banner1046
banner1038
banner1066
14 Ocak 2020 Salı 15:10
İş adamı Çalık: Polis beni REZİL etti
İnşaat, restoran ve ayakkabı sektöründe hizmet veren, Kocaeli’nin tanınan iş adamlarından Recep Çalık, bir trafik polisinin şirket şoförü ve kendisine yönelik, terbiye ve nezaket sınırlarını aşan, tahrik edici davranışlarda bulunduğunu iddia ederek polis memuru M.G.’yi CİMER’e ve Trafik Şube Müdürüne şikayet etti. Şirket şoförü Ömer Haluk Temizel ile birlikte gazetemize gelerek başından geçtiğini iddia ettiği olayı aktaran Recep Çalık, şunları kaydetti: “9 Ocak Perşembe günü bankadaki işlerimi halletmek üzere şirket şoförümle birlikte İzmit merkeze geldik. Ben araçtan indim, bankadaki işlerimi hallediyordum ki şoförüm aradı, bir kural ihlalinden dolayı trafik polisinin kendisine ceza keseceğini belirtti. Ömer arkadaşımız, askerdeydi, yeni geldi. Uzun zamandır da araçla çarşıya gelmemişti. Alemdar Caddesi Dörtyol mevkiinin tek yöne düşürüldüğünü fark etmemiş, yanlış yönden dönüş yapmış. Trafik polisi de bunu fark etmiş. Aracı durdurmuş, ‘Sen buranın tek yön olduğunu bilmiyor musun?’ şeklinde bir soru sormuş, arkadaşımız ‘Hayır ağabey, bilmiyordum’ deyince de ‘Nasıl bilmiyorsun, araçta 41 plaka var’ diyerek arkadaşımızı azarlamış, ‘Şimdi kitleyeceğim sana’ demiş.

“BEN SİZE YAZMAZSAM UYUYAMAM”
Arkadaş arayınca yanlarına gittim, polis memuru M.G.’ye, ‘Sorun ne?’ diye sordum. Ters istikametten hatalı dönüş yaptığını söyledi. 1300 lira ceza keseceğini aktardı. ‘D-100’de ters yöne girmedi ki bilmeden yanlışlıkla döndü’ deyince ‘Ben size bugün yazmazsam bu gece uyuyamam’ şeklinde ukala şekilde bir ifade kullandı. Öyle deyince kafam attı, ‘Sen ne biçim konuşuyorsun, üslubuna dikkat et’ şeklinde çıkıştım, bu kez de ‘Şimdi sana daha fazla ayar oldum, kaçışın yok’ dedi.

“ŞİMDİ ARABANI BAĞLAYACAĞIM”
Kızılay İş Merkezi’nin oradaki araya soktu bizi, tartışmayı görünce 70-80 kişi toplandı çevremizde, seyre durdu. Bu sırada da tahrik edici hareketlerini sürdürdü polis memuru. Cezayı kesti. Kendisine İzmit’in küçük olduğunu, bir çay, kahve içerken denk gelebileceğimizi, yüzümüze baktığında yaptığından utanabileceğini anlatmaya çalıştım ama ‘Sen kimsin ben senle çay içeceğim, muhatap olmam’ şeklinde cevap verdi. Cezayı kestikten sonra ‘Bak bu şirket arabası, aracın plakasını da (41 TL 348) sorgulat istersen başka keseceğin cezalar bulursun belki’ şeklinde ironik bir tepki gösterdim, onu da yanlış algıladı, el hareketi yaparak ‘Ne, trafik sigortan da mı yok, şimdi arabanı bağlatacağım’ dedi. ‘Ne alakası var, sigorta ile plakayı sorgulat dedim ben’ dedim. Cezayı kestikten (Saat 14.55) sonra bizi bu sokağa nasıl soktuysan çıkar dedim. Başka umursamaz davransa da çıkarttırdı.

