banner929
05 Temmuz 2019 Cuma 13:30
İzmit Endüstri Meslek taşınıp, yerine Kaymakamlık gelebilir!
banner919
İzmit Yenişehir Mahallesi Ova Sokak adresinde yer alan ve hem vatandaşların tek vasıtadan dolayı ulaşımda zorlandığı hem de bina olarak yetersiz gelen Kaymakamlık binası için İzmit merkezde yer arandığını, İzmit Kaymakamı Ersin Emiroğlu; geçtiğimiz yıl yaptığı açıklamada dillendirmişti. Emiroğlu, “Bu bina artık bize yetersiz geliyor. İzmit’te her vatandaşımızın tek vasıtayla ulaşabileceği bir yer arıyoruz. Bu konuyla ilgili bazı ön görüşmelerimiz oldu. Ancak henüz netlik kazanan bir durum yok. Vatandaşımıza daha iyi hizmet vermek istiyoruz. Özellikle kaymakamlığın İzmit merkezinde olması, herkesin rahat ulaşması açısından daha iyi olacaktır” demişti.

ENDÜSTRİ MESLEK’İN YERİNE

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’dan bu konuyla ilgili dikkat çeken bir öneri geldi. Geçtiğimiz gün esnaf ziyaretleri gerçekleştiren Büyükakın, bu ziyaretler sırasında yaptığı konuşmada, Endüstri Meslek Lisesi’nin İzmit merkezin dışında bir alana taşınıp, ondan boşalacak yere de İzmit Kaymakamlığının taşınmasının uygun olabileceğini söyledi, bu önerisini esnafa sundu. İzmit esnafı da bunun hem kendileri hem de vatandaşlar için olumlu bir şey olabileceği yönünde görüş bildirdi. Büyükakın, bu önerisini hayata geçirebilirse alan çok geniş olduğu için otopark sıkıntısı da yaşanmayacak. 
Son Güncelleme: 05.07.2019 16:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erman Derman @çeto 2019-07-12 11:45:28

O okulun öğrencileri okula yakın-çarşı merkezinde mi oturuyor,okula yürüyerek gelen kaç öğrenci var? Koskoca 370 bin İzmitli'nin okulu her yerden ulaşımla öğrenci geliyor....ŞU Bir gerçek ki İZMİT Sanat Okulu anarşist,haydut,Zorba kılıklı öğrenci yatağı olmuş durumda bunu en iyi yakın çevre halkı ve İZMİT Polisi bilir....Şehrin dışına sürgün edilmeli bu bataklık!

Avatar
tarık @ufuk 2019-07-10 12:35:15

Bu bahsettiğinin okulun taşınmasıyla alakası yok.İlçe milli eğitim müdürüne soracaksın niye okulla ilgilenmiyormuş diye ? Körfezdeki okulda böyleydi girişe kartlı sistem koyuldu. öğretmenler uyarıldı şimdi çok daha güvenli ve düzgün...

Avatar
Öğrenci 2019-07-09 15:26:58

Okulumuzu seviyoruz yıkılmasını istemiyoruz....

Avatar
Betül 2019-07-09 14:45:22

Okulum İzmit Endüstri Meslek Lisesinin yıkılmasını istemiyorum. Ne mantıktır bu sanki İzmitte başka alan mı yok da tarihi olan içinde bir sürü nüfusu barındıran benim okuluma mı diktiniz gözünüzü.

Avatar
memo 2019-07-07 17:16:21

İzmit Meslek Lisesi artık TOBB yönetimindedir yani Milli Eğitim ile alakası resmi işlemleri yürütmekle sınırlı kalmıştır. Bu nedenle Eski Real alışveriş merkezinin bulunduğu alana son model güzel bir meslek lisesi yine TOBB tarafından yapılsa iyi olur. İzmit Kaymakamlığı gerçekten de köşede kenarda bir yerdedir ve merkezde olması gerekir. Tahir Başkan mutlu şehir kocaeli ilerleyişini sürdürmektedir.

