banner984
banner980
banner1003
06 Kasım 2019 Çarşamba 09:46
İzmit'te sapık... Fethiye Caddesi'nde cinsel organını açıp dolaştı...

İzmit Fethiye Caddesi’nde şaşkınlık yaratan bir görüntü ortaya çıktı. Kısa bir süre önce caddenin ortasında bir vatandaşın penisi açık şekilde dolaştığı öğrenildi. Elindeki gömleği ile kendini kamufle eden sapığı çevre esnafı fark etti. Sapığa müdahale edildi ve kolluk kuvvetlerine teslim edildi.

Son Güncelleme: 07.11.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İnternet Suçlu @Mahkeme etmek 2019-11-08 10:38:39

Akıl sağlığı yerinde olmasa bir eline aldığı elbise ile aletini gerektiğinde örtme gerektiğinde açmak için kullanmazdı.Onun akıl sağlığı tam ama seninki yerindemi bir ölçtür.

Avatar
Ahmet 2019-11-06 19:42:02

Bu amına kodumunun çocuğunun yüzünü niye saklıyorsunuz

Avatar
esnaf 2019-11-06 14:47:19

adam tuvaletini yapmış sonrada içeriye koymayı unutmuş galiba )))

Avatar
Mahkeme etmek 2019-11-06 14:15:23

Psikolojik sorunlar insanlara neler yaptırabilir, mahkeme etmeden ceza verilmez. Doktor kontrolü ve soruşturma ike akıl sağlığı yerinde ise ceza almalıdır. Orta çay zihniyet ile oracıkta dövmek, öldürmek isteyenlerde aslında benzer nitelikte davranmış olur. Ha cinsel organını göstermişsin ha " muhakemesiz şiddetini " göstermişsin hiç fark yok. Sanki orta cağdayız her sucu olanı anında idam isteriz diye bağırın bari...

Misafir Avatar
İnternet Suçlu 2019-11-08 10:38:39 @Mahkeme etmek

Akıl sağlığı yerinde olmasa bir eline aldığı elbise ile aletini gerektiğinde örtme gerektiğinde açmak için kullanmazdı.Onun akıl sağlığı tam ama seninki yerindemi bir ölçtür.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derinceli 2019-11-06 12:36:54

Şunun yüzünü gizlemesenize bi daha inemesin çarşıya eski izmitim nerde bee ah ahh

Avatar
Ahhh ahhhhh 2019-11-06 12:24:51

Orospu çocuğunu niye linç etmemişler

Avatar
ersoy 2019-11-06 12:08:44

İnşAllah bana ya da dişçi bir arkadaşa denk gelirde ön dişini çekmek nasip olur kız İsmetvarinin!

Avatar
? 2019-11-06 11:22:13

Haysiyet düşmanı,30 yıl önce sen o hareketi yaptığında sokaktan geçen çocuk bile keser ağzına tıkardı,bana denk gelirsen de 30 yıl öncekinden farklı olmazsın!

Avatar
Hodri meydan 2019-11-06 11:09:27