banner1046
banner1038
17 Ekim 2019 Perşembe 15:23
Köfteci Yusuf, özür diledi... Bakanlık tağşiş tespit etmişti!
Kocaeli’de ve birçok ilde şubesi bulunan Köfteci Yusuf adlı işletme, Tarım ve Orman Bakanlığı taklit, tağşiş yapan firmalar listesine takılmıştı. Köfteci Yusuf’un Aktürk Gıda Akaryakıt Nakliye ve Tic. Ltd. Şti.'ye yaptırdığı naturel sızma zeytinyağında da farklı tarihlerde yapılan denetimlerde 2 kez tağşiş tespit edildiği ortaya çıkmıştı. (Tağşiş: Bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, karıştırma.) Köfteci Yusuf’un yaptırdığı bu zeytinyağının hangi şubelerde kullanıldığı ise açıklanmamıştı. Köfteci Yusuf’tan, bugün bir açıklama yapıldı. Köfte Yusuf, kamuoyundan özür diledi.

Tarım ve Orman Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verilmişti: "Ülkemizde gıda güvenilirliğinin sağlanması, gıdalarda taklit ve tağşişin önlenmesi, kişilerin sağlığının ve tüketici menfaatlerinin korunması ile sektörde haksız rekabetin engellenmesi amacıyla gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretim, işleme ve dağıtımının tüm aşamalarında resmi kontrol faaliyetleri Bakanlık olarak büyük bir titizlikle yürütülmektedir.

5996 sayılı ‘Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu" ve bu Kanun kapsamında hazırlanan, "Gıda ve Yemin Resmi Kontrollerine Dair Yönetmelik" gereğince; laboratuvar sonucuyla taklit veya tağşiş yapıldığı kesinleşen gıdaları üreten/ithal eden; kişilerin hayatını ve sağlığını tehlikeye düşürecek şekilde bozulmuş, değiştirilmiş gıdaları üreten ve/veya satan firmanın adı, ürün adı, markası, parti ve/veya seri numarasını içeren bilgiler kamuoyunun bilgisine sunulmaktadır.
Bakanlığımızın yürüttüğü resmi kontroller ve firmaların otokontrol sistemlerine ek olarak bu uygulamamız ile; Tüketici sağlığının ve menfaatinin korunması, Sektörde haksız rekabetin önlenmesi, Tüketiciler aracılığıyla firmalar üzerinde bir denetim mekanizması oluşturulması ve Firmaların ‘güvenilir gıda üretimi’nin teşvik edilmesi amaçlanmaktadır. Söz konusu uygunsuzlukların tespit edilmesinde; Bakanlığımızca yürütülen denetimlerin yanında, tüketiciler tarafından yapılan ihbar, şikâyet, CİMER ve Alo 174 Gıda Hattı başvuruları neticesinde gerçekleştirilen denetimlerin de büyük payı olduğu açıktır. Bu bakımdan tüketicilerin bu başvurularını sürdürmeleri, halkımızın sağlığının korunması yönündeki çalışmalarımız için büyük önem taşımaktadır.
Taklit, tağşiş yapıldığı veya ilaç etken maddesi ilave edildiği tespit edilen toplam 618 firmaya ait 1211 parti ürün Bakanlığımız internet sitesinde kamuoyunun bilgisine sunulmuştur. Böylece ilk kamuoyu duyurusunun yapıldığı 2012 yılından bu yana 1283 firmaya ait 2816 parti ürün tüketicilerin bilgisine arz edilmişti. Gıda konusunda kamu otoritesi olan Bakanlığımız, yasalarla verilmiş tüm yetkileri tereddütsüz kullanarak gıda güvenilirliğinin sağlanmasına ve tüketicinin korunmasına yönelik çalışmalarını aralıksız olarak ve büyük bir titizlikle sürdürmektedir."

