banner881
banner887
banner883
14 Mart 2019 Perşembe 15:40
Keşke her yıl seçim olsa…  Sanayi Kavşağı da  tamamlandı..!
banner728

Yeni Gölcük Yolu Sanayi Köprülü Kavşak projesi Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen ihale ile 35 milyon 184 bin 747 TL teklif eden Erk İnşaat’a verilmişti. 5 Eylül 2017’de ihalesi gerçekleştirilen projede inşa çalışmaları 1 Mart’ta başlamış, 5 ay içerisinde bir hayli ilerleme kaydedilmişti. Geçtiğimiz yıl yaz aylarında bölgedeki çalışmalar durdu. Müteahhit firmanın ödeme alamadığı için çalışmaları durdurduğu iddia edilmişti. Köprülü kavşak İzmit Sanayi Sitesi’nin Doğu çıkışına kurulacak, toplam 330 metre uzunluğa sahip olacaktı. Söz konusu kavşak, gidiş geliş olmak üzere 2’şer şeritten oluşacak, köprü 12’şer metre aralıklarla kurulan beton direklerin üzerinde duracaktı. Yeni Gölcük Yolu Sanayi Köprülü Kavşağı projesinin tamamlanmasının ardından bölge trafiğinin hafiflemesi öngörülüyordu. Ancak çalışmalar bu yılın başına kadar yeniden başlamadı.

VERGİDE LİDER, YATIRIMDA…

Yerel seçim süreci alevlendikten sonra bölgeye iş makineleri girdi. 31 Mart yerel seçimlerine kadar öyle ya da böyle kent genelinde yarım kalmış proje bırakmak istemeyen yerel iktidar ilk olarak Kartepe battı çıktısını tamamladı. Karamürsel battı çıktısı ise yarım kaldı. Son olarak Sanayi Kavşağı Projesi için kolları sıvandı ve yoğun bir çalışma başladı. Kavşak alelacele tamamlandı. Bugün trafiğe açılan kavşak yerel seçim süreçlerinde hizmetlerin hızlandığını bir kez daha gösterdi. Vergi konusunda Türkiye’de lider olan Kocaeli yatırım fakiri bir kent. Keşke her yıl seçim olsa da vaat edilen projelerin en azından bir bölümü hayata geçirilebilse.

Son Güncelleme: 14.03.2019 16:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
barış @Yüzdeelli 2019-03-15 11:06:16

kullanıyorlar elbette ama onların arabalarında hissedilmiyor o zıplamalar popoları bizim ödediğimiz lüx kiralık araçlardan inmiyorki

Avatar
Yüzdeelli 2019-03-14 22:51:05

Bizim mühendisler köprü yapmayı öğrenemeyecek. Sembol AVM Köprüsü, Carrefour Köprülü Kavşağı, Outlet Center Köprüsü, Tütünçiflik Köprüsü...Hepsi aynı tornadan çıkmış. Köprü bağlantıları yüzünden her ay arabanın ön takımlarını yenilemek zorunda kalıyoruz. Hele o Carrefor Köprüsü'nde iki tane set var ki, o setlerden araçlar resmen uçarak geçiyor. Neredeyse dingilleri kırılacak araçların.Yeni yapılan sanayi ışıkları köprüsü de baştan savma...Köprü bağlantıları tam bir facia.Köprüye girişte mühendis arkadaş atlama platformu koymuş.Aynı atlama platformu Sembol AVM köprüsünde de var.Sürücüler direksiyon hakimiyetlerini kaybedip köprüden uçsunlar diye düşünülmüş herhalde.Benim merak ettiğim bu şehrin; valisi, kaymakamı, belediye başkanı, garnizon komutanı köprüleri hiç mi kullanmıyorlar? Hiç mi trafiğe çıkmıyorlar? Bu kadar mı sahipsiz bu şehir?

Misafir Avatar
barış 2019-03-15 11:06:16 @Yüzdeelli

kullanıyorlar elbette ama onların arabalarında hissedilmiyor o zıplamalar popoları bizim ödediğimiz lüx kiralık araçlardan inmiyorki

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-14 18:53:17

Git de bak, gerçekten tamamlanmış mı? Masa başından haber yapma. Otogar kavşağı açılalı seneyi devirdi halen yan yol ve köprüaltı yol bitmedi. Sanayi kavşağı değil, köprülü kavşağı. O da aynı mezbelelik görüntüsünde. Yandan gazeteci...

Avatar
mert 2019-03-14 17:24:20

onu bile yarım yamalak açtılar. Aydınlatma yok doğru dürüst tabela yok. Yan yollar yapılmadı köprü altları harabe sinyalizasyon çok kötü. transit geçenler için iyi oldu. sabah ve akşam pik saatlerde çok uzun kuyruklar oluyordu en azından kuyruk artık olmayacak tek şimdilik tek güzel yanı bu

Avatar
izmitli 2019-03-14 16:44:41

ADAMINA GÖRE MUAMELE...SAHİPSİZ BİR ŞEHİRDE YAŞIYORUZ.
bunlar izmiti çantada keklik gördükleri için yatırım falan yapmıyor..
bursa sallantıda olduğu için bütün yatırım bursaya
dün bursa yenişehir havalimanından haftada 4 gün gaziantep uçuşlarıda başladı.
böylelikle bursa yenişehir havalimanından
g.antep
erzurum
trabzon
muş
diyarbakır
ankara ve antalya seferleri yapılıyor.

bize reva görülen nedir ? haftanın en kıytırık 3 günü göstermelik trabzon.

YAZIKLAR OLSUN..

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328