banner920
08 Ağustos 2019 Perşembe 21:06
İşte tasarrufun  fotoğrafı!

31 Mart seçimleri sonrasında göreve gelen Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, bir dizi tasarruf tedbirini gündemine almış İbrahim Karaosmanoğlu döneminden kalan makam araçlarını kullanımdan kaldırmıştı. Büyükakın’ın talimatıyla kiralık araçlar iade edildi, bir lüks cip ise satıldı. Belediyede tek bir makam aracı kaldı. Büyükakın’ın tasarruf tedbiri, belediye garajının önce ve sonraki fotoğraflarına yansıdı. Tahir Büyükakın öncesinde lüks makam araçlarıyla dolu olan garaj Büyükakın’dan sonra boşaldı. Garajda tek bir araç kaldı. Son fotoğrafı “Tasarrufun fotoğrafı” olarak kayıtlara geçti.

Son Güncelleme: 09.08.2019 09:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☺️ 2019-08-09 15:34:09

Haberi okudum Uğur abi. ☺️☺️ Ne vardı demeyeceğim

Avatar
sade vatandaş 2019-08-09 11:53:22

Eski savurganlıkları kaldırmak büyük iş. Tebrikler. Lakin onların hesabını da sormak boynunuzun borcudur. Yetimin hakkının hesabıdır. Vebali büyüktür.

Avatar
Özgür 2019-08-09 11:21:42

Karaosmanoglumu?ha su din hicasimi

Avatar
Asil sorun 2019-08-09 03:53:10

Golcuk belediyesi eski volvo kullanirken ve yeni BMW yi de kullanıyor. O ne olacak?

Avatar
Delikurt2541 2019-08-08 23:14:47

Yetmez ama buda iyi bir başlangıç. TEBRIKLER BAŞKANIM. Biraz daha tasarruf olmalı.Mesela müdürlerdeki passat ve superb araçlar biraz daha azaltılıp bir alt klasman araç kiralamalı.mesela illada araç verilecekse fluence neyine yetmiyor adamlara

Avatar
Adil 2019-08-08 21:53:20

Olması gereken bu...Bu yöneticiler ve seçilenler şurayı unutuyor : Vatandaş oraya iş hizmet üretsin diye getiriyor seçtiği kişiyi.Otursun yesin içsin halkın imkanlarını çar çur edip eşine dostuna rant sağlasın diye değil...Bunu yapanlar bilsinler ki, son lokmasına kadar haram yiyorlar...Eğer inançları varsa bunun hesabını veremeyeceklerini bilirler..İnanmıyorsa ve ahlak yoksa o zaman cezai yaptırımlarla bu halk terbiye etmesini hesap sormasını bilir...Er geç.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328