banner984
banner980
banner983
07 Ekim 2019 Pazartesi 15:07
Kaçak kat değil  sundurmaymış!

Derince Belediyesi’nin AKP’li meclis üyesi Hamza Macit kendisine ait 5 katlı binanın çatı katını düzenledi. Yarım kat olması gereken çatı katı bu düzenleme sonrasında tam bir kat oldu ve kaçak olarak Derince Belediyesi tarafından tutanakla kayıt altına alındı. Belediye söz konusu katla ilgili başka bir işlem yapmadı. Hamza Macit’in kardeşi Abdullah Macit kaçak kat haberiyle ilgili Gazete Barış’a konuştu. Macit, “Bütün bina bizim. Maddi durumumuz iyi. Bizim kaçak kat yapmaya ihtiyacımız yok. Teras su akıtıyordu. Bu sebeple sundurma yaptık. Orada zaten bir çatı katı mevcuttu. Çatı katı da kaçak değildi” dedi.

Son Güncelleme: 07.10.2019 19:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abc 2019-10-10 21:38:26

Körfez de Körfez ticaret odası başkanı Türköz inşaatın petkimpark sitesinde kim bilir kaç site kaçak yapılmıştır? Ama buna ceza kesecek devlet nerde??? Havuzları bile üstüne yapmış..Daire alanlara hileli satış yapmıştır...Nerde Valilik???

Avatar
Kadir 2019-10-08 11:37:21

Her kez bir seyler soylemis yok kacak yapi yapti yok bilmemne arkadaslar ben o katin bi altinda oturuyorum yani hamza beyin kiracisiyim o sundurma olan yerde onceden cati kismi yoktu ve evimin tavani rutubet oluyordu 10 aylik kizimda oldugu icin rutubeti onlemesi amaciyla kendisine kiracilari olarak biz rica ettik ve oda sag olsun ricamizi kirmadi ve sundurmayi yapti. Artik yagislar yagdiginda tavanda akitma derdim kalmadi ki kaldi kacak yapi diye bir sey soz konusu degildir. Zaten orasi ruhsatli bir daire idi

Avatar
Yavuz kırdar 2019-10-08 10:15:01

Türkiye savaşa girdi sizin uğraştığınız şeylere bak.

Avatar
DERİNCE 2019-10-08 08:26:23

Hadi inandık sundurdunuz diyelim. Hani izin belgesi ?

Avatar
Erdoğan 2019-10-08 07:29:15

Belediye göz yumuyor bu insanlara . Neden Ak parti oy kaybediyor anlayın

Avatar
öz İzmitli 2019-10-07 22:21:19

Böyle yapıları sayarımda sayfa almaz hepside yakın akrabam ve hepside biri hariç chp de aktif görevde tatava yapmayın şov yapıyorsunuz çarşının göbeğinde bile 50 m2 lik dükkan camakan hikayesiyle 150 m2 oluyor kimse ses etmiyor şov bunlar şov habercide haber diye geçiyor sanki anayasa mahkemesi

Avatar
Mustafa S. 2019-10-07 19:52:58

Çatıdaki eğimi düzeltmiş adam neden bu kadar olay oldu bu haber onu anlamadım .

Avatar
Eniştesi cizmis 2019-10-07 19:16:25

Evet eniştesi o sundurmayi çizmiş, dayısı onaylamış, umre arkadaşı yapı denetim yapmış, mahallenin imami ruhsatı vermiş, köylerinde bir deli var yapmayın falan demiş ama onuda 10. Köye kovalamış bunlar. Çok şekerler bu akp liler kızıllarında bile şeker gibi oluyorlar, herkes seviyor akp yi ve onların haksızlıkları çok yakışıyor onlara. Canımım yaaa size öyle abidik kubidik yaptığınızda ortaya çıkarıyorlar ya, siz üzülmeyin size oy verenler de üzülmesin bu terörist fatoscu muhalefet üzülsün, hain vatan haini muhalefetler. Bak adamcağız sundurmus iste

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-07 17:37:48

Şu hareketi bir Chpli yapsaydı VECİHİNİN UÇAĞININ arkasına afiş yaptırır tüm ili turlarlar mıydı,günlerce beynimizi üterlermiydi,şimdi bu eşitlik anlayışlarını özetliyor mu?Adaletin zerresi ruhlarında yok,heh!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482