banner922
banner887
banner883
22 Mart 2019 Cuma 09:51
İzmit’teki değişim: Nevzat Doğan!
banner919

2009 yılından bu yana İzmit’te ne değişti diye soracak olursanız, kente dair elbette ki değişen şeyler, yapılan işler sayabiliriz ancak İzmit’teki en bariz değişim İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’da oldu. Bugün 59 yaşında olan Nevzat Doğan, İzmit’e gözle görülür bir değişim yaşatamasa da imajında büyük farklılık yarattı. Doğan, yıllar ilerledikçe hep geriye sardı! Aslında bu geriye sarma olayını her yönden ele alabiliriz. Doğan, başkan seçildiği 2009 yılından itibaren yoğun bir tempoda çalışmaya koyuldu ancak ilerleyen yıllarda, 2014 yılında yeniden başkan seçildiğinde bir duraklama dönemine girdi. İlk dönemindeki performansını gösteremedi. Yıllar ilerledikçe Doğan, İzmit’i geriye doğru götürdü. Doğan’ın geriye götürdüğü tek şey İzmit değildi! İmajında da bir geriye dönüklük söz konusu idi, günden güne gençleşti. Milletvekilliği döneminde saçlarının üstleri açılmıştı, belediye başkanlığı döneminde saç ektirdi. Giyim kuşamı, aksesuarları, seçtiği renkler… İmajını iyi oturttu, git, karizmatik bir başkan haline geldi. 14 Mart’ta Tıp Bayramı’nda bir TBT yapmış, Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde okuduğu yıllardaki bir fotoğrafını paylaşmış Doğan. Milletvekilliği dönemindeki fotoğrafı ile üniversite yıllarındaki fotoğrafını kıyaslasa bir ah çekerdi Doğan belki ama bugünkü haline baktığımızda yıllar yılları kovaladıkça Doğan’ın üniversite yıllarındaki haline ah çekmeyecek kadar gençleştiğini görüyoruz. Tek fark, üniversite yıllarında saçları biraz daha gür! İzmit’teki en büyük değişim işte bu: “Nevzat Doğan…”











 

Son Güncelleme: 22.03.2019 12:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşegül @Hakan 2019-03-23 10:25:00

Mesleğe göre seçim mi yapıyorsun. Doktor nasıl yönetti...

Avatar
Hakan 2019-03-23 09:11:38

Azize Sibel Gönül de izmit için en hayırlı belediye başkanın mimar izmitli 31 martta yeni başkanımız hayırlı olsun avukat ne anlar belediye başkanlıgından bizlerri güzel yere götürecek başkan mimar

Misafir Avatar
ayşegül 2019-03-23 10:25:00 @Hakan

Mesleğe göre seçim mi yapıyorsun. Doktor nasıl yönetti...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir izmit dır gidiyor 2019-03-22 23:00:46

Ya bu izmitliler kadar kendini beğenen görmedim nedir bu 21.yuzyilda hâlâ izmitli ariyorlar kardeşim biz burda doğduk burda burda doğmayan dedelerimizi toprağa verdik ayrimcilik yapmak otekilestirmek kime fayda sağlar burda kazanıyor bu vilayette vergi veriyoruz.Buraya daha eski gelmek kidem kazandırmaz kidem veya ihtibari kişi kendi kazanır burda yazanlara şu sözlerim örnek olsun bu zamanda sen veya dedelerin belediye başkanı milletvekili olabilmişmi o safhaya ulaşmışsa ranta şaibeli işlere karışmadan kalabilmiş mi bence duruşu bakışı yada dışardan görüntüsü karısını ilgilendirmeli belediye başkanı hakkı hukkuku karıştırmamalı sız buna bakin kızına damat alanlar baksın o tavırlara saygılar

Avatar
Tarz 2019-03-22 17:10:33

Tarz yapmaktan hizmet yapmayı unuttu. Hadi güle güle sana yolda selam bile vermezler artık.

Avatar
davut görgülü 2019-03-22 16:50:00

İZMİTLİ ARKADAŞ SAÇMALAMIŞIN.BİR ÇIKARIN OLMASZA NEVZAT DOĞANI BÖYLE SAVUNMAZDIN.BEN HİÇ İÇKİ İÇMEDİM HAYATIMDA AMA İNSANLARIDA AŞAĞILAMADIM.LİMON SATMASI İÇKİ İÇMEMİŞSE BU ADAM İYİ SİYASETÇİMİ OLUYOR.SİYASETİ BİTTİKTEN SONRA BELKİ 5 6 AY SONRA İYİ KÖTÜ BELLİ OLUR.SEN DAHİ SELAM VERMEZSİN ÇÜNKÜ SENİN MENFAAT OLAYIN DA BİTECEK.ZATEN SEVMEYENLER SELAM VERMEYECEK Bİ DE MENFAATİ BİTENLER. ARTIK BİR YERE GELEMEYECEĞİNİ ANLADILAR MI BU ADAMDAN UZAKLAŞACAKLAR.İŞTE KÖTÜ SİYASETÇİNİN ÖLÜMÜ O OLUYOR.SEN YİNE BİR BAŞKASINI HİKAYEDEN ÖVMEYE DEVAM EDERSİN.ÇÜNKÜ NEVZAT DOĞAN I BU İZMİT TE EN İYİ TANIYANLARDAN.NASIL BİR KARAKTER YAPISININ OLDUĞU BİLENLERDENİM.

Avatar
Ssbri tekin 2019-03-22 16:38:42

izmit li rümuzlu kardeş...limon satarak su satarak okuduysa ukelalık mı..terbiyesizlik mi..kendini beğenme mi..milleti aşağılamayı mı öğrendi nevzat doğan bunları satarken..senin bir menfaatin olmamış olsaydı..bi şekilde rant veya bir getiri dolaylı veya drekt olarak...sağladağın [nevzat doğan] sayesinde bunları..onun kara kaşı kara gözü için yazmazdın bunları..eyyy izmit li ey..sen izmitlimisin izmitlimisin bilmiyorum ama ben 21 kuşaktır bilinen buralıyım.

Avatar
İzmitli 2019-03-22 14:52:16

Bu adamı neden sevmezler çünki çocukluktan çalışarak limonata satarak okudu bir yerlere geldiği için içki masalarında hayatını geçirmediği için sevmezler Gümüşaneliymiş onun için sevmezler adam ömrünü İzmitte geçirmiş bende İstanbul doğumluyum emeklerken İzmitime gelmişim 66 yıldır burdayım askerde memleket İzmit der tokat yerdim insanlar erişemediğine böyle edermiş demekki

Avatar
Kemalpaşalı 2019-03-22 14:00:00

İzmite gelen en başarısız belediye başkanı ve kibir dağı bir adam. Kısacık boyuyla saç ekilmiş çirkin kafasıyla insanlara tepeden bakan bir ucube şahsiyet...

Avatar
Pasalii 2019-03-22 12:07:53

Yilmaz karabiyik Kardes senin gozlerinde harbiden sikinti Var yapilanlari görmeyecek kadar körsen diycek bisey yok sana :)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328