banner830
17 Nisan 2019 Çarşamba 14:45
Kocaeli’nin parası ile saray yapmışlar! Karaosmanoğlu hiç mi görmedi?
banner728
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı iken tutuklanarak cezaevine gönderilen HDP’li Gülten Kışanak’ın yerine İçişleri Bakanlığı tarafından Ankara Etimesgut Kaymakamı Cumali Atilla, kayyum olarak atanmıştı. Cumali Atilla, daha önce Diyarbakır Vali Yardımcılığı görevinde bulunmuştu, yani Diyarbakır’a uzak bir isim değildi. Diyarbakır’daki bu gelişme Kocaeli’yi de yakından ilgilendiriyordu çünkü İçişleri Bakanlığı, atanan kayyuma danışmanlık yapması, tecrübelerini aktarması için koordinatör olarak dönemin Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nu görevlendirmişti. Belediyenin paralarının PKK terör örgütüne aktarıldığı ve belediyede para kalmadığı gerekçesiyle atanan kayyumun Diyarbakır’a hizmet götürebilmesi için Kocaeli başta olmak üzere, İstanbul ve benzeri illerden Diyarbakır Büyükşehir Belediyesine maddi destek sağlanıyordu. O maddi destek ile neler yapıldığı, seçimden sonra ortaya çıktı. Seçimi kazanan HDP’li Adnan Selçuk Mızraklı, başkanlık makamına girdiğinde büyük şaşkınlık yaşadı. Girdiği yer belediye başkanlığı makamı değil, sanki bir saraydı. Kocaeli’den, başka illerden aktarılan paralarla atanan kayyum, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesine VİP makam odası yaptırmıştı.

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Selçuk Mızraklı’nın talan ve israfın göstergesi olarak nitelediği odada birçok değişiklik yapıldığı belirtiliyor. Videoda Atilla’nın kendisine özel bir banyo yaptırdığı anlaşılıyor. Mızraklı, kayyum Cumali Atilla'dan devraldığı makam odasının görüntülerini sosyal medya hesabından “Bakın Bakın! Halkın parası ile kendilerine saraylar yapmışlar... Bütün israf ve şatafatlarını halka tek tek göstereceğiz. Yorum sizin...” ifadesiyle paylaştı. Kocaelililerin parası ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesinde dahi olmayan lükste bir makam odası Diyarbakır’da inşa edilirken koordinatörlük görevindeki Karaosmanoğlu, bu israfı hiç mi görmedi, merak ediliyor.

İşte o görüntüler…

 

Son Güncelleme: 18.04.2019 08:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Prfm 2019-04-24 20:18:48

Sanki orda yatıya kalıyolarmış gibi oda yapmışlar kendilerine oh ne güzel dünya gömleklerini dikenle ilikledikleri günleri unuttular galiba sayın ey halk arzına

Avatar
Çeçen 2019-04-23 22:51:24

Arap beslemeleri. Osmanlı'nın artıkları israfçı müsrüf köpekler

Avatar
zulu 2019-04-18 13:04:14

Bir akp li de diyor ki helal olsun depoyu ne hale getirmiş adama bak. Bunlar iflah olmaz derecede yobaz.

Avatar
Izmitli 2019-04-18 10:53:04

Ya bunlar niye kaybetti biliyonuzmu hep dogununmu puroblemi var yeter bak gordun hakim helal olmasin bir kurusu oraya

Avatar
VATANDAŞ 2019-04-18 07:07:08

VATANDAŞ,60 mış yaşındayım bu Kocaeli'nin hiç borcu bitmiyor gelen yiyor giden yiyor en çok vergiyi veren il kalkmış birde Diyarbakır'ın derdi bizi verdi vay halimize 41kardese katılıyorum

Avatar
Hasan Ali 2019-04-18 03:16:05

Bunlar herkes tarafından bilinen şeylerdi. Asıl sorun büyükşehire yeniden akp nin seçilmesi.?! Hala nasıl veriyorlar oyları akp ye anlayamıyorum. Hdp ye terörist dersiniz birde. Sanki Diyarbakırda kalıcı olacaktınız. Nasıl oraya para aktarırsınız vicdansızlar! Oradaki halk hdp yi seçmiş nasıl yatırım yaparsınız? Bizim paralarımız yine sayenizde o terörist dediğiniz adamlara gitti? Bu mu sizin stratejiniz?

