banner1046
10 Aralık 2019 Salı 14:50
“Kazılarda ne bulundu da başkan yardımcısı kalp krizi geçirdi?”

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü haftalık olağan basın açıklamasında: ““Kepçeyle Nebihocalar’da ne aradılar. Ne buldunuz da başkan yardımcısı bir gün sonra kalp krizi geçirdi. Burada yapılan kazıda orman müdürlüğü nerededir. 3 ağaç kesildi diye Gezi Parkı olaylarını çıkartanlar bu kazıyla ilgili neden açıklama yapmıyorlar. Sorularımızın hiçbirine cevap verilmiyor. Kocaeli’nin gerçek gündemi budur. Kimse gündemi değiştirmeye çalışmasın. 8 ayda tek icraatı tuvaletleri ücretsiz yapmak. Tribünlere oynamayı bıraksınlar. MHP’nin önerilerini dinlesin. İYİ Partililerle etrafını donattın, yanlış kişileri danışman olarak aldın. Sosyal demokratları yanına al onlar belediyeciliği daha iyi bilir” dedi.

Anahtar Kelimeler:
Aydın Ünlü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2019-12-15 11:11:34

Ünlü bak dalgana bolum. Sen önce savcıya vereceğin ifadeyi düşün

Avatar
Izmitli 2019-12-10 22:29:00

Ünlü nün suyu çoktan ısınmış

Avatar
Özgür 2019-12-10 19:42:08

Tam sana göre bise çıktı

Avatar
Hamdi 2019-12-10 19:37:31

Ünlü sen milletten 50 şer bin tl alıp büyükşehirde işinizi çözücem deyip milleti mağdur edip paralarınıda gasp ediyon ya ne konuşuyosun vırvır siyaseti bırak tefeciliğe başla sen.

Avatar
İYİ Partili 2019-12-10 19:24:18

Terbiyesiz herif, senin genel başkanın hasta yatağına düştüğü zaman bile insan gibi geçmiş olsun dedik, Semih Yalçın'ın oğlu öldüğünde başsağlığı verdik. Sen ne çeşit bir insansın ki ameliyat geçirmiş, sağlığı mesele olan birini iğrenç siyasetine alet ediyorsun? Utanmazlık sende çizmeyi aşmış! Sen git önce milleti nasıl dolandırdığının hesabını ver!

https://www.kocaelibarisgazetesi.com/siyaset/mhp-il-de-skandal-video-yer-yerinden-oynayacak-h118495.html

Avatar
Yavuz 2019-12-10 19:15:03

Önce soru sorana bakarsın adam mı diye,
Sonra soruya bakarsın soru mu diye. İkisine de bakıyorlar ortaya birşey çıkmıyor eee sonuç olarakta ciddiye alinmiyorsun anla artık

Avatar
Eda 2019-12-10 19:14:33

Asıl gündem bu mu sayın Ünlü ? Kocaeli’nin gençleri işsiz sefil gezerken damadını kızını İSU

Avatar
İşçi 2019-12-10 17:18:44

Bende diyordum bu ara sesin yoktu sıra sendemi kazıdan kemik çıktı

Avatar
ayhan 2019-12-10 16:27:52

en büyük defineci kim ??

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820