banner920
banner887
18 Mart 2019 Pazartesi 11:56
İzmit’te çöpten yiyecek topluyorlar..!
banner919

Türkiye son yıllarda büyük bir ekonomik krizin içinde. Vatandaşın alım gücü düştü. Kredi kartları ve ihtiyaç kredileri olmasa ekmek alacak durumu olmayan vatandaşlar yoksullukla mücadele ediyor. İzmit kent merkezinde bu acı durum bir marketin atık kutularında hayat buldu. Baç bölgesindeki bir marketin çürük/satılamayacak sebzeleri attığı kutular yoksul vatandaşların umudu oldu. Atık kutularından sebzeleri toplayan vatandaşlar kimsenin satın almayacağı bu sebzeleri evlerine götürerek yemek pişiriyor. 2019 Türkiye’sinde, Kocaeli’nin kalbi İzmit merkezde yaşanan bu tablo ekonomik durumu da özetliyor.



Son Güncelleme: 18.03.2019 12:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Izmitli 2019-03-19 08:43:23

Bunlarin 5 dairesi var bu haber küllüyen yalan montaj ekonomi güzel insanlar mutlu saray mutlu esnaf mutlu icra daireleri bankalar mutlu türkiye üçüyor milet akp ile uçüşa devam ?????

Avatar
Ne 2019-03-18 23:47:23

Kemale atın bu fotolarıda oda vatandaşa tazminat ödesin.sizde aynı duruma düşmeyin .çok düşünüyorsanız vatandaşı yardım etseydiniz.sizinde mi paranız yok.

Avatar
Hamdi 2019-03-18 20:13:13

Esra haklı çöpe atılacak malzemenin bile bir fiyatı var

Avatar
İzmitli 2019-03-18 19:34:35

Biraz araştırn öyle haber yapın sonrada başka gazeteleri eleştirin adam iki dakikada kırık ayaklarıyla gelir iyileşir hastaneden koşarak çıkar ne farkı var o haber bu habe anladınız onu

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-18 19:29:04

Fakiri fukaralığı artıran Akp sen de bir gram utanma var mı?

Avatar
Abdülhamit han 2019-03-18 16:55:36

Selamunaleykum arkadaslar.Bundan 15-20 sene sonra insanlar soyle konusacak.Yahu sen ne diyorsun tayyip erdogan zamaminda insanlar sogan patates domates kuyruklarini yasadi diye hayretler icerisinde anlatacaklar.Onun icin artik bu konuda tayyip erdogan tarihe gecti.Bu ayip artik onunla beraber yasayacak.Nokta.

Avatar
esra 2019-03-18 15:53:55

ay hep aynı terane, tamam gelir durumu iyi değilde hep yanlış yerlerde çekiyorsunuz fotoları. sonra komik oluyor. o kasa içindekiler ikinci kalite ürünler. bedava değiller ama. yine bir bedel karşılığı alınıyor, çöp değiller.
haklıyken haksız duruma düşmemek için daha araştırmacı olmak, algıya yönelik haber yapmamak gerekiyor.

Avatar
ayhan 2019-03-18 12:45:26

KEMAL NERDE GÖRMESİN BU FOTOĞRAFI

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328