banner881
banner887
banner883
21 Nisan 2019 Pazar 14:16
Kılıçdaroğlu, saldırıya uğradı
banner728

Hakkari'de terör örgütü mensuplarınca şehit edilen Sözleşmeli Er Yener Kırıkçı'nın cenazesinde olaylar çıktı. Çubuk Akkuzu Mahallesi’ndeki cenazeye Ankara Büyükşehir Belediyle Başkanı Mansur Yavaş ile birlikte katılan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, cenazeye katılan vatandaşların saldırısına uğradı. Cenazede önce Kılıçdaroğlu'nu yuhalayan vatandaşlar daha sonra da yaşanan arbedede Kılıçdaroğlu'na saldırdı. Saldırıda bir kişi yaşanan arbedede Kılıçdaroğlu’na yumruk attı. Kılıçdaroğlu’nun gözlüğü yüzünden düştü. Korumaların müdahalesi ile Kılıçdaroğlu alandan çıkarıldı. Kılıçdaroğlu, öfkeli gruptan uzaklaştırılarak aracıyla mahallede bulunan bir eve götürüldü. Güvenlik güçleri, evin çevresinde toplanan kalabalığın dağıtılması için çalışma başlattı. Öte yandan saldırganlar Kılıçdaroğlu’nun bulunduğu evi de taş yağmuruna tuttu. CHP lideri, 15.10 sıralarında zırhlı araçla evden çıkarıldı. 


  ;

Son Güncelleme: 21.04.2019 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdülhamit han 2019-04-21 21:21:25

Yemin ediyorum bunlarin pkk danda fetodanda bir farki yokmus.Yuh diyoruz yaziklar olsun diyoruz millet olarak bu zihnitette olanlarinda yuzlerine tukuruyoruz.

Avatar
Gazi 2019-04-21 19:32:58

Bir gazi olarak yaziyorum bunlar bu zihniyette olanlari hain feto ve hain pkk dan bir farki yoktur.Rezil ve hain diyoruz.

Avatar
Sait 2019-04-21 17:36:10

Şehit cenazesinde namaz kıldırmadılar bu Allahsızlar

Avatar
Tufan 2019-04-21 16:58:08

Bunlar Türkiyenin, Milletin kanını emen akp anarşistleridir. Zaten amerika-israil de bunu yaptı 24 Haziran 2018. Türkiyenin başında bir diktatör olsun. amerika-israil imalatı Türkiyede yönetimi ele geçirmiş akp terör örgütü ve CIA ajanı devlet bahçeliye bağlı terör örgütü Türkiyede katliamlar cinayetler gerçekleştiriyor. Bu konuda akp teröristleri geçmişte Milleti açıkça tehdit ettiler ama Milletin yumruğunu yediler 31 Mart 2019.

Avatar
Günay 2019-04-21 15:35:44

Var Olan gözleri gerçek Terör Örgütünü görmüyenlere Şaşırıyorum.

Avatar
Arkadaş 2019-04-21 15:31:40

İlginç Habura Megri Megri ye Osloya ses çıkarmayıp hatta alkışlayanlar,Artvin de pkk saldırısına uğrayan bir siyasi parti liderine linç girişiminde bulunuyor.Bilinçli ve belli bir amaca yönelik hareket olduğunu düşünüyorum amaç seçimleri yenilemek olmasın??????

Avatar
Sinan 2019-04-21 15:09:30

Yuuuuhhhh yazıklar olsun size .Cenazeye geldi adam gelmesinmi?Hırsız köpekler Ankara Istanbul aldı diye hazmedemiyormuşsunuz?Kılıçdaroğlu 3 bin korumayla gezemiyor diyemi saldırdınız?Allah siz O der dest etsin yoketsin asagiliklar şerefsizler.Hirsiz köpekler bankamatik embesilleri Allah size soracak yazıklar olsun.

Avatar
Cumhuriyet 2019-04-21 14:41:00

Bir grup cahil ve provakatörün işidir,olayı şehit yakınlarına bağlamamak lazım.O saldırıyı yapanların ne şehidin hatırasına ne de şehidin cenazesine saygısı vardır.Kızgın demiri hala kızgın tutmak isteyenlerin yediği haltların meyvesidir bu

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328