banner960
13 Ağustos 2019 Salı 11:33
İzmit’te kırmızı halılı işgal!
1956 yılında Gölcük’te kurulan Ümit Usta Pastanesi, Gölcük ve Değirmendere’de bulunan şubelerinin ardından 6. şubesini, geçtiğimiz haziran ayında İzmit Ömerağa Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No: 100 adresinde Yürüyüş Yolu mevkiinde hizmete açmıştı. Kısa sürede ilgi gören işletme, müşterilerini kırmızı halı ile karşılıyor ancak bu halı ve dışarıya koyduğu masalarla insanların zor bela geçtiği kaldırımı da işgal ediyor. Belediyeye işgaliye bedeli ödeyip ödemediği bilinmeyen Ümit Usta adlı işletme, kırmızı halı ile kaldırımın bir kısmını, masalarla da diğer bir kısmını işgal etmiş durumda. Vatandaşlar, kaldırımdan geçmekte zorlandıkları için araç trafiğinin aktığı yola inmek durumunda kalıyor. Görme engelli vatandaşlar ve yürüme engelliler ile yaşlılar, kaldırım işgalleri nedeniyle zorlanıyor. Ümit Usta’yı aştıktan sonra ise hemen yanı başında bulunan McDonald's İzmit şubesinin kaldırım işgali başlıyor. Sipariş getirip götüren kuryelerin motosikletleri ile müşteri motosikletleri, kaldırıma dizilmiş durumda ve vatandaşlar, buradan geçmekte de zorlanıyor. Yan yana tüm kaldırımı işgal eden Ümit Usta ve McDonald's adlı işletmelere, kim izin veriyor ya da neden kimse sesini çıkarmıyor, merak ediliyor.



Son Güncelleme: 13.08.2019 15:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mert Ataman 2019-08-18 14:48:44

Ümit Usta'nın da içinde bulunduğu yandaşlardan oluşan konsorsiyum Değirmendere'de 2.5 kat izinli bölgede, üstelik dere yatağına 8 katlı binalar dikti. Rantın dibine vurdu. Eeee bal tutan parmağını yalıyor. Yandaş olursan top vursa yıkılmazsın. Kaldırım ne ki, araba yolunu işgal etse bir Allah'ın kulu ses çıkarmaya cesaret edemez.

Avatar
can 2019-08-17 12:43:52

60 evler sahilindede tam kafelerin orda bir yat kıyıya demir atıyor.her akşam.ona da sormak lazım herhangi bir ücret ödüyor mu...?

Avatar
fatih 2019-08-15 10:28:15

galiba yazar yürüyüş yoluna çıkmış, bi önceki haberdede siyahı seyyar satıcılardan bahsediyordu :):)

Avatar
Romario 2019-08-15 10:28:15

Gülümse İzmit her şey güzel oluyor.

Avatar
Maydiin61 2019-08-14 23:06:37

Sizin başka işiniz yok mu ?? Gazete yazıyor çiziyor sizde gaza geliyorsunuz vay arkadaş :))

Avatar
Nihat 2019-08-14 14:56:01

Erhan isimli yorum yazan belediyeye iş yapmış parasını alamamış esnafdan bahsediyorum bi kuruş ödeme yapmadı fatma kaplan hürriyet belediyeye iş yapmış esnafa biraz beynin olsa anlardın

Avatar
vatandaş 2019-08-14 13:34:47

syn mağdure aynı olayı arife günü ben yaşadım tam karşıda brandacıya ödemem var toplam 2 dk sürmez aracı dubalar yüzünden park edemedim birde manav tarafından taciz edildim 3 kişiden dayak yemediğimiz kaldı gerçekten suç duyurusunda bulunmak lazım zabıta hakkında

Avatar
İZMİT 2019-08-14 13:22:40

Koskoca yürüyüş yolu var ordan yürüyün be kardeşim adamları bırakın para kazansın

Avatar
Mehmet... 2019-08-14 11:46:28

Bulvarda üniversite yanı nargile cafelerde kaldırım işgal etmişler.. Garson gibi geçiyoruz aralarından..

Avatar
Serkan 2019-08-14 06:40:37

Arabanı bıraksan ceza yersin 10 dikika sonra. motorbisiklet araç değilmi, niye ceza yazmaz bu eds aracı veya memurlar.

