banner1046
banner1117
23 Ekim 2020 Cuma 11:50
İzmit Belediyesi MHP’nin olacak!

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü bugün düzenlediği toplantıyla basın mensuplarıyla bir araya geldi. Açıklamada sözü alan Ünlü şu sözleri kaydetti: “İzmit Belediyesi yapılacak ilk seçimde Cumhur İttifakı’nın olacak. Hatta inşallah MHP’nin olacak diyebilirim. 24 Haziran seçimlerinde İstanbul’da Silivri Beşiktaş Maltepe MHP’ye verildi. Kocaeli’ye gelince İzmit Belediyesi CHP’nin oradan esinlenerek yine bir ittifakla MHP’nin üzerinden gitmesi bir olasılıktır. Silivri’yi kazanan MHP, İzmit Belediyesi’ni neden kazanamasın?”

Son Güncelleme: 23.10.2020 13:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2020-10-29 22:24:54

İddaa ediyorum. MHP Ak Parti siz gireceği hiç bir seçimi kazanamaz buna Türkiyede ki muhtarlıklarda dahil. Ak partiye güvenerek bu iş olmaz. Bu seçimde ak partide bitecek. Bizim orada bir söz vardır elin.....ger.....girilmez.

Avatar
Komedi 2020-10-29 14:58:00

Silivri de belediye kazanacagina nisantasinda muhtarlik kazan daha degerli :))

Rusvet skandalini boyle absurt iddialarla perdeleyemezsin Aydin Ünlü...

Cumhuritifaki mhp ye beledite vermez verse verse uc bes mhpliye belediyenin sacma sapan biriminde is sana da cafe yeri verir.

Çunku sizin kocaeli de ufkunuz bu ve adamlar bunu cok iyi cözmüs.

Avatar
Serkan 2020-10-23 21:36:06

Ünlü sen aday olsana. akp nin değneğisin.sahi silah işi nolu

Avatar
Adsız 2020-10-23 18:30:18

Saffetle aydın ünlü aday olsun Kocaeli’den bir vekil cıkartıyolardı çıkmaz bırakın goy goyu

Avatar
Umut 2020-10-23 16:03:06

Ah ak parti ah. 2001'de halk bunları sandığa gömdü. üstüne de betom döktü. ak parti ne yaptı. bunları alladı pulladı yeni gibi sahaya sürdü vatandaşımda yedi. mazisi başarısızlıklarla dolu bir mhp'den proje çıkarmı yada çıkmasını umut eden varmı

Avatar
izmit li 2020-10-23 15:31:09

rüyalarda buluşuruz, bu şarkıyka kavuşuruz :) Zeki Müren de görecek mi

Avatar
ks 2020-10-23 14:13:29

Varsa gücünüz ittifaksız girin. Mhp, Akp olmadan bir hiç.

Avatar
Cem yıldırıö 2020-10-23 14:11:29

Cemal Enginyurt u aday gösterirseniz olabilir.

Avatar
doğan 2020-10-23 13:54:44

kamera şakası sanki ?

banner1048

banner354

banner599

banner820