banner1019
banner980
19 Kasım 2019 Salı 14:24
“Karşıma oturma gözüm sana kayıyor!”

Kocaeli’de Kartepe Suadiye-Arslanbey-Rahmiye-İzmit-Umuttepe arasında taşımacılık yapan Hat 255’te dün yaşandığı iddia edilen olayda bir genç kız, kendisine “Karşımda oturma gözüm sana kayıyor” dediği iddia edilen bir şahısla tartıştı. O anlar, diğer yolcular tarafından kayda alındı. Genç kız, sosyal medya hesabından başına gelenleri video ile paylaştı. Video, kısa sürede sosyal medyada geniş yankı buldu.

İşte o genç kızın paylaşımları:

“Bugün Kocaeli-İzmit saat 13.45te 255 No’lu otobüste yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Sınavıma gitmek için otobüse bindim. Videodaki beyefendinin yan koltuğu boştu ve ben otobüse bindiğimde çantasını koyarak engelledi. Ayakta bekledim. Bir süre sonra karşısındaki koltuk boşaldı Ve oturdum. Beyefendi bana doğru ‘Senin değerli bir hazinen olsa saklamaz mıydın? Karşımda oturma kalk, gözüm sana kayıyor’ dedi. Şok oldum ve bana ne cüretle bunu söylediğini sordum. Ve bunları sadece giyinişimden dolayı duydum Allah bunları yasakladı. Karşımda oturma." dedi. Sinirlenerek yerimi değiştirdim ve ona rağmen susmayıp beni aşağılamaya devam etti. Çevresindeki kişilere beni göstererek ‘Bu kız ne kadar doğru? Gözüm ona kayıyor’ gibi cümlelerine devam etti. Ben dayanamayıp ailem bile bana karışmazken siz nasıl karışıyorsunuz dedim. Ve bunun üzerine ‘Ailenden de senden de hayır gelmez o zaman’ dedi. Daha sonra şoför yolda durdu. Bana ‘Sus artık. Adam sana bir şey demedi. Yolcuları rahatsız etme. Kimse seni duymak zorunda değil’ dedi. Adam da şoför beye teşekkür etti. Otobüsün plakasını aldım ve şoförü şikayet ettim. Fakat bu saygısız adama dair otobüse bindiği saat ve indiği yer hakkında başka bilgim olmadığı için bu yolla bulup, şikayet etmek istiyorum. Gündüz vakti herkesin önünde sözle tacize uğradım Ve asla susup oturmayacağım. Hiçbir kadın böyle adamlar yüzünden korkarak yaşamak zorunda değil. Onlar kendilerinde bu hakkı buluyorlarsa bende o hadsizler ceza alana kadar bu yaşadığımın arkasındayım.”

Son Güncelleme: 19.11.2019 16:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2019-11-24 11:15:47

Kadın örtününce yobaz ve köle açılıp sacılınca özgür olursa, nasılsa özgür ya istediği yerde bu özgürlüğünü sergilerse hak, toplu yaşam alanlarında bu rezilliğe tepki gösterirsen sapık ve yobaz oluyorsun. Yazık nereden nereye geldik utanılacak kıyafet özgürlük değildir.

Avatar
Besim 2019-11-22 18:58:11

Kız pek inandırıcı gelmedi.otobüste bir sürü insan var adam böyle birşey dese herkes tepki gösterirdi.kimse bişey demiyor.bence kız uyduruyor.

Avatar
izmitliyiz 2019-11-20 17:56:41

Tanimadiginiz bi amca için atip tutmayin erkek kadının karşısında edepli oturması gerekiyorsa kadında ayni sekilde oturmak zorunda kimsenin camasirini veya ayip yerlerini görmek zorunda değiliz.

Avatar
çollo @Vatandaş 2019-11-20 16:04:55

bu haplar çıktığından beri moruklar kudurmuş çocuğuma tembihledim sakın yaşlı morukların yanına gitme konuşma yer verme kendimde öyle yapıyorum yaşam standartları yükselince kuduruyorlar.

Avatar
hiko 2019-11-20 15:47:27

kurtulamadık şu kocaeliden izmire tayin aldıramıyoruz adamların gözünde kocaeli 2.konya gibi gözüküyor bu tip kafaların yüzünden akşam rahatça çocuğunla eşinle rahat gezebileceğin şehir değil burası anlatıyorlar akp gelene kadar çok nezih şehirmiş burası

Avatar
Okur 2019-11-20 15:41:24

Yukarıdaki %95lik kesim; ne izleyip ne anladınız da bu yorumları yapıyorsunuz? Ben farklı birşey izlemediğime eminim. Sadece görmek istediğinizi görmeyin!