“ONCA KİŞİ İÇİNDE REZİL ETTİ

Hani kendisine ‘Sen benim kim olduğumu biliyor musun?’ tarzı tasnif etmediğim şeyler söylesem kızmasına hak vereceğim ama öyle bir şey söylemedim, söylemem de. En başından sonuna kadar hep ukala ve tahrik edici bir üslup takındı. Gerek beden dili, gerekse sözleriyle onca kişi içinde bizi rezil etti. Oradaki esnafların büyük bir kısmı bizi tanıyor, biz de onları tanıyoruz. Herkes şahit oldu, olup bitene. Bir kural ihlali var ama kasıtlı değil. Ben ilk geldiğimde ‘Sorun ne?’ diye sorduktan sonra ‘D-100 örneğini verdiğimde, ‘Kenara çekilin lütfen, bir kural ihlali var, cezayı yazacağım’ dese, yazacak cezayı, konu kapanacak. Haklı ise cezayı ödeyeceğiz, haksız bir durum var ise mahkemeye itiraz edeceğiz, hepsi bu. Benim canımı sıkan ceza değil gerek beden diliyle gerekse üslubu ile yaptığı terbiyesizce tutum. Benim derdim kimsenin ekmeğiyle oynamak değil ama bugün bize bunu yapan, yarın bir başkasına da yapacak. Bu yüzden buradayım. Bu yüzden konuyu CİMER’e ve basına taşıdım. Trafik Şube Müdürü Okan Bey ile de telefonda görüştüm, yüz yüze de görüşeceğim, kendisinden haber bekliyorum. Bu işin peşini bırakmayacağım.” Recep Çalık, tüm bu anlattıklarının doğruluğunun, çevredeki güvenlik kameralarından ve esnafların şahitliğinden de tespit edilebileceğini söyledi. Çalık’ın iddiaları böyle, ilgililere duyurulur.

Son Güncelleme: 14.01.2020 16:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allen izmit Londra yasayan biri olarak 2020-01-20 13:10:20

Simdi bir avrupada yasayan vatandas olarak bir Yer kapatilirsa yada yonu degistirilirse oraya uayari levhasini bir kac gunden once yazili bir sekilde karayollari yada gorevli kimse koymasi gerekir avrupadaki butun polislerde bofy kamera si var herhangi bir olayda gogdundeki kamerayi calistirir delil diye sunar Ayrica burda polis gorevini tam anlami ile yapmis polis arkadasimizi tebrik ederim burdanda desteklerimi sunarim burda Sen benim.kim oldugumu biliyormusun islemez kamera hersey kagit altinda kral krelice bile ceza kesiliyor polis arabasina bile yanlis uygunsuz park ederse cezasi var is adami olabilirsin buyutmene gerek yok odersin cezani cekilirsin yada ceza icin itiraz edersiniz yani gazetede sizin yazdiginizi yazmis ama polisde yazmasa ceza bir 80 kiside adamina gore muameleder polis zor durumda kalir ben burda polisimize mukafat veririm senle degil cay icmek gider Muduru ile icer tebrik ederim polis arkadasimizi isin yapiyor Adamin Dibiymis Helal olsun...

Avatar
İzmitli 2020-01-20 07:53:39

İnş il emniyet müdürlüğü işe el atar ve bu yalana habere hem gazatenize hemde bu şahısa gerekli işlem i yaparlar.. Kimsesi olmayan polis memurunu burada linç etmek kolay.. Olayı kimse görmeden sizin yalan haberinizle polis memurunu linç ediyorlar. Birde polis memurunu dinlemek lazım bu şahsın polisi kimler i tanıdığını söyleyerek tehdit ettiğini dinlemek lazım.. Burada bile sizi tanımış sizide yalanına ortak etmiş.

Avatar
Fuat cetinkaya 2020-01-18 17:38:02

Polis lere guven olmaz

Avatar
Metinn 2020-01-17 14:51:37

Parasının gücü ile siyaseti birleştirir hava atar böyle tipler. Diş geçiremeyince sağa sola saldırır varsa bi sorun git savcılığa mahkemeye şikayet et, trafik müdürünü arayana kadar.ama bizde işler böyle yürüyor paran varsa siyasi gücün varsa istediğin olur.

Avatar
İzmitli kartepe 2020-01-16 01:39:31

Polis kesin haklıdır bu tipler kendilerini bi bok zannedip artistlik yapmaya çalışıyor helrki nirde müdür tanıdıkları vardır ki bu yüzden tam sopalık lar yani eğerki müdürde polise ceza verirse yazıklar olsun

Avatar
Hande ÇÖMEZ 2020-01-15 23:29:06

Trafik kurallarına çok değer verdiğiniz ve kurallara uyduğunuz yaptığınız haberden belli oluyor.Sizlere çok teşekkür ediyorum.
Sizlere bir ihbarda bulunmak istiyorum. Körfez mahallesi Yüce Rifat sokak No: 40 ve 42 sayılı binaların önünde araçlar tamamen yaya kaldırımını kapatacak şekilde park ediyor lütfen bunu haber yapar mısınız?
Çocuğumu an okulun götürürken çok sıkıntı yaşıyorum. Eğer isterseniz size fotoğraflarını da atabilirim. Allah razı olsun