Köfteci Yusuf, Bakanlığın teşhir ettiği listede (LİSTE İÇİN TIKLAYIN) adının yer alması sonrası bugün yazılı bir açıklama yaparak özür diledi. Ancak açıklamasında bakanlığın açıklamasını haberleştirenlere de tepki gösterdi! Köfteci Yusuf, “Değerli Kamuoyuna duyurulur” başlığı altında şu açıklamayı yaptı: “Bugüne kadar defalarca karşılaştığımız marka değerimizi ve siz değerli müşterilerimizin güvenini sarsmaya ve kırmaya yönelik yıpratıcı haber ve paylaşımlara bir yenisinin eklenmesinden kaynaklı konuya açıklık getirmek adına cevabımızdır: Türk Gıda Kodeksine uygun ürün üretmek, siz değerli müşterilerimizin karşısına çıkmak için ön yasal şarttır. İlgili paylaşımlara konu olan zeytinyağı ürünümüzün saflık ve kalite kriterleri analizleri de sürekli olarak şirket politikamız doğrultusunda bağımsız laboratuvarlarca, yasa ve yönetmelikler gereği de Tarım ve Orman Bakanlığınca tüm şubelerimizden habersiz olarak test edilmektedir. Yapılan testlerde zeytinyağımızın uygun ve saf zeytinyağı olduğu teyit edilmiş olup, fakat 2017 yılında Aktürk Gıda Akaryakıt Nakliye ve Tic. Ltd. Şti. firmasından bir bölgede fason olarak alınan natürel sızma zeytinyağı ürününde bakanlık tarafından yapılan analizlerde uygun olmadığı ortaya çıkmış ve bu sebeple muhasebe kayıtlarımızla da ispat edebileceğimiz üzere bir kez alım yapılan firma ile tüm ilişkimiz kesilmiş ve bir daha asla alım yapılmamıştır. Ayrıca ilgili parti numaralı ürünlerin tamamı şubelerimizden ivedilikle geri çekilmiştir. Bu vesile ile siz değerli müşterilerimizden özür diler ve her zaman güvenli ve kaliteli gıda sunmamızın yaşamsal kararlılığımız ve sorumluluğumuz olduğunu tekrar eder, saygılar sunarız.”

Son Güncelleme: 17.10.2019 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Maru 2020-03-13 16:59:59

Büyümek için domuz eti mi satmak lazım haram zıkkım olsun inşAllah yedi sülalesine haram olsun

Avatar
Fenerbahçe 2020-03-13 16:59:30

Büyümek için domuz eti mi satmak lazım haram zıkkım olsun inşAllah yedi sülalesine haram olsun

Avatar
Fenerbahçe 2020-03-13 16:59:15

Büyümek için domuz eti mi satmak lazım haram zıkkım olsun inşAllah yedi sülalesine haram olsun

Avatar
misafir 2020-02-24 02:52:18

Domuz eti değil aldığı zeytin yağında hile varmış eyvAllah bitti mi? Hayır! Bir firma aldığı yağın ne olduğunu bilmiyor özen göstermiyorsa gun gelir aldığı etten de domuz eti çıkar biz mi suçluyuz firmanın suçu mu diyecek? O zaman zeytin yağı yerine akaryakıt yağı içtik önemli değil yarın da at eti yeriz yeterki domuz olmasın mı diyeceğiz? Işçilerin suçu yok mademki bu hata olmus bundan ders almalılar ve çalıştıkları kurumları şeffaf bicimde aciklamali ve urunlerini de denetlemeliler.Sinek küçük ama mide bulandırır bu açıklamadan sonra da iyice gözden düşer

Avatar
Nilufer 2020-02-23 21:44:25

Klasik turk insanıyiz daha bugun yedim bursada harika servis mukemmel çalisanlar okadar guleryuzluki sucugumuzuda aldik asla diyenler hadi hadi size kazik yemek yakisir adamlar uygun fiyata kaliteli yemek yediriyor aman 3 5 kayiptan batmaz köfteci yusuf..

