banner1046
banner1117
banner1189
11 Mayıs 2020 Pazartesi 13:03
İzmit’te vatandaş normalleşmeyi yanlış anlamış!
Kocaeli’nin İzmit ilçesinde pek çok noktada görüntü aynı, keza Türkiye’nin pek çok ilinde de benzer durumlar var. Vatandaş, normalleşmeyi yine abarttı! Salgın aramızda dolaşmaya, can almaya devam ederken vatandaşlar, taktıkları maskeye güvenerek sosyal mesafe, sosyal izolasyon tanımadı. Riskin sadece 65 yaş ve üzeri ile 20 yaş altında olduğunu düşünüyor olacaklar ki yüzlerce insan sokağa taştı, kimi noktalarda iç içe girdi, ayak üzeri gruplar halinde sohbet etmeyi dahi ihmal etmedi. İşte İzmit Yeni Cuma Camii’nin yanı, insanlar iç içe girmiş durumda. Ayak üzeri sohbet edenler, iç içe girmiş bir kalabalık. Zaruri ihtiyaçları karşılamanın ötesinde, “Güneşi gördüm” havası var vatandaşta. Umarız bu ve buna benzer görüntüler, normalleşme umutlarını, salgında anormal bir seviyeye taşımaz. Çünkü bu görüntüler, sadece bu sokakla sınırlı değil.

Son Güncelleme: 11.05.2020 14:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devletini seven 2020-05-11 22:11:15

Çıkmayın gardaşım işiniz yoksa hastanede inim inim inliyorlar hastalarımız götünü bile yıkayamıyor suyunu içemiyor duş alamıyor.düşünün bir gün bunlardan birini yapamadığımızı.

Avatar
Cumhuriyet @sinan 2020-05-11 17:24:18

Hangi sözüm dokundu ki sana ?Sen birde her yoruma cevap yetiştiriyorsun o dikkatimi çekti iyi besliyorlar sanırım seni?Sosyo ekonomik durumunu mu içine sindiremedin?Bilimsel veri diyorsun senin dünyadan haberin var mı?Örümcek kafa derken?Kişi kendinden bilir işi değil mi?Küçücük dünyandan büyük ahkamlar kesme birilerininde kurşun askeri olma bana da boşa laf yetiştirme pek ciddiye alınacak bir tip değilsin söyleyeyim;)

Avatar
Arkadaş @sinan 2020-05-11 17:18:55

Aktroll naber?Bilimsel veri analiz diyor birde :):):Sen nüfus cüzdanına bakmadan soyadını söyleyebiliyor musun:):):)Gel bak kağıttan beyin yaptım vereyim sana sendekinden daha iyi çalışır

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-11 16:06:58

İzmit kaymakamı ve Kocaeli Valisini çok daha fazla kamu spotunda halkı bilgilendirirken görmek istiyorum.

Avatar
sinan @Cumhuriyet 2020-05-11 16:02:14

Araştırma var mı? Yok, bilimsel veri var mı? Yok. Peki ne yazıyor zat "Sosyo-ekonomik olarak düşük seviyede olan insanlar tedbirsizliği daha çok görüyorduk" özetle standart örümcek kafa cümlesi.

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2020-05-11 17:24:18 @sinan

Hangi sözüm dokundu ki sana ?Sen birde her yoruma cevap yetiştiriyorsun o dikkatimi çekti iyi besliyorlar sanırım seni?Sosyo ekonomik durumunu mu içine sindiremedin?Bilimsel veri diyorsun senin dünyadan haberin var mı?Örümcek kafa derken?Kişi kendinden bilir işi değil mi?Küçücük dünyandan büyük ahkamlar kesme birilerininde kurşun askeri olma bana da boşa laf yetiştirme pek ciddiye alınacak bir tip değilsin söyleyeyim;)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadaş 2020-05-11 17:18:55 @sinan

Aktroll naber?Bilimsel veri analiz diyor birde :):):Sen nüfus cüzdanına bakmadan soyadını söyleyebiliyor musun:):):)Gel bak kağıttan beyin yaptım vereyim sana sendekinden daha iyi çalışır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2020-05-11 14:04:37

Dikkat edin genelde iktidar tv ve radyo kanalları haberlerini,normalleşme çerçevesinden çıkarıp salgının bittiğine dair bir algı propagandasına dönüştürmüş durumda.İktidarın bu salgını fırsata çevirme telaşıda kendini iyice açık etti.Siz bu halka erken müjde haberleri verip bundan siyasal bir beklenti içine girerseniz karşılaşacağınız manzarada bu oluyor maalesef.Sosyo-ekonomik olarak düşük seviyede olan insanlar tedbirsizliği daha çok görüyorduk birde bunun üstüne salgının bittiği algısını yaratma çabası işe tuz biber ekiyor.Bir kahraman,kurtarıcı yaratma çabası bu salgının daha çok başımıza bela olacağını gösteriyor.Yakında Sayın Tayyipin kahramanlık reklamlarını görürüz ama vaka sayılarında ki artışta kendisine eşlik eder.

Misafir Avatar
sinan 2020-05-11 16:02:14 @Cumhuriyet

Araştırma var mı? Yok, bilimsel veri var mı? Yok. Peki ne yazıyor zat "Sosyo-ekonomik olarak düşük seviyede olan insanlar tedbirsizliği daha çok görüyorduk" özetle standart örümcek kafa cümlesi.

Beğenmedim! (1)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820