banner881
banner887
banner883
14 Mart 2019 Perşembe 08:35
Kocaeliler ucuz gümrük mallarının peşinde
banner728

Artan enflasyon ve hayat pahalılığı vatandaşları ucuz giyim ve tüketim ürünlerine yönlendirdi. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Kocaeli Tasfiye İşletme Müdürlüğü Perakende Satış Müdürlüğü’nde yeni ürünlerin geldiği her Salı günü adeta izdiham yaşanıyor. Kocaelili vatandaşlar, ucuz ürünlere akın ederken öğle arası sonrası Gümrük satış mağazasının kapısında, satış başlayan kadar kuyruk oluyor. Kocaeli Tasfiye İşletme Müdürlüğü Perakende Satış Müdürlüğü’nde özellikle limanlardan kalan veya unutulan ürünler satışa çıkıyor. Satış mağazasında her türlü ihtiyaca göre tekstilden, bilişime, bilgisayar donanımından hediyelik eşyalara kadar çok geniş yelpazelerde ürünler bulmak mümkün.

Son Güncelleme: 14.03.2019 16:16
Anahtar Kelimeler:
KocaeliGümrük Malları
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Burcu 2019-03-14 16:52:49

Arkadaşlar resimde 8 10 kişi görünebilir amaaaa ben şahsen bir kaç gün önce şahit oldum sabah 08 de öyle böyle bir kuyruk yoktu şok oldum kuyruk hemen hemen benzinligin oraya kadar di kendim gormesem inanmam

Avatar
Burcu 2019-03-14 16:52:31

Arkadaşlar resimde 8 10 kişi görünebilir amaaaa ben şahsen bir kaç gün önce şahit oldum sabah 08 de öyle böyle bir kuyruk yoktu şok oldum kuyruk hemen hemen benzinligin oraya kadar di kendim gormesem inanmam

Avatar
İzmitli @Lale Bakçı 2019-03-14 14:40:11

sığır arkadaşa evet basit bir habercilik o insanlar öğle tatilinde olan mağzanın açılışını bekliyor yapacağınız habere bankaların önündede kuyruk olur bi ararştırın

Avatar
Sığır @Lale Bakçı 2019-03-14 10:08:01

Bu haberi Uğur ENÇ mi yapmış? Ne kadar sığ, ne kadar basit, ne kadar ön yargılı düşünüyorsunuz.
Uğur ENÇ'i düşman bellemişsiniz.
Yapılan haberlerden rahatsızsınız.
Ucu size dokunuyor.
Sanırım bu sebeple her şey de Uğur'u anıyorsunuz.
Ancak bu haber Uğur'un haberi değil.
Olsa imzası olurdu.

Avatar
Lale Bakçı 2019-03-14 09:46:38

Uğur Efendi! senin izdiham mantığın da, gazeteciliğin de bu fotoğrafta görünen 8-10 kişiye izdiham diyecek kadar sığ maalesef. Ne olur yazmasan, rahatça şu gazeteye girdiğimizde acaba Uğur Efendi'nin saçmaladığı bir haber midir sorunsalın yaşamasak!

Misafir Avatar
İzmitli 2019-03-14 14:40:11 @Lale Bakçı

sığır arkadaşa evet basit bir habercilik o insanlar öğle tatilinde olan mağzanın açılışını bekliyor yapacağınız habere bankaların önündede kuyruk olur bi ararştırın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sığır 2019-03-14 10:08:01 @Lale Bakçı

Bu haberi Uğur ENÇ mi yapmış? Ne kadar sığ, ne kadar basit, ne kadar ön yargılı düşünüyorsunuz.
Uğur ENÇ'i düşman bellemişsiniz.
Yapılan haberlerden rahatsızsınız.
Ucu size dokunuyor.
Sanırım bu sebeple her şey de Uğur'u anıyorsunuz.
Ancak bu haber Uğur'un haberi değil.
Olsa imzası olurdu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-14 09:44:23

Bu kuyruğa girenlerin bir çoğu da kime oy vermiştir acaba? :)))

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328