banner830
12 Nisan 2019 Cuma 11:21
Kıyakla müdür yapılan Çoban, istifa ettirildi!
banner728
Adalet ve Kalkınma Partisinin tekrar aday yapmadığı Körfez Belediye eski Başkanı İsmail Baran’ın perde arkasında belediyeyi yönettiği konuşulan Özel Kalem Müdürü yeğeni Emrah Çoban, seçim sürecinde önce Zabıta Müdürlüğüne atanarak imtiyazlı kadrodan memurluk kadrosuna çekilmiş, müdür kadrosuna getirilmiş ve İzmit Belediye eski Başkanı Nevzat Doğan’ın oluru ile İzmit Belediyesi Spor Müdürlüğüne getirilmişti. Körfez Belediyesinden İzmit Belediyesine uzanan bu kıyak, gelen tepkiler üzerine istifa ile son buldu. Müdürlükten istifa ettirilen Çoban, Fen İşlerinde düz memur yapıldı. 27 Mart’ta Spor Müdürü olan Çoban’ın istifa ettirildiği söyleniyor.

Emrah Çoban’ın İzmit Belediyesine atanmasında Nevzat Doğan’ın eski ortağı olan ve hakkında ciddi iddialar bulunan, Emrah Çoban'ın da eniştesi olan Bünyamin Dal’ın da etkili olduğu konuşuluyordu.

Çoban, İzmit Belediyesine atanmadan önce gazetemiz, yapılmak istenen bu kıyağı duyurmuş ancak olay kamuoyuna yansıdığı halde iki eski başkan, Çoban’ı müdür yapma operasyonundan vazgeçmemişti.

Son Güncelleme: 12.04.2019 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Barbaroslu 2019-04-15 08:32:40

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste

Avatar
Körfezden biri 2019-04-13 03:53:03

Şener söğüt çok mu farklı tüm bunlar olurken kendisi neredeydi ve bu durumlardan haberdarmıydı? Kesinlikle evet dün yanlışa karşı çıkmayan bugün de çıkmaz çıkarsada şovdan başka bişey olmaz. Adama sorarlar bu ekipte sende varmıydın diye. Bozacının şahidi şıracı.

Avatar
İbo 2019-04-13 00:30:47

Fatma hanım fatma hanım diyorsunuzda, meclis üstünlüğü ak parti de. Eli kolu bağlı. Fazla ümit bağlayıp ta hayal kırıklığına uğramayın derim

Avatar
Izmitli 2019-04-12 22:23:23

Bide izmit belediyesporu araştirin.eski baskanın yediģi haltlari yeni gelen yönetim ve koćun isbirligiyle nadil fazla paralara takim kuruldugu bi bakiver baskanim.

Avatar
Adımı vermiyorum 2019-04-12 20:59:09

Adımı vermek istemiyorum kusura bakmayın çünkü bu adi insan benim maalesef ki sınıf arkadaşımdı kendisine hep yüksekten bakardı hiç sevmezdim bu yüzden Allah’ın selamı dışında bir daha muhabbette etmem

Avatar
Xxx 2019-04-12 19:23:36

Siz birde izmit belediyesinde son 4 ayda kimlere müdürlük kadrosu verildi birde onları araştırın

Avatar
Ah adalet 2019-04-12 18:05:32

Geçte olsa adalet yerini bulur.
Ancak bugün birşey daha duydum Emrah Çoban 5 yıl boyunca hesap işleri müdürü Fatma atlınin goz yummasıyla 25 yıldık devlet memurunun alacağı maaşı almış.Yani en üst dereceden müdür maaşı almış körfez belediyesinden yılı yetmediği halde?
Doğruysa çok vahim bif durum!
Yeni Başkan araştırır herhalde?