Avatar
Ünal 2020-02-18 22:56:44

Buraya yorum yaparken yusufta çalışan işçilere zorla yorum yaptırıyorlar yusuf ìşi biliyor

Avatar
Köfteci Yusuf 2020-02-18 18:28:54

Özürün kabahatından küçük

Avatar
R. İlkaya 2020-02-17 15:01:26

"Zeytinyağı"nı nasıl "domuz eti" olarak çevirdiler anlayamadım. Adamlar yerli ve milli, binlerce çalışanın ekmek kapısı ayrıca. Anlaşmalı firması hile yapmış, suç onun, -hem de etlerin- üstüne kalmış, hayret.
Yurt dışından gelen (yine binlerce çalışanı olan) yabancı firmalardan sorgusuz sualsiz yiyenlere ne demeli?
Bizim karakterimiz, çamur at izi kalsın mıydı? Öyleyse bir firmadan -tedarikçi ve nakliyecileriyle ve hepsinin aileleriyle birlikte- ortalama 60 bin kişinin hakkını bir "tukaka" ile gasp etmiş olacağız...

Avatar
Okan aksu 2020-02-16 00:59:42

Terbiyesizlik bu çocuklarımız yiyor bunu kim bilir daha neler var bir daha biz ve tanıdıklarımız asla

Avatar
Serkan sevindik 2020-02-15 23:05:39

Firma 2017'de fason aldığı zeytin yağı ürününde sıkıntı çıkmış etlerinde veya kendi üretiminde değilki yorum yaparken iyi anlamak önemlidir.

Avatar
Ahmet 2020-02-15 15:52:40

Artik ne yadigimizi bilmiyoruz hic bir firmaya guvenmiyorum

Avatar
Ersin efe 2020-02-15 11:00:16

Zaten piyasada çoğu zeytinyağının içinde başka yağ var bu zeytin yağının 1 kilonun maliyeti 1 sene önce 20 liraydı ona göre yorum yapabilirsiniz

Avatar
Saliha 2020-02-14 16:40:21

Her duyduğuna inanmak kişiye günah olarak yeter
Adamlar yıllar önce dışardan satinaldiklari zeytinyağında sorun yaşamışlar.yıl 2020. Hangi kafadasiniz.
Whatsap msj ları dolaşıyor "at eti yedir domuz eti yedir özür dile" diye
Sen bu iftira nın bu hasetinin hesabını nası verecen onu düşün

Avatar
Çalışan 2020-02-10 22:08:09

Bütün yorumları okudum ve gördüm ki araştırmadan okumadan yapmışlar yorumları. Yusuf bey sadece zeytin yagi için özür dilemiş. Et ve et ürünleri için değil. Yahu bu adamın 109 tane şubesi var böyle bir sey olsa tarım bakanlığı bu kadar çok sube açmasına izin verir mi? İnsanlar anlamadan dinlemeden yorum yapıyor. Çamur at izi kalsın. Onu geçtim 8 bin çalışanın ekmek parasıyla oynuyorsunuz Rabbim bunu yanınıza bırakmaz. Köfteci Yusuf çalışanı olarak gönül rahatlığıyla köftemi de alıyorum etimide sucugumu da. Her ay ayrı bir denetimden geciyor şubeler. Biri olmasa diğer şubeden bir şey çıkması gerekir eğerki domuz eti vs kullanmış olsa. Biraz mantıklı düşünelim lütfen. Fakirin de zenginin de cebindeki parasıyla gönül rahatlığıyla yemek yediği yerdir Köfteci Yusuf. Lütfen karalama yapmayın!!!!