Avatar
İzmit 34 2019-11-20 08:51:08

vay moruk vay onun bunun çocuğu dua et Atatürk olmasaydı hangi avrupa ülkenin piçi olacaktın kimden güç alıyorsun

Avatar
İzmi̇tli̇ @Ersoy Kandemir 2019-11-20 08:33:31

Ersoy sen Dursun Amcan ve Şenol' a yap yapabiliyorsan bu dediklerinide görelim :))))

Avatar
İzmitli 2019-11-20 00:03:18

Olaya birde şu açısan baksak mesela Yani ..... bir erkek daracık bir tayt giyse önde cinsel organının her tarafı belli olsa arkada bütün poposu belli olsa göbeği açık bir şekilde yanınızdan geçse ne yaparsınız.... ya sapık bu dersiniz ..... ya tuhaf gelir gülüp geçersiniz.... ya da nefsinizi uyandırır bambaşka şeyler düşünebilirsiniz... ama genelde bu kadar da olmaz ya dersiniz içinizden ve kızarsınız...... bu olay için yazmıyorum bunları yanlış anlamayın ama bayanlar işin tadını tuzunu kaçırıyorlar hemde baya bir kaçırıyorlar....güzel olmanın güzel görünmenin yolu organlarınızla parlak parlak taytlarınızla fok balığı gibi ortalarda dolaşmak olmamalı arkadaşlar...kapanın demiyorum diyememde zaten bu benim hakkım değil ama en azından tabiri caizse usturuplu giyinip insanlar içinde dolaşmak hem sizi bu tarz tacizlerden hemde daha kötü durumlardan koruyacaktır... herkese selamlar sevgiler ve saygılar...

Avatar
İskoç 2019-11-19 22:38:59

Şoföre ve yobaz ihtiyara ağzının payını verecek bir delikanlı da yokmuş koca otobüste herkes mal mal izliyor...

Avatar
İzmitli 41 2019-11-19 22:30:06

İyi de bu video ile isnat edilen birbirine uymuyor. Yaşlı amcanın kıza karşıma oturma gözüm sana kayıyor vs dediği bu videoda yok. Belli ki aralarında bir sürtüşme oldu ve bu kadın yaşlı adama iftira ediyor. Yaşlı adam gayet edebli ve saygılı cevaplar veriyor. Bilakis kadın kezbanlık ve saygızılık, taşkınlık yapıyor. Bu video isnat edilen suçu ispatlamıyor.

Avatar
Vatandaş 2019-11-19 21:43:01

Kızın yaşındaki kıza gözün kayıyorsa gözünü şii..... Sapık herif yaşına bak başına bak bide gözünün kaydığı kıza bak sapıklıkda zirve yapmış şerefsiz bu yorumu yayınlamazsan Aysun erankaya hanım dizede yazıklar olsun böyle sapıklara susarsak yarın bir başkası daha çıkar sana sapıklık yapar

Misafir Avatar
çollo 2019-11-20 16:04:55 @Vatandaş

bu haplar çıktığından beri moruklar kudurmuş çocuğuma tembihledim sakın yaşlı morukların yanına gitme konuşma yer verme kendimde öyle yapıyorum yaşam standartları yükselince kuduruyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2019-11-19 21:03:18

sapık zihniyet yazıklar olsun ülkenin geldiği noktaya bakarmısın

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-11-19 19:17:35

Umarım birgün karşılaşırız tramvayda da,aynı lafları ettiğinde,gözlerinin değil ama ruhunun kayışına şahit olursun!

Misafir Avatar
İzmi̇tli̇ 2019-11-20 08:33:31 @Ersoy Kandemir

Ersoy sen Dursun Amcan ve Şenol' a yap yapabiliyorsan bu dediklerinide görelim :))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Izmitli 2019-11-19 18:39:36

Belediye şoförünü açığa alinmasi lazim herkezin ailesi bunlara emanet o laflari soyleyende cezasini ckmesi lazim

Avatar
Izmitli 2019-11-19 18:39:13

Belediye şoförünü açığa alinmasi lazim herkezin ailesi bunlara emanet o laflari soyleyende cezasini ckmesi lazim ondan sonra yok ulasim ukeme kntrolunde diye kimse yalan konusmasin herkesin ailesi var kimse kimsenin giyinisine karisma hakki yoktur

Avatar
AYIPTIR GÜNAHTIR 2019-11-19 18:14:59

BİLMEDİĞİNİZ DUYMADIĞINIZ KONULAR HAKKINDA BU KADAR BASİT YORUMLAR YAPMAYIN.TEK TARAFTAN HABER OLMAK İÇİN YAPILMIŞ SUÇLAMALAR BUNLAR.HERKESE ÖYLE TEK TARAFLI SUÇ ATAMAZSINIZ.

