banner920
banner887
19 Haziran 2019 Çarşamba 13:42
Kocaeli’deki ünlü pizzacıya para cezası!
banner919

İzmit Belediyesi, encümen toplantısı bugün gerçekleştirildi. Toplantıda Kocaeli’nin birçok noktasında şubesi bulunan pizzacıya da para cezası kesildi. Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’nün encümen gündemindeki maddesinde Yenişehir Mahallesi Demokrasi Bulvarı Mehmet Şanlı tarafından işletilen Snoopy Pizza unvanlı iş yerine 320 TL para cezası verildi. İş yerinde personelin imalat alanında sigara içip izmaritleri yere attığı, iş yerinde tarihi geçmiş ketçap ve mayonez bulunduğu tespit edildi.

Son Güncelleme: 19.06.2019 15:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
doğan 2019-06-20 09:14:49

dandik pizzacı

Avatar
Sercan DEMİRCAN 2019-06-20 02:43:01

MaşAllah cezanın miktarı nasıl da ürkütücü baya baya ceza kesmişsiniz yahu keşke ödül verseydiniz siz buna ceza mı diyorsunuz be

Avatar
Mahsun Vatanevladı 2019-06-19 20:28:27

350 bin lira Çok büyük ceza Kesinlikle ödeyemez İflas eder. Pardon yanlış okumuşum 350 liraymış yani 10 Pizza parası.

Avatar
Asd 2019-06-19 19:01:12

Para verselermiş üstüne. Lütfen bir daha halkın sağlığı ile oynamayın, alın size 200 lira. Böyle devam ederseniz cezanız katlanarak artar. Şaka gibi.

Avatar
müzeyyen çılgan 2019-06-19 17:02:04

nasıl oluyoda sigara içmenin cezası o pralar çıkıo o işletme sahibine ayrı içene ayrı ceza kesilmesi lazım deilmi belediye yetkilileri görevlerini eksikmi yaptı sorusu gelio kafalara

Avatar
müslüm akalaın 2019-06-19 16:11:05

az bile kesmişler kalite 00000

Avatar
dila55 2019-06-19 15:40:12

hadiya asla bir daha gitmem

Avatar
Suat Özsel 2019-06-19 15:12:34

Çok yüklü miktarda para cezası kesilmiş tebrik ederim. 320 TL nedir ya hiç caydırıcı değil !!!!

banner942

banner846

banner820

banner354

banner482

banner940

banner941

banner599

banner921

banner328