Avatar
ufuk 2019-07-07 13:30:10

tarihi denilen bina sadece idarenin bulunduğu ana bina. gerisi sonradan yapılan betonarme dersliler. ben o okuldan 83 yılında mezun oldum. artık bölüm sayısı ve öğrenci sayısı çok çok daha fazla. daha modern ve geniş bir kampüse taşınması çok iyi olur. kampüsün kendi güvenliği ve giriş çıkışlarda kontrollü olması, okulun şu anki başıboşluğunu ve öğrencilerin çevre sokaklara ve esnafa verdiği rahatsızlığın önünü almakta faydalı olacaktır. okul kompleksi de tarihi denilen bina aslını korumak şartıyla çok daha güzel bir şekilde değerlendirilmeli. her yıl öğrencilerin çevredeki, özellikle karşısında bulunan süleyman paşa sokakta çıkardıkları kavga, arbede ve zararın polise aksayan kayıtlarını isteyen emniyetten araştırabilir. bu sokaklar okulun açılacağı zamanı inanın korkuyla bekler oldu artık.

Misafir Avatar
tarık 2019-07-10 12:35:15 @ufuk

Bu bahsettiğinin okulun taşınmasıyla alakası yok.İlçe milli eğitim müdürüne soracaksın niye okulla ilgilenmiyormuş diye ? Körfezdeki okulda böyleydi girişe kartlı sistem koyuldu. öğretmenler uyarıldı şimdi çok daha güvenli ve düzgün...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Eğitimci 2019-07-07 07:37:29

Orada binlerce öğrenci meslek öğreniyor.Kimsenin umurunda değil.Sayın başkanda o okulun mezunu.Atölye donanımları,eğitimi mükemmel.Oranın mezunu olup oradan öğrendiklerimle ekmeğimi kazanan bir olarak, yanlış buluyorum. Sadece bir devlet dairesi için koskoca türkiyenin sayılı büyüklükteki okulunun kapatılması çok yanlış.Hani meslek lisesi memleket meselesiydi.Mesleki eğitimi bitirirsiniz.

Avatar
Sebati Çakım 2019-07-06 23:48:28

Fuar içi, realin arazisi, itfaiye arkası, eski perşembe pazarı, eski valilik arazisi dururken sanat okulu gibi tarihi bir yapıya göz dikenlerde art niyet ve peşkeş sorgulaması yaparım. Ayrıca kocaeli valiliği izmitin merkezi de iken kaymakama ve kaymakamlıga ne lüzum varki ayni işlevin alt birimi olarak pek ala valilik kampüsünde hizmet verebilir.

Avatar
Sn 2019-07-06 23:10:32

Bu kararı gereksiz ve haksız buluyorum.Öğrencilerin ulaşım endişesini düşünmek çok daha yerinde olmalı bence...Aynı duyarlılığı devlet büyüklerinden de bekliyorum.

Avatar
. 2019-07-06 22:28:16

Hem rahmetli babamın hem rahmetli dededim okulu, kültürünü ve geçmişini bilmeyen boş boş konuşmasın,

Bu okul tarihinde mezunları nasıl parmakla gösterilirdi bilmeyenler, bu gün idareci, öğretmen ve mezunlarının çağı yakalamak ve gecmişteki öğrenci/eğitim kalitesini kazanmak için gecelerini gündüzlerine katıyorlar, Mezun olduğum İzmit Lisesine yapılan ruhsuzlaştırma taşımasını okulumuza yapılmaması için elimizden geleni yapacağız.

Avatar
ismail 2019-07-06 22:20:43

ayıptır ayıp.bu okulun 75 yıllık tarihi var.şehrin göbeğine valiliği diktiniz,bir de kaymakamlığı getirin.çok lazımdı sanki.Allahtan bulun cezanızı.

Avatar
hasan 2019-07-06 18:14:33

Kastamonu taşmektebine [Kastamonu Taşmektep Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ] sahip çıkarken Kocaeli ne konuşuyor?

