banner1046
banner1117
08 Ağustos 2020 Cumartesi 09:48
Kocaelispor kimin umurunda? Bedavacılar kaçıştı!

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kocaelispor’a destek olmak amacıyla ücretsiz olan Ormanya ve eski Perşembe Pazarı otoparklarını ücretli hale getirmişti. Geçtiğimiz aydan itibaren ücretli hale gelen Eski Perşembe Pazarı’nda kuş uçmuyor! Ücretli olmadan önce araçlarla dolu olan, rent a car ve nakliye işi yapanların bedava park alanı haline gelen otoparka, ücretli olduktan sonra kimse uğramadı. İzmitli vatandaşlar Eski Perşembe Pazarı Otopark ücretinin Kocaelispor’a yatırılacağını unutan bedavacılar için “Kaçıştılar” yorumlarında bulundu.

Son Güncelleme: 08.08.2020 11:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2020-08-09 21:43:06

Kocaelispora destek verecek varsa gitsin bagis yapsin.. otopark ucreti ile halka yuk olmaya gerek yok .. ayip boyle sacma bir uygulama olmamali yaziklar olsun

Avatar
erhan 2020-08-09 14:22:45

yorumlara bak yuh be 200 bin 390 bin liralık arabalara binenler 5 liraya laf ediyor. sabah kahvaltılarına akşam yemeklerine kaç para veriyorsunuz hesap etmezsiniz kocaelispora 5 liraya gelince zor gelir türlü türlü yorumlar yaparlar bir de..selfie çekilmek için starbouksta kahve içmeye gidin siz o para koymaz size.. bu sehirden kazanipta 5 vermek zor gelen lesler sizi

Avatar
Murat Demir 2020-08-09 08:37:03

Iyi olmuş bulurlar bir ara sokak çekerler sonra yok öyle yok böyle bir siz biliyorsunuz bu işleri os az bir paraya geldi mi ooo...bir kolaya 5 tl bir caya 2 tl simite 2 tl verenler gelmiş ahkam kesiyor

Avatar
Ali 2020-08-09 07:55:53

İnsanlardan haraç alır gibi tabiri caizse yasal değnekçi gibi park parası alInmasını eleştirin, insanların zaten zor olan ülke şartlarında araçlarının mtv sinden tut alırken ödedikleri ötv kdv yakıttaki uçuk vergilerle boğulmuşken birde park parası alınmasını eleştirin herkes futbol fanatiği değil belli bir takıma yardım yapmak zorunda değil. Hem alınan para çokta cüzi değil basit hesapla iş yeri Veya evi orada olup aracını hergün park eden birisini veyagünde 5 tl den ayda 150 tl yılda 1800 tl yapar . sayın haberi yapan arkadaş sen kocaeli spora 1800 tl yardım yapsana insanları bedavacı diye aşağılayacağına.

Avatar
Devletini seven 2020-08-09 01:44:26

VAllahi yazıklar olsun

Avatar
Fakir 2020-08-08 23:31:52

Sn. Gazeteci, futbolu sevmiyorum, Kocaelisporun şehrime ve cebime katkısını görmedim. Bana BEDAVACI demenin bedeli olarak ölene kadar AYLIK ABONMANIMI alıyorsun.

Avatar
Sadece Vatandaş 2020-08-08 21:50:37

toplanan paralar gerçekten Kocaeli sporumuzamı gidecek.Yoksa?????

Avatar
İk 2020-08-08 19:36:36

Yöneticiler kulübü batırsın, vatandaşın hakkı olan ücretsiz otopark ücretliye dönsün. Oldu canım. Batıran yönetici kimse o yardım etsin kulübe. Biz zaten forma, bilet alıyoruz.

Avatar
Hakan 2020-08-08 18:31:12

Arabası olan zaten devlete araç vergisi veriyor..ne otopark parası ilçenin dışı sayılacak yere kocaeli sporu çok seven gider kulübe üye olur catur çutur öder aidatını..

Avatar
Kandıralı41 2020-08-08 18:07:27

Eee kocaelispor zamanında parayı yerken bu kocaeli halkı ile yemedi ya.şimdi halkın olan malı birilerinin bedavadan sunuluyor. Bana biri çıkıp desin ki Kocaelispor, Kocaeline paranın bol oldugu donemden bahsediyorum, şunu yaptı hakla du yararı sağladı. Kendi adına okul inşa ettirdi, sağlık ocağı yaptırdı vb. Hani nerede para varken kendileri yedi. Para bitti halkın olan alan halka para ile hizmette basladı. Bence hiçte adilce değil.

Avatar
Kaptan 2020-08-08 16:21:55

Bu araç yazıyı yazan kişinin sanırım. Herşeyin ateş pahası olduğu bir zamanda tabiiki kimse fazladan para ödemek istemez. Evet banane Kocaeli spor dan . Bir transfer kaç lira. Üstelik şikeler, rüşvetler neler dönüyor kimse kusura bakmasın futbola ayıracak bir liram bile yok . Çok istiyorsa zenginler versin

Avatar