banner1019
banner980
16 Kasım 2019 Cumartesi 22:09
Köfteci Yusuf’tan  şaşırtan görüntü!

Köfteci Yusuf firmasının soslarından satın alan bir vatandaş sosu evine götürdü. Kahvaltı sırasında baharatlı sosu yemek isteyen vatandaş kapağı açınca şoke oldu. Sarı renkte, hayvan içyağı gibi duran ve mide bulandıran bir cisimle karşılaşan şahıs sosu iade etti. İnternet üzerinden şikayetini de yayınlayan şahsın sıkıntısının sebebiyle ilgili Köfteci Yusuf’tan herhangi bir açıklama yapılmadı.

Son Güncelleme: 17.11.2019 09:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cihan 2019-11-26 13:03:36

3 yıldır muşterisiyim çok ta memunum

Avatar
Ayperi 2019-11-22 17:30:58

Yalan

Avatar
Polat 2019-11-21 23:12:49

Köfteci Yusuf'un zeytinyağında tağşiş ( dışardan eklenen farklı maddeler, yağlar) tespit edilmedi mi ? Bu ciddi bir suçtur.Tamam özür falan dilediler de neye yarar.Yok millete iş veriyormuş da yok çok iyiymiş de.Adamlar seni kandırdı.Bundan zevk alıyorsanız devam edin.Sanki babanızın şirketi ölesiye savunuyorsunuz.

Avatar
Düşünen deli 2019-11-20 10:25:38

Nasıl bir millet olduk firma İzmite geldi 300-500 kişi calıştırıyor hemde sigortalı gençler fişinide kesiyor vergisinde ödüyor daha ne istiyorsunuz 500 işsiz dahamı

Avatar
Mehmet pektaş 2019-11-19 18:41:19

Bursa Karaman’daki köfteci Yusuf tesislerine misafirlerimi getirdim Bir kg Köfte ve yarım kilo pirzolayı tam pişirmeden önümüze getirdiler.Bir kısım köfteler tabakta kaldı pirzolaları garson alıp kızartmaya getirdi.Yarıya yanmış pirzola getirdiler.Beni misafirlerime karşı mahçup ettiler.Müşteri memnuniyetimi yitirdim.19.11.2019

Avatar
Mehmet pektaş 2019-11-19 18:40:52

Bursa Karaman’daki köfteci Yusuf tesislerine misafirlerimi getirdim Bir kg Köfte ve yarım kilo pirzolayı tam pişirmeden önümüze getirdiler.Bir kısım köfteler tabakta kaldı pirzolaları garson alıp kızartmaya getirdi.Yarıya yanmış pirzola getirdiler.Beni misafirlerime karşı mahçup ettiler.Müşteri memnuniyetimi yitirdim.19.11.2019

Avatar
nur bağcı 2019-11-19 09:18:45

Kocaman bir entegre tesisi, onca çalışan ve her ay yapılan kontroller. Temiz ve sağlıklı olmasa 20 küsür yıldır nasıl hızla büyüsün. İşini iyi yapıyor, çamur atmaya gerek yok!

Avatar
Mahmut 2019-11-19 00:45:02

Yahya kaptan köfteci yusuf hala karnım ağrıyor, dahada gidersem iki olsun. Köfte değil kemik yediriyorlor,çat çut eyvah diş gitti,tepsiyi alan başına üşüşüyor, yoğurt yermisin,kadayıf yermisin, çorba içermisin? baybay yusuf.

Avatar
Mürtezeka 2019-11-19 00:43:09

At yalanı, öp inananı.

Avatar
İzmit 2019-11-19 00:11:56

Birde yabancı yiyecek firmalarının haberini yapabilseniz ahh ahh

Avatar
Zamazingo 2019-11-19 00:07:34

Buna anadolu insani p.k at izi kalsin diyor

Avatar
Vatandaş 2019-11-18 18:26:06

Yazık diyorum. Dar gelirli vatandaşın ekmeğini elinden almayın.