Avatar
Huseyin akar 2020-02-10 19:00:38

Izirmire her gün gider gelirim birdaha asla ugramam ugrayanada engel olcagim nediyelim islam ulkesinde bizlerede bunu yaptilar yaziklar olsun

Avatar
Taner Sarıtaş 2020-02-10 07:31:26

Benim içinde bitti

Avatar
Aydın yıldırım 2020-02-10 02:41:42

Öncelik le şunu söylememek içi kendimi tutamadım ya hu ben bizim milletimiz kadar hakikaten nsl söylesem bilemiyorum şimdi saf mı desem böyle çabuk kanan mı desem sazan mı desem anlamadım şimdi burda aşırı derecede bi anlaşılmamazlık var hayır yani bir şahıs olsa derim tmm da yahu 8000bin kişi var burda bu çatı altında bilip bilmeden vicdanınız nsl rahat oluyordu bu kadar rahat çamur atıp duruyorsunuz çamur at izi kalsın misali benim saf milletim kanmayın Kanmayın bu kadar kişinin ekmek yediği yere çamur atmayın unutmayın ki attığın çamur muhakkak ki senin eline de bulaşır Türkiye cumhuriyetin de samimi söylüyorum KÖFTECİ YUSUF kadar temiz dürüst ve bizim milletimize değer veren yani bütün müşterilerini bir gören her bi müşterisine aynı Güler yüzle ilgi alaka gösteren hiç bi İşletme yoktur bu nu hiç kimse inkar edemez çünkü orda iki sene boyunca çalıştım orda müşteriye veren değer Türkiye nin hiç bir işletmesinde yok bu bütün müşterileri bilir kısacası KÖFTECİ YUSUF u bilen bilir ama sinek küçük tür mide bulan dırır misali iftira atmayın iftiralara da kanmayın diyecek söz çok lakin yazmaya mürekkep yetmez böyle yerli ve milli değerlerimizi koruyalım. LÜTFEN İFTİRALARA ALDIRIŞ ETMEYİN MİLETİN EKMEĞİNE TAŞ KOYMAYIN¡!!!

Avatar
Refik 2020-02-10 01:49:16

Bakanlik tarafindan incelenmiş domuz yaği teşhis edilmiş şeyin tartişmasi bile olmaz yaziklar olsun yaaa

Avatar
Berrin 2020-02-09 08:07:25

Yazının içinde geçen (LİSTE İÇİN TIKLAYINIZ) linkine hiç tıkladınız mı? Ben tıkladım ve "ne alaka" dedim.
Tek sayfa ve başlık ALKOLLÜ İÇECEKLER. İsim alakasız.

Avatar
aspirin @İnsaf 2020-02-08 01:39:38

hilenin çalmanın büyüğü küçüğü olmaz hırsızlık yapan hırsız dır

Avatar
yazık el insaf 2020-02-06 19:11:24

el insaf

Avatar
Zeynep Yıldız 2020-02-06 12:45:22

Yazık olsun.. Millet asgari ücretle çoluğu çocuğu zor şartlarda getirsin size güvenip.. Allah sizede bir kazanç kapısı açmış yürü ya kulum demiş.. Ama siz hırs ve açgözlülük yapıyorsunuz.. Allah verdiği gibi alır işte.. Bittiniz Beter olun.

Avatar
Atılgan al 2020-02-06 04:37:58

Ya adamın zeytin yangında hile var etinde degil bakanlığın sayfasına bakın ne firmalar var hile cıkan bukadar vicdansız olmayın ayıp adam dısardan aldıgı her urunu testi yaptırsın

Avatar
Ali 2020-02-04 04:59:10

köfteci Yusuf lezzet fiyat ve personeli ile on numara mide ağrısı çeken birisi olarak asla mide ağrısı çekmedim köfteci Yusuf da son kuruşuna kadar hak ediyor parasını helal hoş olsun

Avatar
Fati 2020-02-04 02:44:50

Köfteci dede Yusuf diyor firma adı olarak bakanlıkta ...ve kanatlı et diyor onada at ve domuz eti değil

Avatar
karalaMA 2020-02-03 16:50:55

Dün akşam gittim, yine giderim. On numara. Haberin tamamına bakmadan karar vermek doğru değil. KARALAMA

Avatar
Azize 2020-02-03 10:45:57

Biriniz de helal çalışın be bu insanlar sizin veli nimetiniz müşterileriniz sağlıklarıyla oynuyorsunuz Allah tan korkun 5 kuruşta az kazanın

Avatar
Fırat guler 2020-02-03 10:41:06

Bir daha köfteci yusuf mu .....ASLA

Avatar
Bersoy 2020-02-02 23:43:40

Haberleri yanlış okumak yada araştırmak gibi bir huyumuz var gibi.Araştırdım firmanın adı geçiyor lâkin et ürünleri yok,zeytinyağına ucuz yağ karıştırılmış bu gözüküyor. Firmada zaten bundan bahsetmiş. Et ürünleri yok.