Avatar
Milli Ant 2019-11-19 18:12:38

Şurada haklı tepkileri beğenmeyen ahlakı bozuklar.Siz nasıl edepsiz,hain ve kindarmışmısınız

Avatar
Cumhuriyet @Konu yargıya taşınmış.. 2019-11-19 18:09:28

Montaj diyorsun yani:):)Bana bak troll kendinizi çok belli ediyorsunuz yada zavallı bir cahil meczubun fikirleri size çok hoş geliyor.Açık ve net ifade etmek gerekirse halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik eden bu zavallı meczubun söyledikleri ve bu zavallıyı temsil eden siyasal islamcı kafadır.Görüntüler çok net ve açık sen niyetini fazla açık etmeden de yorumda bulunanları aşağılama.18 senede bu tür söylemlerle milleti kimin böldüğü ortada

Avatar
Hamza 2019-11-19 18:05:48

Dinimiz hoşgoru dini.yasini başini almis bu ihtiyar ne kadar hoşgörülü tartışılir.torunu yaşindaki kiza gözu takilıyorsa soz düşünun beynindeki sapikligi

Avatar
İzmitli 2019-11-19 18:02:27

Kartepe Lazları tanır bu adamı bildirsinler gerekli yerlere

Avatar
Konu yargıya taşınmış.. 2019-11-19 17:48:39

Yaşlı adam soylemediği şeylerın soylendıgı ve soyledıklerınınde saptırılıp basına yansıması ve vıdeoyu ceken, yayılmasına sebep olan hakaret vari tüm yorumlar ve içerikler dijital ortamdan alınıp Halkın sosyal sınıf, irk, din, mezhep veya bölge bakımından farklı özelliklere sahip bir kesimini, diğer bir kesimi aleyhine kin ve düşmanlığa alenen tahrik etmesi sebebi ile kızı Savcılığa şikayet etmiş. Konu yargıya taşınmış yani. Bence bilmediğiniz görmediğiniz şeyler hakkında yorumda bulunmayın. Adam durduk yere savcılığa kadar gitmez. Bazen göz bile yanılıyorken...

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-11-19 18:09:28 @Konu yargıya taşınmış..

Montaj diyorsun yani:):)Bana bak troll kendinizi çok belli ediyorsunuz yada zavallı bir cahil meczubun fikirleri size çok hoş geliyor.Açık ve net ifade etmek gerekirse halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik eden bu zavallı meczubun söyledikleri ve bu zavallıyı temsil eden siyasal islamcı kafadır.Görüntüler çok net ve açık sen niyetini fazla açık etmeden de yorumda bulunanları aşağılama.18 senede bu tür söylemlerle milleti kimin böldüğü ortada

Beğenmedim! (4)
Avatar
İZMİTLİ 2019-11-19 17:30:46

yaşından başından utan be adam.Bakma o zaman sen sokakta her açık giyinene bakıyorsun demek ki sonrada kılıfını uyduruyorsun açık ne yapayım diye öyle mi ? torunun yaşında ki bir kıza nasıl öyle sözler söyleyebilirsin yok mu senin torunun kızın aynısı olsa hoşuna gider mi ? Yok muydu koca otobüste bir DELİKANLI şiddetle değil ağzının payını verecek tüh yazıklar olsun size erkeğim diye gezersiniz. Şoför desen zaten torpili olmasa o koltukta oturamaz onu hesaba katmıyorum bile.

Avatar
Selim 2019-11-19 17:14:00

Bedenleri abdest li beyinleri cenabet.sorun çevresine kim bilir ne şeytandir

Avatar
Selim 2019-11-19 17:12:16

Şofor e bakarmisiniz ? HAnfendi susun diyor.kardeş ihtiyara desene sanane kızin giyiminden diye

Avatar
Selim 2019-11-19 17:05:04

O otobuste bir musluman adam yokmuymus.olaya mudahale edecek.sanane kardesim kizin giyiminden diyecek bir delikanli.oç

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-11-19 16:52:11

Beyni cinselik uzerine kurulmuş robot, Allahsız,. insan ayrımı yapan yobaz.
Senin gibilerin yüzenden geri kalıp Emperyalistler tarafından sömuruluyoruz.

Avatar
gerek yok 2019-11-19 15:38:02

bulmuşsun zavallı gariban kızı yobazlıkla aklınca mahalle baskısı yapıyorsun...orada olsaydım seni sakalından otobüse asardım emin ol.

Avatar
Çetin 2019-11-19 15:15:56

Bende bu adam kılıklının sakalını ve şalvarını görmek istemiyorum ama Allah yaratmış diye susuyorum. Biri de çıkıp varsa onun kızına karşımda oturma derse ne düşünür çok merak ediyorum. Toplum da b yobazlar oldukça bu ülkenin ilerleme şansı yoktur

Avatar