Avatar
Karadenizli 2019-04-18 00:36:04

İbrahim Karaosmanoğlu ,bu dünyada işin iş de , ahirette ne yapacaksın merak ediyorum.Allah(cc) herşeyi bilen,gören ve işitendir.

Avatar
İnsan seven 2019-04-17 22:43:58

İşte merak öldürür derler ya Akpli olarak çok mutluyum izmit ankara hele İstanbul.vatandaşta ve seçimi kazanan da suç aranmasın.kaç yıldan beri.kamu talan edilmişmi yoksa edilmemişmi niçin bize yüzde yüz oy verenler neden kırılmış.çok değil Reisim 10 Adet edepli dürüst hesaptan anlayan senin çanın ciğerin ekip gizli denetime çıksın hata varmı yokmu olabilir de olmaya bilirde.

Avatar
İzmit 2019-04-17 22:30:51

Allah yarına bırakır ama yanınıza bırakmaz.

Avatar
Ruşen Söyler 2019-04-17 22:01:46

Kendisine'de Malikane yaptı.

Avatar
Cihan 2019-04-17 21:41:50

Haram olsun.

Avatar
Musa Çağıran 2019-04-17 21:38:39

İzmitli rümuzlu gibi tipler ya provokasyon peşindedir ya aklı vu kadar yetiyordur. Zavallılara tek cevabim İbo o sıralar meclis oylamasında yavrusunun kat artışı talebi bulunan arazilerini hatırlamamakla meşguldü. Tahsin ise yatını sandal diye yutturmaya çalışmakta idi.

Avatar
Adam 2019-04-17 19:55:08

Ondan sonra AKP neden kaybetti

Avatar
Yasin 2019-04-17 18:45:12

Akepenin hizmetten anladigi lüks belediye binaları yapmak lüks makam araclarina binmek. Kartepe belediye baskanida hizmet binasi henüz bir dönem kullanilmisken saray gibi yeni bina yaptirdi

Avatar
belediyeci 2019-04-17 18:38:28

İşçilerin mesaisinden keserek Diyarbakıra yapılan sarayla işçinin hakkı yendi. İşçinin alın teriyle kazandığı paraların şatafata harcanmasının vebali yeter size. yazıklar olsun

Avatar
Baran @Anonim 2019-04-17 18:18:17

adını yazmaktan korkan akp trolu akpli kayyum belediyelerin hepsinde yolsuzluk, hırsızlık, talan var. kıçı kırık birkaç yatırımı insanların gözüne sokup milyarllarca lira milletin parasını çalan, yandaşlarına peşkeş çeken heerkes millete hesabını verecek.

Avatar
Adalet istiyoruz 2019-04-17 17:48:17

Yav zaten 6 milyar tl buhar olup uçmadı ya bu kocaelinden.Ortada bu paranın karşılığı bir hizmet yok.İki ihtimal var ya bu parayı yakın birileri çaldı yedi iç etti, yada başka yerlere başka amaçlara kullanıldı.İşte ortaya çıkmış diyarbakıra izmitlinin parasını peşkeş çekmiş akp...Haram zıkkım olsun niye rizenin parasını yedirmediniz yada istanbuldaki tarikatçılara sus payı olarak verdiğiniz paralardan vermediniz de gelip kocaeli halkının boynuna yüklediniz bu borcu ? Lafa gelince din kardeşin oluyor ya...Allah burnunuzdan fitil fitil getirsin...

Avatar
Anonim 2019-04-17 17:47:31

Devlet düşmanlarının karalama kampanyalarına alet olacaginiza, o atanan kayyum un halk icin yaptıklarını paylaşsanıza? Paylaşamazsınız neden çünkü siz de aynı zihniyette olduğunuz için işinize geleni haber yaparsınız.

Misafir Avatar
Baran 2019-04-17 18:18:17 @Anonim

adını yazmaktan korkan akp trolu akpli kayyum belediyelerin hepsinde yolsuzluk, hırsızlık, talan var. kıçı kırık birkaç yatırımı insanların gözüne sokup milyarllarca lira milletin parasını çalan, yandaşlarına peşkeş çeken heerkes millete hesabını verecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli41 2019-04-17 17:43:59

hep böyle oldu..kocaeli çalıştı, kazandı vergi verdi...elalem yedi...bir havalimanımızı adam gibi çalıştırmaktan aciz bir şehiriz.. bu şehrin sahibi yok kardeşim

Avatar