Avatar
McDonald's @biço 2019-08-14 04:48:29

Bizde 1 TL ;)

Avatar
Moto Kuryenin Günlüğü (YouTube) 2019-08-14 04:46:19

Kaldırıma park ediyorsak, cezasınıda ödemiyoruz sanmayın. 2 kere 108 TL'lik kaldırıma park etme cezası yedim. İkisini de 2. günü 81 TL'den 162 TL ödedim. Bize kaldırımdan daha cazip bir yer gösterin oraya park edelim. McDonald's Cumhuriyet CD'sinde, polis diyor ki Hürriyet CD'sinde sizin park alanınız yok mu? Oraya park edin. İşimizi zorlaştırmaktan başka bir derdiniz yok.

Avatar
İzmitli 2019-08-14 00:25:34

Gülümseyin boşver in bunları

Avatar
Yılmaz yilmaz 2019-08-13 23:18:38

Yıllardır kaldırımı işgali var bu şehirde. Sandalyesi yola atan burası benim dior. Sanat okulunun arka sokağındaki 2.elciler bütün yola atmışlar dükkanda mallarını zabutaya diosun duymuyor polise diyorsun duymuyor

Avatar
mağdure 2019-08-13 23:02:06

akçacami caddesine gelin birde ikizli manavı hem kaldırımı hemde dubalar ile yolu kapatmış her gün kavga ses çıkaran yok zabıta hakkında suç duyurusundamı bulunalım artık ayıp ve yeter yahu

Avatar
Izmitli 2019-08-13 22:40:16

Evet carsinin kaldirimlarinda yurumek tam bie iskence birde endustri meslek lisesinin yanindan cinarlidan emniyete bir inipte bakin tam rezalet sn baskan fatma hani dan buralara bir el atmasini rica ediyoruz

Avatar
xutkux41 2019-08-13 21:47:10

Parasını vererek işgal ne demek kardeşim ?
Bu kadar basiretsiz bir açıklama yapılabilir ?
Bu yollar kimin için yapılmış anlamıyorum. Burada asıl olan halk ve yaşamaya çalışan insanlar değil midir ?
Ben yolda yürürken insanların arasından geçmek veya geçememek zorunda mıyım ?
Bu işin alt yapısını oluşturmadan , yolları kaldırımları , yeşilliği ve insanların bu şekilde oturabilecek alanları ayrı ayrı hesaplamadan , planlamadan ne yapmaya çalışmaktır bu. Ben işgal parası aldım kaldırımlara masa , sandalye koy etrafı rahatsız et.
Acil olarak bu uygulamaya son vermek gerekiyor.
Sayın İzmit halkı biz bu kadar duyarsız ve insan yerine konmayacak kadar salak mıyız ?
Yazıktır yahu bu kadar da terbiyesizlik olmaz.

Avatar
Erhan 2019-08-13 20:04:17

Nihat isimli yorum yazan belediye neden esnafa para verecekmiş acaba? Öncekilerden mi alıştınız? Kimin parasını istiyorsun halkın mı?

Avatar
kemal yağız 2019-08-13 19:49:26

Ümit usta kaldırımı işgal ediyorsun. Acil halı ve masalarını kaldırıyorsun. Burası gölcük değil. Zaten geçecek yer yok. Seyir tepesi yaptınız kıç kadar yolu.

Avatar
biço 2019-08-13 17:47:01

sanırsın antalya cafeleri bir çay 10 lira olurmu ya kızılay kan alma biriminin yanındaki cafeler ve karşısındakiler hepsi kazık hayatında bir kitap okumamış sonradan görme zibidi zengin lüks arabayla karı kız ayarlamaya geliyor sanki bilmiyoz

Misafir Avatar
McDonald's 2019-08-14 04:48:29 @biço

Bizde 1 TL ;)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nihat. 2019-08-13 15:14:10

İZMİT BELEDİYE BAŞKANI FATMA KAPLAN BAYRAMDA ESNAFA 1KURUŞ PARA VERMEDİ YAZIKLAR OLSUN BÖYLE BAŞKANLIK OLMAZ OLSUN BAYRAMDA AZDA OLSA PARA DAGITILIR SADECE MAAŞLARI ÖDEDİ ESNAFA KURUŞ YOK

Avatar