banner984
banner980
banner1003
16 Ekim 2019 Çarşamba 11:25
İşten atılan efe belediye önünde şov yapacak!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, mesai saatlerine uymadığı gerekçesiyle disipline verilen, Türkiye Muhtarlar Derneği Kocaeli Şube Başkanı ve Tavşantepe Mahallesi Muhtarı İbrahim Efe’nin İzmit Belediyesi’ndeki işine son vermişti. İbrahim Efe bugün İzmit Belediyesi önünde basın açıklaması yapacağını duyurdu. Efe’nin açıklamasında şu ifadeler yer aldı: “Şahsıma karşı asılsız ithamlar ve kamuoyuna karşı itibarsızlaştırma çalışması ile kent gündemi ne yazık ki gereksiz bir şekilde meşgul edilmiş , halkımız asılsız haberlerle bilgi kirliliğine sürüklenmiştir. Bu nedenle halkımızı bilgilendirmek adına; Bugün saat 17:00’da Belsa plaza önünde basın açıklamamız olacaktır.”


 

Son Güncelleme: 16.10.2019 13:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Reis 2019-10-22 14:30:37

Bu ve bunun gibi adamlar yüzünden bugün bu parti bu halde bunun gibi akbabalar kibir abideleri reis e zarar veriyor siz kimsiniz kendinizi ne zannediyorsunuz reis olmasa size bu millet tükürüğünü bile atmaz sen ve senin gibiler ak partinin arkasına saklanıp her haltı yiyorsunuz muhtarsan git muhtarlığını yap belediyede çalışıyorsan git çalış yok öyle hem muhtar maaşı hem belediye maaşı ben 17 senedir reis oy veriyorum tek maaşla geçiniyorum senin ne akpartiyle nede reisle işin var senin tek derdin paraaaaa çıkar adam olsan sesini çıkarmaz oturursun ki ak partiye daha çok zarar verme ben ak partili olarak il yönetiminin bu ve bunun gibi adamlara destek olmasına karşıyım bu adamın partiye zarardan başka birşeyi yok

Avatar
Yasin 2019-10-22 07:10:37

Işe gitmeyip maaş aldığı günlerin parasını önce Mehmetçik Vakfı'na bağışlasın veya bir hayır kurumuna Ondan sonra şov yapsın

Avatar
Cengiz 2019-10-22 06:18:00

Hem işe gitme hem şov yap demek belediyedeki işine dışarıdan geri döndün

Avatar
elif 2019-10-21 09:25:23

İbrahim Efe neyin açıklamasını yapacaksın geliş gidiş saattlerin belli işe gelmeden para almalar utanmıyorsunuz da...ŞOW yapmayın lütfen komik oluyorsunuz. Üyesi olduğum hizmet iş sendikası büyükşehir den norm kadro fazlalığı diye işten çıkarılan bizler için sendika neredeydi yüzlerce kişi çıkartıldı o zaman belediye önünde sendikamız olarak bizlere neden sahip çıkmadınız..nerde yalnış haksızlık var ordasınız..Sendikada ŞOW YAPIYOR inan çok komiksiniz kimse inanmıyor..

Avatar
kesemedim ben bu işi 2019-10-17 05:08:54

Demek ki malum şahıs mahalleliye makarna ve kömür akışını iyi sağlamış, hırsızın şahidi arsız olmuş mahallede..

Avatar
Öz İzmitli 2019-10-17 01:49:15

Deniz baykalada tükürecekmisin zavat

Avatar
ayhan @mpower 2019-10-16 20:52:15

cevap veriyorum evet

Avatar
RIFAT 2019-10-16 20:23:46

Herkez neyin ne oldugunu biliyor biri tukurcekmis

Avatar
Arkadaş 2019-10-16 14:51:47

Ben vicdanı olan bütün İzmitlileri saat 17:00 da bu adamın yüzüne tükürmeye davet ediyorum

Avatar
mpower 2019-10-16 13:48:49

bakın bazı işler vardır 8 5 mesai ister bazı işler vardır mesai mefhumu olmaksızın çalışılır takmışsınız kart basmamış diye kart basmayınca insan çalışmamış mı oluyor. Mesela her kurumda danışman vardır fatma hanımında muhtemelen kart basmayıp çalışan personeli vardır . Bunların mesaisi 8 5 mi

Misafir Avatar
ayhan 2019-10-16 20:52:15 @mpower

cevap veriyorum evet

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmit 2019-10-16 13:28:51

Satın efe mağdur edebiyatını bırakın kart basmadığınız 10 yıl boyunca maaş aldığınız belediye kayıtlarında varki iddia bu yönde sorsan bunlar vatan millet aşkı der işe gitmeden tüyü bitmemiş yetimin hakkını almaya geldimi öyle bir yerlerki sonrada madurum ayağına yat hadi yürü işine ibrahim eve haram olsun o paralar muhtarlığıda sonlandırılmalı haramzade !

Avatar
ANKAKUŞU 2019-10-16 13:14:14

Sayın Muhtar kazanmadan yemek ayıp insan hakkı olur kayıp

Avatar
halk 2019-10-16 13:07:25

Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Oturdugu yerden maaş alanlara yazık. O para nasıl kursagınızdan geçiyor.

Avatar
vatandaş 2019-10-16 13:00:57

hadi lan terbiyesiz 10 yıl işe gitmeden maaş almışsın bunun savunulacak neresi var

Avatar
Cumhuriyet 2019-10-16 12:52:46

Klasik akp komplosu akp eski kardeşi fetöden miras kalan taktikleri muhalafet belediye başkanlarına kullanıyor ama ne yazık ki çok belli oluyor..

Avatar
Mert Ataman 2019-10-16 12:40:49

Bu ne arsızlıktır. Hem işe gitmeden maaş al, işten çıkarılınca da mağdur ayağına yat. Bana da versin bir belediye maaş. Hem kendi işimden alayım hem belediyeden işe gitmeden maaş alayım. Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyeyim. Alın teri dökmediğim haram parayı yiyeyim. AKP'lilere bu normal geliyor ki bu adamı destekliyorlar. Gırtlağınıza kadar harama batmışsınız. Tüyü bitmemiş yetimin hakkını kendinize hak görür olmuşsunuz. Nasıl insansınız siz. Nasıl bu hale geldiniz. Hangisine sorsan Müslümanım diye geçinir...Peh...

Avatar
Hakann 2019-10-16 12:38:41

Ayıp be ben bir kere bile bu herifi zabıta kıyafetiyle görmedim güya zabıtaymış çarşıda esnafım,buna arka çıkanlarda “ar” kalmamış haram yiyene arka çıkıyorlar

Avatar
Erdem 2019-10-16 12:29:29

Fatma napsın ..İBRAHİM EFE daha itibarlı belediyede..izmitte.. zoruna gitmiş Belli ki. ..

Avatar
Pasalii 2019-10-16 12:19:43

tabi isinize gelmiyoyaaa öleee baslik atarsinizzz !!

Avatar
Abdülhamit HAN 2019-10-16 11:55:07

Bizim ödediğimiz vergilerle maaş alacaksın sonra da işe gelmeyip doğru dürüst işini yapmayacaksın ondan sonrada kovuldum diye ağlayacaksın.Yok böyle bir dünya kimse kusura bakmasın.Herkes ektiğini biçer.

Avatar
rıza 2019-10-16 11:51:46

ah bir piyon daha doğuyor.. bunlar hep haklılar ya , hep yıpratma hep haksız itham :)))

Avatar
izmitli 2019-10-16 11:49:07

başlık tam sizi yansıtmış..yazık..

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482