Avatar
Murat TATAROĞLU 2020-01-15 23:20:57

Sevgili İş Adamı (doğrusu İş İnsanı olmalı idi)
Bizlerin Canını Malını 24 saat koruyan Polisi gidip bir gazeteye şikâyet etmek yakışıyor mu? Şoförünüz KÜÇÜK BİR YER dediğiniz İzmitin en işlek caddesi olan Alemdar caddesinden Trafik akışının ters yönünde giderek Yürüyüş yolunu da tersten geçerek Hürriyet caddesine girmiş. Siz şoförünüzü trafik eğitimine yollayın lütfen. Haberde 70 – 80 kişi demisiniz peki bir Allahın kulu yok mu idi size şahitlik edecek. Sizin zorunuza giden şey benim güvenliğim için kanunlarla konulmuş evrensel bir kural. Dünyanın neresine giderseniz gidin bu kural ve trafik işareti değişmez. Eğer şoförünüz sizin İŞ ADAMI olmanıza güvenerek bu kural ihlalini yapıyorsa vay halinize derim çünkü yakında başınıza başka işlerde açacaktır emin olun. Olayı görmedim eğer orada olsa idim emin olun bu olaya sonuna kadar şehadet ederdim. Bırakın artık İŞ ADAMI nüfuzunuzu insan olarak daha mutlu olacaksınız. Size göre KÜÇÜK BİR YER olan Güzelim İzmit Halkının bir bireyi olarak,

Avatar
Akrep 2020-01-15 21:55:50

Burak rumuzlu kişiye yanıt olarak:Burak Bey sanırım yazdıklarımı baştan sona okumadınız.O yol normalde tek yönlü değiş zaten ve koskoca girilmez levhası da olamaz bu yüzden.Sadece sınav saatinde o hale getirilmiş.Yolun ne başı ne sonunda herhangi uyarıcı bir levha yoktu.Uyaran bir görevli de yoktu.Zaten bu yüzden benim gibi çoğu insan şaşırdı ve geldiği yönden geri dönmeye başladı.Hatta ben yukarı çıkarken aşağı inen bir sürü araba vardı.Bu nedenle ben de geri dönüleceğini düşündüm doğal olarak.Polis tabii ki uyaracak ama insani bir şekilde saygıyla yapacak işini.Bulunduğu mevki bunu gerektiriyor.Polis olması bana bağırma ya da azarlama hakkı vermez ona.Ki ben ne yapmışım o kadar tepki gösterecek ve bana terbiyesizce davranmasına neden olacak?Herkes birbirine saygı göstermek zorunda.Kimse kimseden üstün değil.Ben şu ana kadar kimseyle sorun yaşamamış,kendi halinde,kanunlara saygılı bir vatandaşım.Eminim bu olay sizin başınıza gelse büyük bir kavga yaşardınız çünkü polisin davranışları ve konuşması çok kaba ve terbiyesizce idi.Durduk yere yazmadım bunları.Kimseye yalan borcum da yok zaten.Olayı oradaki herkes gördü.Ben de zaten Cimer’e şikayet ettim kendisini.Gerekli işlem yapılır hakkında umarım.

Avatar
burak @Akrep 2020-01-15 10:21:47

ilki büyük bir ihtimalle polis arkadaş o girdiğiniz ters yolun başında koskoca "GİRİLMEZ" işareti var diye söylemde bulunmuş ve arkadaki araca çarpmayın diye uyarmıştır, tamam hadi polisi suçlayalım uslubundan dolayı da hiç bir trafik kuralına uymayan trafiği zor duruma sokan sürücüleri ne yapacağız...

Avatar
sinan @Cemal 2020-01-15 10:16:12

polis suçlu diyorsun yani, polisin ne söylediğini ne yaptığını kendisinden hiç dinlemeden tek tarafın ifadesine göre güzel mantık. ne diyeyim hayırlı işleriniz olsun. not olarak sayın iş adamı "izmit ufak yer" dediği zaman kimse bunu doğru anlamaz ayrıca o da zaten aa çay içerken karşılarşırız utanırsın manasında söylemediğinide gayet iyi biliyordur. Hülasa bir taraf suçlanacaksa mümkünse diğer tarafın beyanına da bir ulaşmayı deneyin

