
KOTO’da sahte imza skandalı…!
banner728

KOTO’da skandal niteliğinde bir olay yaşandı. Geçtiğimiz KOTO Meclis seçimlerinde 16. Komite’den meclis üyesi seçilen Uğur Demir’in her ay düzenli olarak yapılan meclis toplantılarına katılmadığı ortaya çıktı. Ancak KOTO Meclis tutanaklarında Uğur Demir’in bütün toplantılara katılmış gibi imzasının bulunduğu görüldü. Edinilen bilgilere göre Uğur Demir’in yerine imza atanlar, aynı komitede meclis üyeliği yapan ve TOBB üst kurul delegesi olan Yaşar Can ile 20. Komite’den meclis üyesi seçilen Eray Bodur olduğu anlaşıldı. Olayın ortaya çıkmasının ardından KOTO Başkanı Necmi Bulut ise sahte imzalara göz yummayıp Yaşar Can ve Eray Bodur’un derhal meclis üyeliklerinden istifalarını istedi. Diğer yandan meclis başkanı Akın Doğan’ın aylardır toplantılara gelmeyen Uğur Demir’i meclis üyeliğinden düşürmek yerine sahte imza atılmasına göz yumması büyük bir şaşkınlık yarattı. Taşları yerinden oynatan sahte imza olayından sonra meclis üyelerinin istifa etmesi yeterli gelecek mi yoksa yetkili kurullar bir işlem yapacak mı, orası bilinmiyor.

Son Güncelleme: 12.10.2018 14:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akın doğan 2018-09-28 16:11:17

Sayın izmitli rumuzlu öncelikle şunu söylemek isterim ben asla aslımı inkar etmem ve etmedim 18 eylül 1972 tarihinde çukurbağ mh mantar çeşme sok (şu anki ismi yusuf şen sok) ta doğdum evet niğde doğumlu Necmi Doğanın oğluyum babam rahmetli 1950 li yıllarda izmite gelmiş sırtında halı satarak geçimini sağlamış daha sonrada izmitte dükkan açmıştır bununlada gurur duyarım bende o babayalayık olmaya çalışan bu şehrin evladı bir tüccarım saygılarımla

Avatar
izmitli 2018-09-28 11:14:24

bu yapı oluşumunda hepsinin kendi şirketlerini yönetemedikleri amaçlarının makam ile şirketlerine fayda sağlamak olduğunu buradan yazdım hatta bunların hiçbiri izmitli değil dedim biri niğdeli ben izmitliyim dedi yahu bu kadar aslını inkar eden zat lardan ne beklenir ardahanın ağrının ticaretine katkı sağlamaya çalışan bu ilin nabzını sokaktaki esnafın halini göremeye ve bir tık adım atmayan oda yöneticileri açılış yemek ,kokteyl vs günler yıllar geçti sonuç şimdi kravatlı çağdaş görünenler çıkarlar çakışınca birbirine girdiler .... DAĞ FARE DOĞURMUŞ....

Avatar
Serdar 2018-09-27 20:59:22

Yine şaşırtmadı

Avatar
Koç 2018-09-27 18:58:17

Yeyin birbirinizi

Avatar
temel @murat 2018-09-27 17:36:46

cücük beyinli onlara bunu yaptıran sonra afişe eden necmi nedeni muhalefet kalmasın

Avatar
murat 2018-09-27 12:57:35

Temel haberi iyi oku. necmi başkan sahtekarların istifasını istemiş lafı başka yerinden anlam

Misafir Avatar
temel 2018-09-27 17:36:46 @murat

cücük beyinli onlara bunu yaptıran sonra afişe eden necmi nedeni muhalefet kalmasın

Beğenmedim! (1)
Avatar
temel 2018-09-27 12:43:52

oooo bu neki koto da her taraf sahte.... ama necmi bunuda ört pas eder

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328