Avatar
Güngör 2020-02-02 23:41:40

Zeytin yağı ile ilgili bir olumsuzluk her şubesinde onlarca kişi çalışıyor ve hizmet mükemmel yabancı firmalar ne yediriyor onu bilmiyoruz ama kendi firmamıza sallıyoruz yazıktır. Her fırsatta gidiyorum fikrim zikrim değişmez.

Avatar
Ömür esen 2020-02-02 22:50:23

Yahu acıklamayı iyi okuyun domuz eti at eti eşşek eti yoooook sadece sızma zeytinyağı da katkı var yani şimdi herkes evinde hakiki zeytinyağı mı kullanıyor. Camur at iz kalsın adamın şahsını tanımam birkac sefer denk geldi gittim ama Türkiye genelinde kacta ne firması var binlerce kişiye istihdam sağlıyor eğer yok yere karalanırsa yazık olur

Avatar
Fahri Öktem 2020-02-02 17:39:44

BAKANLIK YERLI VE MILLI OLANLARI bu kadar basit itibarsizlastirmamali zeytinyaginda zehir yok tek tük aldigi subelerindeki bu zeytinyagi da kimseyi zehirlemez BAKANLIK MC DONALDS I DA DENETLIYORMUYMUS ? HAMBURGERDE ET OLMADIGI RESMEN ISPATLANDI ALMANYADA ASCI TARAFINDAN MAHKEMEDE.. Türkiye den hala Mc Donalds dolu

Avatar
Zübeyde Erkılıç Denizli ve Muğla İstanbul arasında yol boyunda yedim personelinden ikramları dan birnumara lezzetine doyum olmaz fiyatı bile uygun kara çalmak için yapıyorlar kıskançlık bu zamanda kimsenin rahat ekmek yemesini istemiyor 2020-02-02 14:04:52

Avatar
Cemal Göktepe 2020-02-02 13:58:37

Benim için bitti artık üç kuruşluk menfaat için sağlığım la oynuyorsanız hiç onur yokmu sizlerde insanlar in sağlığıyla oynuyor sunuz

Avatar
Cemal Göktepe 2020-02-02 13:56:40

Benim için bitti artık

Avatar
Destan OZAN 2020-02-02 13:49:02

Köfteci YUSUF 0 DAN BAŞLAYIP BÜNYESİNDE BİRÇOK İNSANA İŞ SAĞLAMADA VESİLE OLMUŞ BİR MARKA.ZEYTİN YAĞI KONUSUNDAKİ 2017 TARİHLİ 2 YIL ÖNCEKİ KENDİ ÜRETİMLERİ İLE İLGİLİ OLMAYAN BİR KONUDA ÖZÜR DİLEMİŞ.BEN BÜYÜYEN MİLLİ ŞİRKETLERE ACIMASIZCA SALDIRILMASINA BİR TV PROGRAMCISI OLARAK KARŞIYIM.BİRDE BU PAYLAŞIMLARIN ALTINDA SANKİ KENDİ İMALATI OLAN ETİNDE BİR PROBLEM VARMIŞ GİBİ ANLATIM YAPILMASI HİÇ DOĞRU DEĞİL

Avatar
Gürbüz Köse 2020-02-02 13:35:20

Zorunlu olmadıkça dışarıda asla yemek yemem,köfte ve et ürünleriyle yapılmış yiyecekleri hiç yemem,o yüzden içim rahat.