Avatar
Vatandaş 2020-01-15 01:58:02

Trafikte ben bilmiyordum yok levhalar var engelli otoparkları emniyet park alanları cenaze araçları için ayrılmış yerlere hep sizin gibiler park ediyor ve pişkin pişkin de itiraz ediyorsunuz hem kural ihlali yap hem tebrik bekle bankada işin varsa git ücretli otoparka parket iş adamısın şoförün de varmış anladık bir de trafik müdürü de arkadaşın sanırım öyle vatandaşı konuşturmazlar ama neyse

Avatar
Nil 2020-01-15 00:26:14

Evet SON ZAMAN LARDA TRAFİK POLİS I ..DAVRANIŞ BİÇİMLERİNDEN SORUNLAR VAR..eski yani 1 veya 1.5 yıl öncesi. .POLİS ( trafik polisi ) arkadaşlarımız da Davranış bozukluğu sorunu yok tu..ŞİMDİ Kİ ATAMALAR veya EĞİTİMLER hiç iyi değil. .PSİKOLOJİ DERSİ ve DAVRANIŞ BİÇİMİ dersler almaları gerekli

Avatar
Hikmet 2020-01-14 23:45:55

HAK veya HAKKINI ARAMAK HAKSIZLIĞA BOYUN EGMEMEK hakikaten mert bi adam için ..onurlu bir davranış. TAMAM AMA Araştırılması gereken bir olay..çünkü. .İŞ ADAMLARINDAN kendi NÜFUSUNU kullanmak isteyen EYYAMCİ is adamları var.. ( karakteri beş para etmeyen ) polis için desen ÇOK DÜRÜST ..EFENDİ. .ve de İŞİNİ YAPAN devleti için ..milletin iyiliği. .vatandaşın rahat ı ..ülkesi ne benim de bu isimde bir nebze katkı olsun diye ugrasan memurlarının var.. AMMA nasıl işadamı EYYAM Cİ İŞADAMI NÜFUZ SAHİBİ OLMUŞ VAR SA POLİSİN DE KARAKTERİ ZAYIF OLAN I VAR.. araştırılması gereken DERSLİK bir konu..böyle kapatılmasına. .TARTISİMASI gerekli bir konu

Avatar
Deniz 2020-01-14 23:12:07

İzmitin küçük yer olduğunu söyleyerek ne ima etmiştir polis memuruna ? Aynı şeyi mesela cumhuriyet savcısına yada polis müdürüne söyleyebilir mi ? Polisi gariban görüp aklı sıra cezayı sildirecek. O suçu isledin mi kardeşim, razı olacaksın cezaya öyleyse. Amerikada polise bu kadar zorluk çıkaranı vuruyorlar ne konuşuyorsun sen

Avatar
Bünyamin @Cemal 2020-01-14 21:41:06

cevap veriyorum. çöpçüler

Avatar
Cemal 2020-01-14 21:13:54

Hakkını sonuna kadar araman çok güzel. Geçmiş olsun. Sen seviyeni sonuna kadar kollamışın. Gelelim cezayı kesen memura. Her meslek grubunda olduğu gibi , bu meslektede kendini bilmez insanlar mutlaka olacaktır. Herkese bir soru ? Devlet kurumlarında işini en iyi yapan birim anketi yapılsa kimi seçersiniz??

Misafir Avatar
sinan 2020-01-15 10:16:12 @Cemal

polis suçlu diyorsun yani, polisin ne söylediğini ne yaptığını kendisinden hiç dinlemeden tek tarafın ifadesine göre güzel mantık. ne diyeyim hayırlı işleriniz olsun. not olarak sayın iş adamı "izmit ufak yer" dediği zaman kimse bunu doğru anlamaz ayrıca o da zaten aa çay içerken karşılarşırız utanırsın manasında söylemediğinide gayet iyi biliyordur. Hülasa bir taraf suçlanacaksa mümkünse diğer tarafın beyanına da bir ulaşmayı deneyin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bünyamin 2020-01-14 21:41:06 @Cemal

cevap veriyorum. çöpçüler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akrep 2020-01-14 20:53:02