Avatar
Belediyeci 2019-04-12 17:47:46

Çok komik yani bu çocuğu kandırmışlar izmit belediyesinde "spor müdürü" diye bir kadro ve/veya müdürlük yokki dandikten bir isim vermişler resmen uyutmuşlar

Avatar
Vatandaş 2019-04-12 16:03:05

Ali çobanının kemikleri sızlıyor

Avatar
Ziyaretçi 2019-04-12 15:52:58

Allahın adaleti tecelli ediyor daha beterini görecek

Avatar
Vatandaş 2019-04-12 14:34:29

İsmail Baran ve ekibinin yaptiğı isler cok iyi araştırılmalı?
kimleri yasal olmadiğı halde nerelere atadığı,
Şener Söğut beyin gereğini yapacagından zerre süphemiz yoktur.

Avatar
Halk Paşası 2019-04-12 14:04:57

7 ıldızlı Başiskele de elini sallasan korsan, çakma ve imtiyazlı müdüre çatarsın. Hadi Yasin Bey sizi de görelim. Hak neymiş? hakikat neymiş? anlatın bize...

Avatar
Yetmez ama evet 2019-04-12 13:47:13

Bu yeğen çok kişinin ahını aldı korfezde.
İsmail baranın ilk usulsüz ataması tekniker kadrosunda Nurdan Zorlueri direk asaleten müdür yapmasıyla izmit belediyesi yanlıştan erken dönmüş.Sıra Körfez belediyesinde...

Avatar
Körfezli 2019-04-12 13:22:36

Nevzat doğanın yeğenide körfez belediyesine alındı bir nevi takas yapıldı emrah çoban ve ismail baran hakkında savcıların soruşturma başlatması lazım neresinden bakarsan kanuna aykırı bütün işleri

Avatar
namik korfez 2019-04-12 12:53:43

kovulsun..Caldiklari yetmedimi?

Avatar
Hanzo 2019-04-12 12:39:22

Kanuna aykırı olarak sözde müdür yapılan bu sahtekarlar hakkında neden işlem yapılmıyor.Bunu kanuna aykırı olrak müdür yapmak için belgeleri hazırlayanlar ile Baran hakkında neden suç duyurusu da bulunulmuyor.Evrakta sahtecilik adam kayırma gibi nedenlerle sağcılar işlem yapabilir. Gazeteci olarak sizlerin yetkisi var adaleti savunanlar olarak bunlara gazete üzerinden suç duyurusu da bulunulsun yaptıkları yanlarına kar mi kalacak

Avatar
Hanzo 2019-04-12 12:38:37

Kanuna aykırı olarak sözde müdür yapılan bu sahtekarlar hakkında neden işlem yapılmıyor.Bunu kanuna aykırı olrak müdür yapmak için belgeleri hazırlayanlar ile Baran hakkında neden suç duyurusu da bulunulmuyor.Evrakta sahtecilik adam kayırma gibi nedenlerle sağcılar işlem yapabilir. Gazeteci olarak sizlerin yetkisi var adaleti savunanlar olarak bunlara gazete üzerinden suç duyurusu da bulunulsun yaptıkları yanlarına kar mi kalacak

Avatar
paşalı 2019-04-12 12:15:29

hala istanbul gibi mazbatasını vermediler güzel izmit'in. bir gelsin paşanın kızı bak o zaman göreceğiz izmit belediyesinde adalet nasıl sağlanıyor, ihaleler nasıl şeffaf yapılıyor.

Avatar
Ali Bayram Paşalı 2019-04-12 11:50:57

İzmit belediyesinde memurluk bekleyen o kadar gariban var ki. ama durun siz fatma hanım son dönemde memur olanları ayrıca inceleyecektir. gerçekler ortaya bir bir çıkacaktır. Paşanın kızı herkese yeter...

Avatar
Murat 2019-04-12 11:44:04

Bu da birşey mi Kartepe belediyesine bakın son iki ayda kaç tane zabıta müdürlüğü kadrosundan olur ile müdür yapılmış.

Avatar
vatandaş 2019-04-12 11:42:08

Geç bile kaldı...Nasıl olsa Fatma hanım geldiğinde alacaktı müdürlükten. İşiniz gücünüz kıyak, hadi yapıyorsun bari seviyesine uysun.Adam ilk-orta öğretim mezunu alıp müdür yapıyorsun pes vAllahi...Haktan hukuktan ayrılmayın er geç önünüze çıkar yaptığınız üçkağıtlar...

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328