banner1046
banner1117
14 Ağustos 2020 Cuma 11:58
İZGAZ sağlıkçıların kaldığı binanın doğal gazını kesti!

Körfez Belediyesi tarafından, sağlık çalışanlarının konaklaması için sağlıkçıların kullanımına verilen Körfez Öğretmenevi’nin gazı, İZGAZ tarafından borç yüzünden kesildi. İzmit Öğretmenevi Müdürü Halil İbrahim Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Mart ayından itibaren sağlık çalışanlarının orada konakladığını belirterek: “İZGAZ Fransız şirket mi.Egede yapamadığı operasyonu #Covid süresince sağlıkçılara hizmet için kullandığımız doğalgaz ödenmesinden dolayı Gaz kesme operasyonu başladı” dedi.

Son Güncelleme: 14.08.2020 13:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretmemenevi @Ersoy Kandemir 2020-08-17 12:29:46

Ersoy Kandemir;İzmit öğretmenevi Devletin bütçesinden tek kuruş kullanmadan tamamen kendi gelirleri Körfez öğretmenevinin yaklaşık 3 milyon TL borcunu 3 senede ödeyip üstelik bir o kadarda yatırım yapmış.Bilmem başkaca açıklamaya ihtiyaç varmı

Avatar
Ersoy Kandemir @Ibrahim 2020-08-14 15:16:12

Sağlıkçılara konaklama yaptırdığınız için gelirleriniz mi azaldı,ne demeye çalışıyorsun,git söyle il sağlık müdürlüğü koca şehir hastanesi yaptırıyor,dünya kadar kira ödüyor Sağlıklı Yaşam Merkezlerine öderler doğalgaz faturasını da,benim anlamadığım koca kurumun habersiz doğalgaz faturasını kesenlere ne işlem yaptınız,bu işler medyaya niye düşüyor,düşmeden halledilemiyor mu?Kovitten önce acaba nasıl bir hizmet sundunuz kurumunuz kar ettimi onu da ayrı merak ediyorum,bahsi geçen faturanın maliyetini de sağlıkçılara açtığınız dönemden kaynaklandığını da iddia ediyorsun faturayı açıklarmısınız?

Misafir Avatar
Öğretmemenevi 2020-08-17 12:29:46 @Ersoy Kandemir

Ersoy Kandemir;İzmit öğretmenevi Devletin bütçesinden tek kuruş kullanmadan tamamen kendi gelirleri Körfez öğretmenevinin yaklaşık 3 milyon TL borcunu 3 senede ödeyip üstelik bir o kadarda yatırım yapmış.Bilmem başkaca açıklamaya ihtiyaç varmı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ibrahim 2020-08-14 12:50:26

Ersoy Kandemir öğretmenevi kendi gelirlerinden tüm giderleri karşılıyor 3 aylık süreçte sağlıkçılara konaklama yaptırdığımız için gelirlerimiz olmadı hazirandan itibaren yapılandırma ile borçlarımızı kapatıyoruz. Kaldiki hiçbir uyarı yapılmadan kesilmiş

Avatar
Ibrahim 2020-08-14 12:49:53

Ersoy Kandemir öğretmenevi kendi gelirlerinden tüm giderleri karşılıyor 3 aylık süreçte sağlıkçılara konaklama yaptırdığımız için gelirlerimiz olmadı hazirandan itibaren yapılandırma ile borçlarımızı kapatıyoruz. Kaldiki hiçbir uyarı yapılmadan kesilmiş

Avatar
Ibrahim 2020-08-14 12:49:37

Ersoy Kandemir öğretmenevi kendi gelirlerinden tüm giderleri karşılıyor 3 aylık süreçte sağlıkçılara konaklama yaptırdığımız için gelirlerimiz olmadı hazirandan itibaren yapılandırma ile borçlarımızı kapatıyoruz. Kaldiki hiçbir uyarı yapılmadan kesilmiş

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2020-08-14 15:16:12 @Ibrahim

Sağlıkçılara konaklama yaptırdığınız için gelirleriniz mi azaldı,ne demeye çalışıyorsun,git söyle il sağlık müdürlüğü koca şehir hastanesi yaptırıyor,dünya kadar kira ödüyor Sağlıklı Yaşam Merkezlerine öderler doğalgaz faturasını da,benim anlamadığım koca kurumun habersiz doğalgaz faturasını kesenlere ne işlem yaptınız,bu işler medyaya niye düşüyor,düşmeden halledilemiyor mu?Kovitten önce acaba nasıl bir hizmet sundunuz kurumunuz kar ettimi onu da ayrı merak ediyorum,bahsi geçen faturanın maliyetini de sağlıkçılara açtığınız dönemden kaynaklandığını da iddia ediyorsun faturayı açıklarmısınız?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bülent yıldız 2020-08-14 12:21:49

evet müdürümün tespitlerine katılıyorum.aklı sıra akdenizin intikamını alıyorlar.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-08-14 12:03:18

Fatura niye ödememiş çıksın açıklasın il milli eğitim müdürü!

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820