banner960
banner981
14 Temmuz 2019 Pazar 09:54
İzmit'in o mahallesinde vatandaş diken üstünde!
banner944
Hükümetin, şehirlerdeki riskli alanların dönüşümü çalışmaları kapsamında bakanlık ve İzmit Belediyesi, Cedit Mahallesi’nde kentsel dönüşüm çalışmalarına başlamıştı. Bu çalışmalar kapsamında hak sahiplerinin yaklaşık yüzde 85’i ile anlaşmaya varılmıştı. Yerel seçimlerden sonra İzmit Belediyesi, belediyede bulunan kentsel dönüşüm ofisini kapatmış ve yeni bir çalışmanın yapılacağı mesajı verilmişti. Ancak seçimlerin üzerinden yaklaşık 4 ay geçmesine rağmen konuyla ilgili somut bir adım atılamadı. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, bu dönüşüm çalışmaları kapsamında belediyenin zarara uğratıldığı gerekçesiyle süreci yeniden ele almak istediklerini vurgulamıştı. Cedit Mahallesi kentsel dönüşümü için İzmit Belediyesi ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin bir toplantı yapması bekleniyor. Edinilen bilgilere göre mahalledeki kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında bugüne kadar harcanan para 8 milyon TL’yi buldu. Ceditliler, artık çalışmaların tekrar başlamasını ve belirsizliğin ortadan kaldırılmasını istiyor. Gözler ise Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve İzmit Belediyesi’nin yapacağı görüşmede.
 
HÜRRİYET KAYNAK ARIYOR
Öte yandan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, konuyla ilgili en son yaptığı açıklamada, “Cedit Mahallesi’ndeki kentsel dönüşüm için 12 milyon TL bulmam lazım. Cedit’te 16 katlı binalar öngörülmüş. Oraya hançer vurulacak. Yeşil alan yok denecek kadar az. Üzülüyorum ama iptal edemiyorum. Bize 50 milyon TL’ye patlayacak. Şu anda kasa zorunlu ihtiyaçları gideriyor. Aşırı gider var. Önceki dönemde 2019’un ilk 4 ayında tam 97 milyon TL harcanmış. O yüzden ilk senem zor geçecek. Umutlu, kararlı ve çözümcü olmak lazım. Şu anda yoldan, çukurdan asıl sorunlara bakamıyorum” dedi.
Son Güncelleme: 14.07.2019 11:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli @İcraatın İçinden 2019-07-15 08:55:00

Allah sizin gibilerden bu Milleti korusun.Gerçekten çok tehlikelisiniz.

Avatar
Vatandaş 2019-07-14 16:43:20

Şehir hastanesi yapılıyor etrafı gece kondu şimdiye kadar tavşantepe de kentsel dönüşüm bitirilmeliydi yazık bu şehre yazık bu yöneticilerin yatacak yeriniz yok çıkar ve menfaatleriniz o bakalım sizi mahşerde kurtaracamı

Avatar
Ulvi @Ufuk 2019-07-14 15:27:12

akp provakatörü Cedit Mahallesinin rant kemiği boğazınızda kalıcak.

Avatar
Ufuk @Ulvi 2019-07-14 14:38:39

Kemiğin büyüğü sana düşer...

Misafir Avatar
Ulvi 2019-07-14 15:27:12 @Ufuk

akp provakatörü Cedit Mahallesinin rant kemiği boğazınızda kalıcak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ulvi 2019-07-14 13:18:34

Kentsel dönüşüm yalanıyla hak sahiplerini yalanla, kandırmayla, tehditle kandırıp evlerini almaya çalışan akpyi Cedit mahallesi sandığa gömdü. Böyle yalan haberlerle akp algı operasyonu yapıp fatma Kaplanı zor durumda bırakmaya çalışıyor. akp köpekler sıraya girmiş mahallenin rantını yemek için banada bir kemik düşermi diye bekliyor.

Misafir Avatar
Ufuk 2019-07-14 14:38:39 @Ulvi

Kemiğin büyüğü sana düşer...

Beğenmedim! (4)
Avatar
Necati 2019-07-14 12:48:04

Hep söylüyorum Şehircilik bakanlığı - TOKİ çetesi, evini verenlere Dereboğazı rerzerv alana 20-30 katlı binalar yapmalıdır. Ev istemeyen karşılığnda para isteyenlere peyderpey ödeme yapılıyor. Sözü edilen paralar, kendine ev istemeyip evin parasını isteyenlere ödenen paralardır. Yüzde seksenbeş onayladı yalndır. akp rantçılarının provakatörlerinin çıkardığı yalandır. Yüzde seksenbeş onayladı yalanının içine evini para karşılığı verenleri dahil etmişler, adreslerine ulaşılamayan hak sahiplerini onay verdi deyip rantçı akpliler yalanlarına ortak ettiler. Şehricilik bakanlupı-TOKİ; çetesine, rantçılara, hırsıza eşkiyaya evini arsasını vermeyen hak sahiplerinin yerlerine dokunmayacaksın. Ayrıca habere koyduğunuz resimdekiler akp provakatörleri.

Avatar
İcraatın İçinden 2019-07-14 11:03:43

F.K.Hürriyet; "Şu anda kasa zorunlu ihtiyaçları gideriyor"...... Şimdi anladınız mı hanfendi neden hep gülümsüyor,gülümsemeyi tavsiye ediyor,tribünlerin gazını alacak hamleler yapıyor,çok çok PR hareketlere imza atıyor,şehirn sokaklarını arşınlıyor. neden? Valla elden başka bi şey gelmiyor, olsa dükkan sizin demek istiyor aşikar!

Misafir Avatar
İzmitli 2019-07-15 08:55:00 @İcraatın İçinden

Allah sizin gibilerden bu Milleti korusun.Gerçekten çok tehlikelisiniz.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921