Benzer bir olayı 11 Ocak Cumartesi günü yaşadım.Başiskeledeki özel bir okulun bursluluk sınavına,sınavdan iki saat önce okulun yerini görmek için yanımda kızımla beraber gittim.Okulun yolu normalde çift yön olmasına rağmen,bizim sınavdan önce başka bir sınav daha yapıldığı için arabalar da yolun iki tarafına park ettikleri için yol tek yön yapılmış.Çok kalabalıktı ve ben yolun tek yön haline getirildiğini bilmediğim için(herhangi bir uyarıcı konulmamıştı)belirli
bir noktadan sonra geldiğim noktadan geri dönmek istedim.Benim gibi başka araçlar da geri dönmeye çalışıyordu zaten.Ben okulun önüne tekrar geldiğim esnada bir polis dur işareti yaptı ben yavaşça durdum.Zaten kalabalık olduğu için yavaş gidiyordum.Polis sinirli bir şekilde arabamın önüne vurarak ve beni azarlayarak;”Burası tek yön oldu,yukarı dön !”diyerek sert bir şekilde beni azarladı.Sanki ben arabamı son sürat insanların üstüne sürüyormuşum gibi.Ki ben ilerden daha rahat bir şekilde
dönebilecekken onun yüzünden yolun dar kısmında dönmeye çalıştım.Bu sırada arkamdan gelen arabada dönmeye başladı.Ben zaten kameradan ve dikiz aynasından arkamdaki arabayı görüyorum.Polis arkadaş beni yine azarladı sertçe;”Dikkat et arkanda araba var!”Sanki ben adam öldürmüşüm gibi sert,kaba,normal olmayan davranış ve bakışlarla.Muhatap olmamak için döndüm gittim çünkü yanımda çocuğum vardı.Bakın ben bir kadınım.Bu durumu eşime anlatmadım.Eşim bu durumu bilse ya da bir şekilde görse idi neler yaşanırdı bilemiyorum?Ben vatandaş olarak oranın tek yön olduğunu bilemeyebilirim.Ki benim gibi çoğu kişi geri dönmüştü.Ve bizim sınavımız bitince yine çift yön oldu.Sen polis olarak beni güzellikle uyarmak zorundasın.Ben hırsızlık yapmadım,adam öldürmedim,terörist değilim.Bu terbiyesizce davranışı hak edecek birşey yapmadım.Genç,orta boylu,esmer bir polisti.Sanırım arkadaş yeni polis olmuş ,geldiği yeri hazmedememiş.Kim olduğunu bilmiyorum ama ben de kendisini CİMER’e şikayet edeceğim.Bu yaşıma geldim hiç bir polis kardeşimizden böyle terbiyesizce bir davranış görmedim.Demek ki bana hep iyi polisler denk gelmiş.Lütfen özellikle polislik gibi bizim huzur ve güvenliğimizi sağlamakla görevli insanlar iyi bir psikolojik testten geçirilsin.

Misafir Avatar
burak 2020-01-15 10:21:47 @Akrep

ilki büyük bir ihtimalle polis arkadaş o girdiğiniz ters yolun başında koskoca "GİRİLMEZ" işareti var diye söylemde bulunmuş ve arkadaki araca çarpmayın diye uyarmıştır, tamam hadi polisi suçlayalım uslubundan dolayı da hiç bir trafik kuralına uymayan trafiği zor duruma sokan sürücüleri ne yapacağız...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Murat 2020-01-14 18:55:16

Hangi vasıfla trafik müdürüyle konuşuyorsun paran olması ne güzel dimi

Avatar
Murat 2020-01-14 18:35:46

Hangi vasıfla trafik müdürüyle konuşuyorsun paran olması ne güzel dimi

Avatar
Şehirli 2020-01-14 18:34:37

Hiçbir memurun o kelimeleri durup dururken kullanacağını sanmıyorum. Şova gerek yok

Avatar
Hakan 2020-01-14 18:31:50

Sen adamı tahrik ederken bir şey yok yazıklar olsun sizin egonuza adamı sokakta karşılaşırız şeklide tehtid edip birde bunu utanmadan para basıp haberleştiriyorsun yazıklar olsun sizin gibi iş adama paranız batsın

Avatar
Hakan 2020-01-14 18:31:20

Sen adamı tahrik ederken bir şey yok yazıklar olsun sizin egonuza adamı sokakta karşılaşırız şekliden tehtid edip birde bunu utanmadan para basıp haberleştiriyorsun yazıklar olsun sizin gibi iş adama paranız batsın

Avatar
Ramiz dayı 2020-01-14 18:24:30

Polis seni tanımaz etmez. Adamı kimbilir nasıl tahrik ettin de yoldan çıkardın. Ha bide Alemdar’ın yön değişikliği yıllar oldu arkadaş kaç yıldır askerdeydi