Avatar
Bunyamin tasci 2020-02-02 13:27:38

Amacimiz kimseyi rencide etmek degil bu ulkede yapanin yanina kâr kaliyor 6 ay once bende bir arkadadimla birlikde kocaelide sabah kahvalti istedik kahvalti tabaginda kucuk bir parcada kizarmis et vardi kahvalti peynir zeytin gibi birde kavurmali yumarta yemistik daha sonra seyahatimize devam etdik ayni gunun aksami ikimizde acile gittik.karin agrisi ve mide bulantisi bir hafta kemdimize anca geldik.bence caydirici ceza olacak yada Allahdan korkacak.

Avatar
Lego 2020-02-02 12:38:24

Okumadan yorum yapanlar bir zahmet okuyun sonra yorumlarınızı tekrar gözden geçirin.

Avatar
Mustafa Dursun(haberin içeriğini okuyun) 2020-02-02 09:21:30

Aradan 4-5 ay geçmiş. Yorumlara bakıyorum da çoğunluk bir daha yemem köftesinden modunda. Demek ki iki satır yukarıda yazanları okumaktansa önyargılara göre yorum yapmak daha kolay. Çünkü haber metninde tağşişin zeytinyağından çıktığı ve bir kereliğine fason alınmış olduğu belirtiliyor. Yani köfte yiyenlerin kusmasına veya bi daha gitmemesine gerek yok.

Avatar
Kâmil özyurt 2020-02-01 20:39:30

Insanların sağlığında oynama bir daha Edremitteki yerine gitmem sınıfta kaldın işin sor tavsiyede etmem

Avatar
Kâmil özyurt 2020-02-01 20:39:15

Insanların sağlığında oynama bir daha Edremitteki yerine gitmem sınıfta kaldın işin sor tavsiyede etmem

Avatar
Hasan 2020-02-01 19:07:57

Köfteci Yusuf bitmiştir benim için

Avatar
Hasan 2020-02-01 19:07:00

Böyle güzel işlettiilen işletmede bunları duymak üzücü gerçekten. Severek köftelerini yediğim bir yerdi fakat milletine saygısı olmayan kişi ve kişilerden uzak durmak gerek. Benim için köfteci Yusuf bu saatten sonra bitmiştir.

Avatar
Mustafa kaya 2020-02-01 18:33:25

Burada köfteci Yusuf un suçu yok zeytin yağı sattığı zamanlarda başka firmadan orijinal diye aldığı zeytin yağının kalitesiz çıkmış kimse MC donalti kimse arastirmiyor. YANi ET İLE alakası yoktur.

Avatar
Ahmet zamur 2020-02-01 16:55:19

Köfteci Yusuf çalışanlarının yanında yerleri paspas yapan süpüren bir adam paraya çok önem veren bir insan olduğunu,insan sağlığına zararlı bir ürün kullanacağını kesinlikle sanmıyorum. Bir kere alım yaptığını da kanıtlamış zaten ürünleri gayet hafif belli oluyor zaten. Böyle büyük firmalarin üzerine çok oyunlar oynanır bence bir oyuna gelmişler.

Avatar
Paltacı 2020-02-01 15:38:58

Haber 2019 da cıkmış ve 2020 de bir çok ile daha bayisi açıldı ve hepsi şuan ful çekiyor.

Avatar
Hasan 2020-02-01 12:56:47

Anma mazlumun ahını çıkar aheste aheste yusuf ağa

Avatar
Gidaci 2020-02-01 12:55:49

Yaziklar olsun 3 kurus fazla kazanacam diye insanlari hileli urunlerle kandiriyolar para boyle mi tatli geliyo yazik

Avatar
İsmail ÖZCAN 2019-11-21 08:40:36

Bir Amerikalının ağzından hiç MC donalds ı eleştirdiğini duydunuz mu ya da bir İngilizden Burger King i? Adamın kendi ürettiği ile ilgili bir sorun yok dışarıya Fason ürettirdiği zeytin yağı ile ilgili bir sorun var. (tağşiş yani katkılı yani saf zeytinyağı değil içine ayçiçek yağı da karıştırılmış olabilir) Neden kendi markamız dünyaca ünlü olmasın.? Adamın 12000 kişilik istihdamı var.

