banner1046
banner1117
05 Temmuz 2020 Pazar 15:35
İşte EYT’nin aldığı önemli kararlar… EYT, tüm illerde harekete geçiyor
Emeklilikte Yaşa Takılanlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Genel Başkanı Gönül Boran Özüpak, yönetim kurulu üyeleri, il EYT SYD derneklerinin il başkanları ve temsilcilerinin katılımıyla Ankara’da gerçekleştirilen ve 2 gün süren toplantı sonrası önemli kararlar alındı. EYT’yi tekrar Türkiye gündemine taşıyacak kararlar arasında tüm illerde EYT SYD derneklerinin yapacağı geniş katılımlı basın toplantıları da var. Bunun yanı sıra EYT SYDD, bölgesel federasyon ve konfederasyonun en çabuk şekilde gerçekleştirilmesi noktasında kararını da bu toplantıda aldı. Yani EYT SYDD, tüm Türkiye’de harekete geçecek. Bunun yanı sıra 8 Temmuz’da EYT SYDD, İYİ Parti’nin TBMM’deki grup toplantısına katılacak.

İşte EYT SYDD toplantısında alınan kararlara dair VİDEO’lu açıklama:


 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Konyali 2020-10-08 03:58:12

Eyt erdoganin yasasina takilanlar

Avatar
Refah 2020-07-06 06:48:37

Bir milyon üçyüz bin tl ye kahvaltı veriliyor 150 kisiye bunu sormuyorsunuzda kazanilmis bir hakki erken emeklilik goruyorsunuz bu ulkede cumhuru reyis 46 yasinda emekli oldu erken derken yardım veya sadaka istemiyoruz kazanilmis alin terimizi istiyoruz hakkimi helal etmiyorum rabbim kabir azabi cektirsin ben 12saat calisiyorum sonrada 3 saat başka yerde ekstra calisiyorum ben emekciyim helal etmem

Avatar
Mustafa06Eyt 2020-07-05 23:19:10

Yaw hembEyt'liyiz işsiz diyorlar hemde federasyon veya konfederasyon kuruyorlar. Cumhurbaşkanı bu iş olmaz dedi. Birde Eyt dernekleri Eyt babalarının malı gibiymiş gibi hareket ediyorlar. Ben derneklerin çabasının boş olduğunu görüyorum tek çare siyaset tek çare UMUT PARTİSİ ben Bu parti sayesinde bu konu çözülecegine inanıyorum. Aha da buraya yazıyorum. Çözerse bu parti çözecek Dernek falan boş iş. Federasyon kur ne olacak yada konfederasyon ne olacak. Boşuna kürek sallamaktan başka birşey değil bence. TEK ÇARE UMUT PARTİSİ !

Avatar
Cem yıldırım @İzmitli 2020-07-05 21:44:33

40 yaşında emekli olan artık 50 den önce emekli olan yok.işsizlik maaşından kesinti maaşa göre yapılıyor ama ödeme yapılırken asgari ücret baz alınıyor.Avrupa gibi 2 yıl yap maaşın yüzde sekseni yap istersen 60 da emekli yap ,milletvekili emekliliğin

Avatar
Özcan yıldırım 2020-07-05 20:52:52

40 yaşında emekli olma isteği yok.kazanılmış hakkın gasbı var.

Avatar
Kastamonulu 2020-07-05 20:32:54

27 pirim yatırdım ben

Avatar
Antizmitli 2020-07-05 19:38:59

60 -65 yaşında ölmezsen emekli ol. En güzeli.

Avatar
İzmitli 2020-07-05 17:05:20

40 yaşında emekli ol kırk sene yattığın yerden para ye ohh mismiş ya

Misafir Avatar
Cem yıldırım 2020-07-05 21:44:33 @İzmitli

40 yaşında emekli olan artık 50 den önce emekli olan yok.işsizlik maaşından kesinti maaşa göre yapılıyor ama ödeme yapılırken asgari ücret baz alınıyor.Avrupa gibi 2 yıl yap maaşın yüzde sekseni yap istersen 60 da emekli yap ,milletvekili emekliliğin

Beğenmedim! (1)

banner1048

banner354

banner599

banner820