Avatar
Cumhuriyet 2020-01-14 18:17:06

Dayım emekli başkomiserdir çok değil bir kaç hafta önce kendisinden meslek anılarını anlatmasını istemiştim,sohbet sonunda şimdi ki polisler hakkında ki düşüncelerini sorduğumda şunu dedi:Eskiden mesleğin haysiyeti vardı,çürük tipler yok muydu tabiki vardı,şimdi de öyle fakat eğitimsiz ve psikolojisi bozuk tipleri sanırım artık polis yapıyorlar çünkü ben de çok sık gelmeye başladım böyle tiplere,içlerinde ki güzel iyi niyetli sadece devletine hizmet eden,vatandaş odaklı polisleri,bu rezil polisler,aslında rezil insanlar gölgeliyor,dedi.Kıssadan hisse size..Diğer bir konuda belki dünyada başka yoktur iş bulamayanın 3 ayda polis yapıldığı ülke,bekçilerden bahsetmiyor zaten iktidarın devrim muhafızları gibi..

Avatar
Zeyni 2020-01-14 17:35:55

Veysel kardeş sende sanırım çakallık peşindesin polimiğe girmyeceğim ama sanırım bu Memur arkadaş arkadaşın orada esnafım olayları bizzat şahit oldum.Bu Çalık denilen şahsı tanımam ama polis memurunun öyle hareketleri oldu ki biz hırsızlık veya terör olayı sandık.Adam en az 5 dakika kibarlığından taviz vermedi taki polis memuru arkadaş sana bugün geçirmezsem gece uyuyamam diyene kadar.Sanırım memur arkadaş Çarşı’nın kalabalığında çevreye biraz şhoow yapmak istedi ama hakkını arayan bir vatandaşa denk geldi adam ben şuyum buyum bile demedi yaptığından gün gelecek utanacaksın dedi hepsi bu

Avatar
veysel 2020-01-14 16:48:42

Ça(kal)lık peşine düşmeseydin ters yöne girmenin cezası belli ben bilmiyordum diyerek cezadan mı yırtılır? bir de D100'e mi girdik diyen küstah sizsiniz paşam, biz de ters yöne girdik cezayı ödedik iş adamı da değiliz. Ceza kesiyorlar abiğğ koş diye seni niye arıyor? sen gidip sorun nedir diye hangi hakla artistlik yapıyon. hata bolisin çakacaktı cezayı plakaya geçecekti

Avatar
Murat Serdar 2020-01-14 16:38:56

Tesadüfen oradaydım. Memur arkadaşın beden dili ve kullandığı dil +18 içerikli. Esnafın güvenlik kameralarini incelenirse konu açıklık kazanacaktır...

Vatandaşlar ile bire bir diologda olan memurların meslek içi eğitimden geçmeleri gerekiyor

Avatar
Mehmet YILDIZ 2020-01-14 16:29:06

Hiç bir makam vatandaşa toplum içerisin de ARTİSTLİK yapma hakkı sağlamaz. İzmit şehir içi trafik şube polisleri kendilerini TERMİNATÖR falan sanıyorlar.

Nezaket kuralları denilen birşey var. İş adamı arkadaşın başına gelen benzer şeyler benim de başıma geldi. Kesinlikle bazı trafik polisi arkadaşların nezaket dersi almaları gerekiyor.

Avatar
Remzi 2020-01-14 16:02:09

Sayin recep Çalık. .senle ne husumet olabilir..bir devlet görevlisinin. .veya bir başka iş adamı ile.ne çıkar ı veya ne bir ters durum yapma olasılığı olabilir..mutlaka tahrik unsuru vardır. .bu olay buraya kadar geldi ise benim zannim ..her şeyi kimlik durumunuzla halledebileceginizi algı yapmisinizdir..Polis arkadaş ise ..buna in vermeDigi için suçlu konumuna düşmesi gibi bir duruma solmaya çalışmanın gibi bir izlenim. .doğuyor. .ama her şey meydana çıkacağına n eminim..sonuç nüfuz kullanma gibi bir sonuç ..olacağını zannediyorum..ne dedi olsun polisin senle.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-01-14 15:22:48

Emniyetten sorumlu vali yardımcısının istifa etmesini diler yok etmek istemiyorsada daha fazla gizli denetim yapmasını temenni ederim!

Avatar
Vatandaş 2020-01-14 15:21:10

Maalesef kocaeli ve gebzede bile polis havasından geçilmiyor. Yahu sen güvenliğimiz için vatandaşı korumak için varsın. Polisin halka eziyet ettirmesine gerek yok. Araştırın bakın gebzede bile ne olaylar var

banner1048

banner354

banner820

banner1056

banner1040

banner599

banner1050