Avatar
mehmet 2019-07-06 17:48:00

olumlu gören bu esnaflar kim miş merak ettim şimdi kaç tane lokanta o okulun öğrencileri sayesinde para kazanıyor

Avatar
Ali 2019-07-06 07:25:04

Meslek lisesi merkezdir sağ sola taşınamaz

Avatar
ümit 2019-07-05 23:27:25

kesinlikle katılıyorum. hatta bu okulun çevresindeki sokaklarda oturan yüzlerce aile de yıllardır bu okulun buradan kaldırılıp daha güvenlikli,öğrencilerin dingonun ahırı gibi girip çıkamayacağı,okul çevresindeki sokaklarda oturan esnafı,mahalle sakinlerini canından bezdirmeyeceği bir yere taşınmalı. ulaşım ulaşım diye bağrınanlar; bu okulun yarıdan fazlası zaten en az 1 araç kullanarak geliyor , taşındığı yere de yine araca binip gidecek . bu kadar basit. ben de bu okuldan mezunum ama inanın artık burası okul olmaktan çıktı, herkesin cebinde bıçak,esrar,sigara. çantalarda alkol. her Allahın günü çevre sokaklarda kavga,küfür . çok güzel bir fikir olmuş. bir an evvel taşınsın da yüzlerce ailenin esnafın duasını alsın başkan. ama yerine kaymakamlık mı gelir onu bilmem. bence ilkokul yapılsın. küçük bebeler rahat rahat öğrenim görsünler. yeterki paşkeş çekilmesin yandaşlara.

Avatar
asabi 2019-07-05 17:42:45

o okul tarihi bir okul. kaymakamlık yapılacak bina değil. ve onca öğrenci nerde hangi okula kaç vasıtayla gidecek. sayın kaymakam sakın böyle bir hata yapmayın.. İzmit sizi seviyor ama affetmez.

Avatar
izmitli 2019-07-05 17:39:48

çarşı trafiği ne olacak.?

İzmitin canına okursunuz.

Avatar
mantıklı 2019-07-05 16:06:21

endüstri lisesi değil mi osb lerin yakınına taşınmalı endüstri lisesi ve fabrika entegrasyonu için çok olumlu olur olması gereken yapılırsa güzel olur LAKİN BU OKUL YIKILIP YANDAŞA PEŞKEŞ ÇEKİLİRSE İZMİT SUSMAZ !!!SUSTURAMAZSINIZ akepeliler

Avatar
bülent yıldız 2019-07-05 16:01:59

sayın valinin kullandığı minik saraya taşınabilir kaymakamlık otoparkı da büyük binlerce araç alıyor.

Avatar
çeto 2019-07-05 15:25:15

Saçmalığa bak.Sen bir avuç kaymakamı ve memurlarını düşünecem diye o okulda okuyan binlerce öğrencinin ulaşımını düşünmüyorsun.Kardeşim kaymakamlıkta işi olan zevat bi zahmet binsin gitsin otobüse.Yada izmit merkeze taşıyacaksanız gidin başka yerleri istimlak edin...Amaç yandaşa inşaat yapı işleri vermek mi onu da düşünmek lazım...

Misafir Avatar
Erman Derman 2019-07-12 11:45:28 @çeto

O okulun öğrencileri okula yakın-çarşı merkezinde mi oturuyor,okula yürüyerek gelen kaç öğrenci var? Koskoca 370 bin İzmitli'nin okulu her yerden ulaşımla öğrenci geliyor....ŞU Bir gerçek ki İZMİT Sanat Okulu anarşist,haydut,Zorba kılıklı öğrenci yatağı olmuş durumda bunu en iyi yakın çevre halkı ve İZMİT Polisi bilir....Şehrin dışına sürgün edilmeli bu bataklık!

Beğenmedim! (0)
Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-07-05 15:21:23

VAH SANAT ENSTÜTÜ'M..VAH MARANGOZ ATELYEM..VAH.VAHKİ VAH..

Avatar
ersoy 2019-07-05 15:07:40

başka kapıya dokunmayın bu okula

Avatar
Cem yıldırım 2019-07-05 13:44:42

Kaymakamlık mı önemli okul mu?Okulu taşırsan tüm özelliği biter.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328