banner920
banner887
29 Ocak 2019 Salı 10:14
banner919
Vatandaşın kaybedecek neyi kaldı ki? Çarşı-pazar yanıyor, neye dokunsanız el yakıyor. Üstüne bir de çevreyi koruma adı altında poşet paralı oldu, vatandaşın sabrı iyice taştı. Vatandaş artık korkmuyor, susmuyor, konuşuyor.

Tıpkı bir sokak röportajında isyan eden bu kadın gibi… Sosyal medya onu konuşuyor. Milyonlarca insanın isyanına tercüman oldu çünkü bu kadın!

Muhabir, vatandaşlara, marketteki zamları sordu. Mikrofon uzatılan vatandaşların ekonomik duruma ve hükümete tepkisi ise dikkat çekti. “Girdik markete bak 5 liranın hesabını yapıyoruz, millet konuşmaya korkuyor artık, niye korkuyorlar?” diyen yaşlı bir kadın, “Konuşun, sesinizi duyurun artık, ben korkmuyorum artık daha… 1 milyar 800 (1800) lira alıyorum, bununla ne olur be? Bunlar kafasını yastığa koyunca ne yapıyorlar, vicdan azabı çekmiyorlar mı?” dedi. Diğer bir kadın ise konuşmaya müdahil olarak “Sen yine iyi alıyormuşsun, bizde o da yok” dedi.

Bu röportaj ilimizde yapılmadı ancak Kocaeli'de de marketlerdeki, pazardaki fiyatların el yakışı, vatandaşı isyan ettiriyor. Bu sözler, Kocaelililerin de isyanına tercüman oldu. 

Son Güncelleme: 29.01.2019 11:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mutasarrıf @Cevirici 2019-01-30 10:36:05

Senin dediğin gibi yaparsa ayda 1.800 tl. biriktirir.

Avatar
Richi rich 2019-01-30 02:06:07

Öncelikle teyzecim alkışları sonuna kadar hakediyorsun. Bu şekilde ses çikarmadigimiz hergun KOYUN gibi güdülmeye mahkumuz...

Avatar
Niyyye 2019-01-29 23:19:15

Kira vermeyen 2kişilik aileye 1800 tl nasıl yeter arkadaşım bir hesabını yaparmısın bize ???

Avatar
Tuna @Tercüman 2019-01-29 16:53:51

hostt adii mahlukk akp nin yalakasıı asalak neye yeter lann mall SADECE MAKARNA ALSA EKMEK ALSA HESAPLA BUMUDUR YASAMAK sen tayyipin belli koyunusun

Avatar
Ersoy’dan sağır AKP’ye ve aktrollere 2019-01-29 15:02:08

İşinize geleni duyar işinize geleni duymazsınız,sizin adaylarınız NİYE RAKİPLERİNİN KARŞISINDA CANLI YAYINDA YILLARDIR KONUŞMUYORDA,tek başınlarına konuşuyor,TEYZE GİBİ MİLYONLARCA İNSANI NİYE DUYMAZSINIZ,bıktı millet bıktı,TARİHE HANGİ SIFATLARLA GEÇECEĞİNİZİ DÜŞÜN AKP,kaçak güreş sever,işkembeden atış şampiyonu AKP!!!

Avatar
Ebru 2019-01-29 14:54:44

https://www.facebook.com/116119348412104/posts/2353658301324853/

Vergilerinizij gittiği yer. Süreyelilere saglik merkezi. Bravo hepinize mustehak. Ama olan diğerlerine oluyor. Bize ... belki bize de müstehaktır. Tepemize cikmalarina izin verdigimizden

Avatar
Cevirici 2019-01-29 14:06:12

Tercuman 1800 tl iki kisilik ogrenci evine yetmez. 1800tl alan kisi kira vermese demissin ne zaman tasarruf edip ev alacak bu kisi. D.gazin karsisina gecip yazma. 1800 tl ye nasil geciniyor bu insanlar.d.gaz yakmiyor.elektrik acmiyor.perdesini koltugunu evlendiginden beri degistirmiyor.gidip bir hava alayim bende cafede cay iceyim demiyor. Sosyallik sifir. Marketten yarim kilo alirsa aliyor.hrr aksam makarna yiyor. Boyle yasarsa 1800tl yeter.he bu arada 2 kisilik ailenin cocuguda var.oyuncak yok.kres yok. Baba bunu al alamam oglum var.e o.kotu. satmiyorlarmis oglum demek var. Bu ne demek biliyormusun.Supriz yumurta 5 tl biliyormusun aldinmi hic.
Bu kadar vergi toplaniyor. Her seyden bir isimle vergi aliniyor. Bir kagit alacaksin git bankaya para yatir deniliyor.otv mtv kdv vb vb otomatik zamlaniyor. Isciden dunya kesiliyor. Eee.sayin ecevit ciksa mezardan ona bu kadar vergi odense oda yonetirdi.dolar 4 tl den 7 liraya cikti.simdi 5.3 tl.suninise neden 4 tl ye dusmedi.an ecevit zamaninda dolar 0.6 kurustan 1.6 kurusa cikmisti.sn ecevit 2.5 tl ye cikartip sonra suni diyip 1.6tl ye razi olunmu deseydi.

Misafir Avatar
Mutasarrıf 2019-01-30 10:36:05 @Cevirici

Senin dediğin gibi yaparsa ayda 1.800 tl. biriktirir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ilhan 2019-01-29 12:45:19

tercuman adli vatandas köle gibi yasamaya devam et senin gibiler oldukca akp nin sirti yere gelmez

Avatar
boş laf @Tercüman 2019-01-29 11:47:51

Fakir edebiyatı mı?kaç adet edebiyat kitabı okudun acaba? veya kaç gün marketçilik yaptın merak ettim.Ayrıca ekonomik alanda ki eğitim seviyen nedir?artık biraz da mantığınzı kullanmayı öğrenseniz.

Avatar
Tercumana cevap 2019-01-29 10:58:53

Tercuman kira vermeyene 1800 tl yeter derken ne demek istiyorsun.Kiraciları düşünmücekmisin .Evi olmayan ne yapacak? Üstelik kimse çocuk da mı yapmasın.

Avatar
Tercüman 2019-01-29 10:36:44

Kira vermeyen 2 kişilik aileye 1.800 gül gibi yeter, fakirlik edebiyatı yapmasın kimse....Evet son 6 aydır marketler bayağı bir hırsız oldu , kimse inkar edemez...Biz, vatandaş olarak bilinçli olup aşırı zam yapan mekanları boykot etmedikten sonra sırtımıza binen çok olur...Zam yapan başkası faturası kesilen başkası olamaz.Bahane gösterilen döviz fiyatı da 7.20 'den 5.30'a indi ama zamlar aynen devam, kim suçlu?

Misafir Avatar
Tuna 2019-01-29 16:53:51 @Tercüman

hostt adii mahlukk akp nin yalakasıı asalak neye yeter lann mall SADECE MAKARNA ALSA EKMEK ALSA HESAPLA BUMUDUR YASAMAK sen tayyipin belli koyunusun

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
boş laf 2019-01-29 11:47:51 @Tercüman

Fakir edebiyatı mı?kaç adet edebiyat kitabı okudun acaba? veya kaç gün marketçilik yaptın merak ettim.Ayrıca ekonomik alanda ki eğitim seviyen nedir?artık biraz da mantığınzı kullanmayı öğrenseniz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
emre 2019-01-29 10:31:46