banner980
17 Ocak 2020 Cuma 21:12
Kocaeli’de ekmeğe zam!

Kocaeli Fırıncılar Odası ilimizde yarından itibaren ekmeğin gramajının 280’den 230’a düşeceğini açıkladı. Kocaeli Esnaf Odaları Birliği'nden talep edilen zam, birlik yönetimi tarafından kabul edildi. Fırıncılar Odası Başkanı Ali Sarı, 1.75 TL'den satılan 280 gram ekmeğin yarından itibaren 230 gram olarak satılacağını duyurdu.

Son Güncelleme: 18.01.2020 08:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adamın biri 2020-01-20 09:20:34

Kurtar tabi amk her sokakda 50 tane fırın olursa kurtarmaz işi bilmeyende fırıncı olursa ekmek satmaya kalkarsa pastane ekmek sayarsa market ekmek satarsa yetmez Allah belanızı versin millet doya doya ekmek yiyodu onuda elinden alın

Avatar
Hasan 2020-01-20 01:30:29

Allah ıslah etsin ya.
Hemserim bu ne ya.
Zam za m zam.
Asgari ücrete 3 kuruş verdiler 10 kuruş geri aldılar.

Avatar
Hasan 2020-01-20 01:30:14

Allah ıslah etsin ya.
Hemserim bu ne ya.
Zam za m zam.
Asgari ücrete 3 kuruş verdiler 10 kuruş geri aldılar.

Avatar
Maraşlı 2020-01-18 20:57:16

Burası Kocaeli burda halk otobüsçüleri ve furuncular kraldır istedikleri gibi zam yaparlar halkının yanında bir belediye var ondan

Avatar
Fırıncı 2020-01-18 11:44:04

Hakkaniyet denen arkadaş sen benim fırını ma unuma işletme me ortakmısın ki beddua ediyosun eleştirebilirsiniz pahalı bulabilirsin almaz ekmeği kendin yaparsın ama beddua edenlere söylüyorum umarım o beddualar sizi bulur

Avatar
İZMİTLİ 2020-01-18 10:36:08

Ülkenin en zenginleri arasın da fırıncılar başı çekiyor. Rabbim gözlerini doyursun. Asgari ücretlinin yediği bir ekmek kaldı ona da siz göz dikin size yakışır. Herkes CİMER e yazsın şahsen ben yazdım bu usulsüzlüktür. Görelim el mi yaman bey mi yaman !!!

Avatar
TAKSİ MAĞDUR 2020-01-18 09:32:08

Taksici olarak bizde ZAM istiyoruz kısa 12 espiridi kalmadı 5 kişi münübüse binse 15 tl oysa biz 12 tl taşıyoruz açılış istanbulda 5 tl bizde 4 tl hemde gidiş dönüş hep dolu bizde dönüş boş bizde parça işçilikle baş edemiyoruz onun için açılış 10 tl km 10 tl kısa 20 istiyoruz acil acil

Avatar
Tarik 2020-01-18 09:14:06

Gramaji düsüren fırıncılara belediye ceza kessin. Kafasina göre kimse degisiklik yapamaz. Kurtarmiyorsa rekabet edemiyorsa kapatsin firini. Milleti enayi zanneden bu üçkagıtçılara göz açtirmayin ilgililer...

Avatar
Hakkaniyet 2020-01-17 22:43:31

Fırıncılar odasına ve yanındakilere sormak lazım her gün çöpe attığımız ekmeklerin parasını vatandaştan mı çıkaracaksınız . Yediğiniz kursağınızda kalır aldığınız paralar size ve ailenize helal olmaz.

Avatar
Bunların kendi kanun karı gecerli 2020-01-17 21:52:01

Doymadinizmi ? hâlâ milleti somurmekten

banner354

banner820

banner1040

banner599

banner482