banner1046
banner1117
11 Ekim 2020 Pazar 12:04
Kocaeli’ye DEV FABRİKA geliyor! 2 bin istihdam…
Ford ve Volkswagen’in 2019 yılında yaptığı ittifak sonrası 11 milyon dolara yakın bütçeyle Volkswagen tarafından geliştirilen şehir minibüsü Amarok ve Ford’un tasarladığı 1 tonluk yük minibüsünün üretimi için düğmeye Kocaeli’de basılıyor. Ford’un Gölcük-Başiskele sınırında bulunan tesislerinin kapasitesi dev bir fabrika ile artırılacak ve üretim burada yapılacak. Dev fabrika ile 2 bin kişiye de iş kapısı açılacak. Çalışmanın tamamlanması sonrası 2023 yılında üretim başlayacak. Yatırımlarla ilgili ayrıntılar önümüzdeki süreçte Kamuyu Aydınlatma Platformu’na yapılacak bildirim sonrası paylaşılacak. Dev fabrika, istihdam anlamında Kocaeli’de şimdiden heyecan yarattı.
Son Güncelleme: 11.10.2020 14:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bekir Yıldız 2020-10-22 17:28:55

Bütün yatırımlar batiya yapılıyor yeter artık diyen muhterem sen fabrika açsan kendi menfaatini düşünmezmisin. Liman burada otoyol burada ekonomi burada. Adam niye anoluda açacak lojistik maliyeti verecek?

Avatar
maide erdem 2020-10-13 11:07:23

Şinasi beye katılıyorum yeter otomotiv sektöründe başka kalkınma planı yokmu ..egzoz dumanı benzin mazot kokusunun doğaya verdiği tahribat ..bu doyumsuzluk bıktırdı ...yapılmasın yeter!

Avatar
Birisi 2020-10-12 12:38:20

İş başvurusu aliyorlarmiki

Avatar
Uykucu 2020-10-12 11:42:10

Doğudaki vatandaş işsiz devlet oradaki yatırımı teşvik etsin bizim çocuklar işsizken dışarıdan sığınmacı alıp burada karın tokluğuna çalıştırmasın hem onlara yazık hem de bizim çocuklara

Avatar
Emekli Memur 2020-10-12 08:42:49

Kocarli Gölcük bölgesinde yeteri kadar fabrika var. Gidin Doğu Anadolu, Güneydoğu Anadolu bölgelerine yatırım yapın, oradaki insanların istidamına katkıda bulunun. Yazık değil mi? Orada yaşayan vatandaşlarımızın işsizlikten kurtulsunlar. İnşAllah ilgililer sesimizi duyarlar da güzel bir hamle yaparlar

Avatar
Izmitli 2020-10-11 15:22:20

Bingoyu kaldirin kardesim zehir saciyo ne cahilsiniz ya defolun ya fabrika lazim degil olmuyan yere yapin sictiniz azina izmitin nalet olsun

Avatar
Vedat ÇALIK 2020-10-11 14:31:31

2 Bin Köle Daha...

Avrupanın Ucuz En Ucuz Işçiliğini Sanki Bir Veli Nimetmişcesine Haberlestirmesi Benim Bakmak İstediğim Pencere Değil...

Arazi + Liman + Ucuz İşcikik + Sanayi Atığı Kaynakli Çevre Kirkiliğine Dünyanın Hicbir Ülkesinde Bu Kadar Sevineni Göremezsiniz...

Sevgiler...

Avatar
Şinasi YILDIZ 2020-10-11 14:17:15

Batı bölgeleri artık şişti sorunlar yığıldı...Türkiye'nin 3 tarafı deniz yatırımlar illa batıyamı olacak yeter artık!
Raylı sistemle üretilen ürünü liman ulaştır...

Ufacık İzmit körfezinin canına okundu zaten,dağlarda,tepelerde ormanda kalmadı.
Ford Gölcüğün içine kadar girdi Deniz evler bölgesinde yıkılan konut alanlarıda sanayiye peşkeş çekildi.
Yeni yatırımlar Ankara'dan öteye yapılsın eşit kalkınma modeli uygulansın...herkes doğduğu yerde doysun insanlarımız göç etmek zorunda kalmasınlar.

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820