Avatar
Ayhan çabuk 2019-11-20 17:44:00

Benide kandırdı Yusuf köfteci suanda kusuyorum

Avatar
Birgül 2019-11-08 20:47:21

Ben kocaeli seymbol şubesinde çalışdndım detaylara girmiycem Sadece o kadar çalışanın gözyaşlarının ahi bunlara yeter Beter olsunlar inşAllah

Avatar
Taylan bardakci 2019-10-24 21:09:25

2 defa gittim 2 sindede fiyasko nirde tıklım tıklım et demeye bin şahit ister

Avatar
Kerim 2019-10-20 17:27:55

Eğer gerçekten hileli gıda yedirmişlerse bu insanlara aldıkları para zehir zıkkım olsun

Avatar
el insaf @İnsaf 2019-10-18 10:00:11

Özür dilediyse tamam sıkıntı yok, milleti kandırabilir yeter ki özür dilesin. İşyerinde isterse milyonlar çalışsın ortadaki gerçeği değiştirmez. Sattığı ürünün içine onu katmış bunu katmış; netice itibariyle katmış. Bunun haberi de yapılır gerekirse kapatılır. Asıl insaflık kısmı bunun bile bile görmezden gelinmesidir...

Avatar
İnsaf 2019-10-18 00:56:36

Milletin sucuğunda domuz eti çıkıyor. Adamlarda çıt yok. Köfteci yusufun zeytinyağında ayçiçek yada daha ucuz Bi yağ çıkıyor diye söylenenlere bak. Bu işyerinden kaç kişi ekmek yiyor bilen var mı. Çalışanların işlerini nasıl severek yaptıklarını nasıl gözardı edersiniz. Adam bir de özür dilemiş. İnsaf lütfen.

Misafir Avatar
aspirin 2020-02-08 01:39:38 @İnsaf

hilenin çalmanın büyüğü küçüğü olmaz hırsızlık yapan hırsız dır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
el insaf 2019-10-18 10:00:11 @İnsaf

Özür dilediyse tamam sıkıntı yok, milleti kandırabilir yeter ki özür dilesin. İşyerinde isterse milyonlar çalışsın ortadaki gerçeği değiştirmez. Sattığı ürünün içine onu katmış bunu katmış; netice itibariyle katmış. Bunun haberi de yapılır gerekirse kapatılır. Asıl insaflık kısmı bunun bile bile görmezden gelinmesidir...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kadir yılmaz 2019-10-18 00:20:04

Bi kere adı cıktı olan onlara olur dürüst ticaret yapın kardeslerim ozman Allah Taha cok verir bereketi olur

Avatar
selim 2019-10-17 23:17:23

bir zamanlar kocaeli köftenin sahibi seyyar arabası köfte satarken halk onu omuzladı ve zirveye taşıdı.Sonra ne oldu,şubeler falan derken epey büyüdü ama büyüdükçe hırsta arttı ve bir zamanlar tadından yenmeyen köftesi yerini sakız gibi bir köfteye bıraktı.Yusuf efendide bundan farklı değil hatta ve hatta daha çok hile var !

Avatar
Hatice Yazıcı 2019-10-17 22:23:14

Köfteci Yusuf’a bir daha asla ...

Avatar
Harun 2019-10-17 19:10:12

Koftecı Yusuf benim içun bitmiştir daha da gelmem

Avatar
recep 2019-10-17 16:10:12

el insaf yusuf efendi haram helali geçerse iki yakanız biraaraya gelmez

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-17 15:43:43

Özür ile olsa keşke!Köfteci Yusuf’un sahibine bizim Türkiye’de ticarette bir huy var onu demek isterim;ne kadar büyürsen büyü,ne kadar güçlü olursan ol,ticarette güvenilmezsen insanlar sana güvenmezse bence olay biter!O sebeple itibarı sarsacak her türlü hal hareket davranıştan uzak durmak lazım!

banner1048

banner354

banner820

banner599

banner1050