banner984
banner980
banner1003
10 Eylül 2019 Salı 10:20
Köşker, yüze tükürme iddiasını yalanladı

AKP’nin kurucu üyelerinden olan ve uzun yıllar Gebze Belediyesinde çalıştıktan sonra 2014 yerel seçimlerinde AKP’den Gebze Belediye Başkan aday adayı olarak eski Belediye Başkanı Adnan Köşker’e rakip çıkan, sonrasında da işten çıkarılan Okan Kurt, bugün Eski Çarşı’da karşılaştığı Köşker’in yüzüne tükürdüğünü iddia etti. Okan Kurt, gazetemize yaptığı açıklamada şunları kaydetti:  “Bugün Gebze Eski Çarşı mevkiinde Adnan Köşker ile karşılaştım. Saat 09.00 sıralarıydı. Ben İstanbul, o İzmit yönüne doğru yürüyordu. Önünde koruması olan araç vardı. Göz göze geldik, dayanamadım yüzüne tükürdüm. ‘Tüh utanmadan bir de geziyorsun, yazıklar olsun’ dedim. Hiçbir şey demedi, yoluna devam etti” ifadelerini kullandı. 

Gebze Belediye eski Başkanı Adnan Köşker ise haberin gazetemizde çıkması üzere telefonla ulaşarak, böyle bir olayın gerçekleşmediğini dile getirdi, Okan Kurt’un sözlerinin tamamen uydurma olduğunu kaydetti. Köşker, bugün çarşıda gezerken yanında MHP İlçe Başkan Yardımcısı'nın da bulunduğunu, böyle bir şey yaşanmadığına onun da şahit olduğunu sözlerine ekledi. 
 



Son Güncelleme: 10.09.2019 13:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yakup 2019-09-10 18:15:12

Şu Gebze de köşe başlarında bedava yemek çay peşinde koşan adamı kral yaptınızya ne diyeyim size bu tükürdüm diye reklam yapan adam adnan köşkleri görse girecek delik arar ölülerin iş adamı cenaze sahiplerinden aldığı paraları açıklasın bu Okan diyen zavallı

Avatar
ersoy @Ali 2019-09-10 18:08:40

Bazen görmektense düşünmek bile yeter senin gibi okuduğunu anlamayanlara,farz et yazıyor,sen etme gel karşıma gör gerçeği diğer görmüşler gibi tersinden madem meraklısın alnına tükürük yapıştırılıp yapıltırılmayacağına,bu arada sana bir tavsiye,kalem fikir doğru fikir her zaman kaba kuvvetden üstündür o sebeple KALEMİN YÜREĞİN BİLEĞİN kuvvetliyse kendi nefsinden önce milletimizin çıkarı için kullanmalı herkes,ben bahsi geçeni şahsen tanımam emme Gebze belediye bütçesinin nasıl heba edildiğini iyi bilirim,tükrük o yüzden farz edilmeli,senin ki ise gtçe bir iddia olduğu için nemi hissetmeli!Buradan yazmaya devam edeceğim okumaya devam ediniz tükrüksever güruhunuzla!

Avatar
Ali 2019-09-10 17:08:35

Ersoy nerde sende o gt birinin karşısına çıkıp tükürüğü yapıştıracak anca burdan sallarsın

Misafir Avatar
ersoy 2019-09-10 18:08:40 @Ali

Bazen görmektense düşünmek bile yeter senin gibi okuduğunu anlamayanlara,farz et yazıyor,sen etme gel karşıma gör gerçeği diğer görmüşler gibi tersinden madem meraklısın alnına tükürük yapıştırılıp yapıltırılmayacağına,bu arada sana bir tavsiye,kalem fikir doğru fikir her zaman kaba kuvvetden üstündür o sebeple KALEMİN YÜREĞİN BİLEĞİN kuvvetliyse kendi nefsinden önce milletimizin çıkarı için kullanmalı herkes,ben bahsi geçeni şahsen tanımam emme Gebze belediye bütçesinin nasıl heba edildiğini iyi bilirim,tükrük o yüzden farz edilmeli,senin ki ise gtçe bir iddia olduğu için nemi hissetmeli!Buradan yazmaya devam edeceğim okumaya devam ediniz tükrüksever güruhunuzla!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-09-10 14:12:46

Sanki çok iyi belediye başkanlığı yaptında bölgende,hadi o şahıs tükürmedi,benim tükürdüğümü ve alnının tam ortasına yapıştırdığımı farz et,ya da Kocaelideki daha düne kadar belediye başkanı olanların halkın içinde rahat rahat niye gezemediğini zihinlerinizde canlandırırsanız bu milletin sizi tebrik etmeyeceğini hepsi olmasa da büyük bir kısmının sizler için neler düşündükleri aşikar bana göre!

Avatar
Yalçın 2019-09-10 12:34:20

Gazete barış şu Okan kurt denen beleşciyi bu kadar şişirmenize gerek yok piyon bu adamın hayatı yalan hakkında yazılanlara bakın

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482