Avatar
Şükrü 2019-11-18 14:05:15

Dün akşam ikitelli köfteci yusuftaydım cok memnun kaldım emeği ğecen herkezein eline saglık

Avatar
deniz akgün 2019-11-18 11:54:41

Kanıt var mı yok. Sosun içinden çıkıyor ama hiç sos lekesi olmamış, tertemiz. Sonradan konulduğu o kadar belli ki. Ama siz haberci olarak buna dikkat etmek yerine, fotoğrafın Köfteci Yusufa ait olduğunu görür görmez haber yapıyorsunuz. Türk markasını desteklemeniz gerekirken böyle içi boş, kanıtı olmayan, saçma sapan haberler yapmak hiç doğru değil. Adam köfteciyken bir marka oldu ve 1-2 yıla kadar yurtdışında da şube açacak. Türk insanını, kültürünü yurtdışında temsil edecek ama haberci olarak sizler markayı kötülemeye yönelik her şeyi yapıyorsunuz. Reklam mı alamıyorsunuz, bu kininiz nerden geliyor? Haberci olarak güvenilir, doğru haberler yapın.

Avatar
Esma 2019-11-18 10:08:35

Tabii ki de gerçek çünkü benim arkadaşım da yaşamıştı hatta ben de şahit oldum.

Avatar
ADNAN SEMİZ 2019-11-17 23:58:36

PİYASADA SATILAN KÖFTE VE SUCUKLARIN YAPILIŞLARINI KİM BİLEBİLİYORUZ Kİ? AMA KÖFTECİ YUSUFTAN ALDIĞIM KÖFTE VE SUCUKLARI ÇOK BEĞENİYORUZ AİLECE YIYORUZ.ELLERİNE SAĞLIK.

Avatar
Umut 2019-11-17 21:53:18

Alakası yok arkadaşlar niye adam karalasin adam içinde bulmuş bide resim paylaşmış Allah için sizde görmüyorsunuz sanki ne kanpanya nede karalama var arkadaslar

Avatar
Mert kaya 2019-11-17 19:38:08

Boş işler biri ortaya bir şey atıyor hemen inanıyorsunuz alan kişinin koymadığı nerden biliyorsunuz eğer doğru ise tarım gıda şikayet edersin denetleme yapılır cezasını keser eğer doğru değilse sizi dava etse ne olucak yazık değil mi

Avatar
YALÇIN 2019-11-17 19:32:28

İllaki böyle şeyler olabilir insanlık hali . Ölmeyiz merak etmeyin

Avatar
Nalan Sevinç 2019-11-17 19:07:23

Derdiniz büyük köfteci Yusuf’la belli ama bilen biliyor kimsenin etkileneceğini düşünmüyorum böyle asparagas haberlerle

Avatar
Ahmet 2019-11-17 15:25:48

Arkadaşım buradan binlerce kişi ekmek yiyor evine ekmek götürüyor böyle basit şeylerle karalama yapmayın yazıktır günahtır

Avatar
LİKARBA TAŞFIRIN & RESTAUTANT 2019-11-17 15:14:34

Yapmış olduğunuz bu haberle muradınız nedir? Habercilikmi? Bu olayın gerçekliği konusunda sizi tatmin eden bir enddtürmanınız varmı? Yoksa gerçek olup olmadığıyla ilgilenmiyormusunuz? Çok basit bir şekde şahsın kendisinin bunu yapabileceğini hesaba kattınızmı ? Binlerce insan çalıştıran bir kurumu böyle bir haberle töhmet altında bıraktığınızın farkındamısınız? Bu yaptığınızla kendi mesleğinize olan güvene nasıl bir zarar verdiğinizin farkındamısınız ?

Avatar
Selime aydın 2019-11-17 12:51:03

Köfteci yusufla sorunu olan biri sanırım.veya restoranı olup iflas eden biri

Avatar