banner1046
banner1117
banner1189
07 Aralık 2019 Cumartesi 12:20
İşte gerçek fotoğraflar!

AKP’li Şener İnce tarafından ortaya atılan ‘Hürriyet camiye ayakkabılarıyla girdi’ iddialarına bir yalanlama daha geldi. İzmit Belediyesi tarafından basına servis edilen fotoğraflarda İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ve beraberindekilerin şu anda köylülerin kullanımında olan camiye ayakkabılarını çıkartarak girdiği görüldü.

Son Güncelleme: 07.12.2019 15:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cami değilde ne 2019-12-08 10:53:07

Cevir kazı yanmasın .

Avatar
Muzır Neşriyat 2019-12-08 08:34:14

Daha farklı bir sonuç bekleyen mi vardı??

Avatar
İzmitçe 2019-12-08 02:51:53

Duyar kasma iş yap bolummmm..

Avatar
Hacı 2019-12-08 02:41:23

Rafta ayakkabılar var o neden peki ?

Avatar
İzmitli 2019-12-07 20:15:22

utanmaz adiler işleri güçleri iftira yalan seçim döneminde akpliler camileri miting alanı gibi kullanırken aklınız nerdeydi

Avatar
Musa Sert @Ali 2019-12-07 19:16:03

Ali'ciğim, Türkçe de harika sende yalnız. Fevkaladenin fevkinde bir Türkçe. İmrendim doğrusu. Ecnevi derken? Kim mesala ecnebi olması gereken bu akıl hocaları? Vahdettin'in sığındığı İngilizler olabilir mi?

Avatar
Ali 2019-12-07 17:37:57

Oranın cami ol aldığını bilmeyebikşr ayrıca camiye girerken de başörtüsü takılır akıl aldıkları ecnevilere sorsunlar bu konuda akıl vermediler galiba

Misafir Avatar
Musa Sert 2019-12-07 19:16:03 @Ali

Ali'ciğim, Türkçe de harika sende yalnız. Fevkaladenin fevkinde bir Türkçe. İmrendim doğrusu. Ecnevi derken? Kim mesala ecnebi olması gereken bu akıl hocaları? Vahdettin'in sığındığı İngilizler olabilir mi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
İzmit'li 2019-12-07 16:58:31

Anladık mavi halı olan camiue ayakkabılarını çıkararak giriyor. Yeşil olan cami halısına yada camimin ayakkabılık kısmının önü olan (orada da namaz kılınıyor) kısıma fotoda görüldüğü gibi ayakkabıyla basıyor. Bizde bunu soruyoruz işte neden?

Avatar
izmitli 2019-12-07 16:51:38

camiye hristiyanlar dahi ziyaret için başı örtülü gireyken bu zatı anlamamdım

Avatar