banner830
banner887
banner883
12 Mayıs 2019 Pazar 09:04
İmamoğlu'na destek verdi diye; Erdoğan’ın manevi kızına "GEBER" mesajı!
banner728
Bazı AKP'liler ve troller, kanserli genç kıza “Sen hâlâ gebermedin mi” diye mesaj attı. SÖZCÜ'ye konuşan Göknur Damat, “Üç gündür sinirimden ağlıyorum. Sayın Cumhurbaşkanı beni, kanser konusundaki çalışmalarımdan dolayı Külliye'ye de davet etti. Beraber fotoğraf çektirdik. ‘Manevi Kızım' dedi. Ben asla parti tutmam. Kişi tutarım. Neden bu kadar rahatsız oldular? Ben kendi, iradem ve aklımla hareket ediyorum. Böylesine hakaret dolu paylaşım yapanlardan şikayetçi olacağım” dedi. Damat, sosyal medya hesabında “Herşey çok güzel olacak” diye paylaşım yapıp, İmamoğlu'na destek için de 20 TL bağışta bulunmuştu.
Kaynak: Sözcü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vedat 2019-05-12 21:01:38

Asıl din dusmani sizlersiniz mehmet bey bu ulkeye sizin kadar dini tahrip eden sizin kadar dini nefret açisindan kullanan olmamistir siz dini yerle bir etmeyi basaran insanlarsiniz

Avatar
Çoşkun @Mehmet 2019-05-12 19:27:02

Allah kıza hidayet vermiş ki Milli iradenin seçtiği Ekrem İmamoğlu'nu savundu, demokrasiyi savundu, Milli İradeyi savundu. egemenliğin Millete ait olduğunu savundu. Hepiniz Milli iredeye boyun eğeceksiniz Milli irade düşmanları, Millet düşmanları, Demokrasi düşmanları

Avatar
Ömer 2019-05-12 19:01:20

Milli iradeye Millete düşmanlık yapan siz akpliler Milletin yumruğunu yiyeceksiniz.

Avatar
Mehmet 2019-05-12 16:45:25

Bence bu kıza geber değil de Allah hidayet versin derim. Bir kişi hem Müslüman olup hem din düşmanlarına destek olamaz bu kız çok cahil yada meşhur olmak için Erdoğan ile fotoğraf çektirmiş. Zerre sevgi yok. Onda Erdoğan a. Erdoğan ise herkese hoş görünmek zorunda. Çünkü o sadece Türkiye nin değil tüm dünya nın başkanı

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-05-12 19:27:02 @Mehmet

Allah kıza hidayet vermiş ki Milli iradenin seçtiği Ekrem İmamoğlu'nu savundu, demokrasiyi savundu, Milli İradeyi savundu. egemenliğin Millete ait olduğunu savundu. Hepiniz Milli iredeye boyun eğeceksiniz Milli irade düşmanları, Millet düşmanları, Demokrasi düşmanları

Beğenmedim! (2)
Avatar
Çoşkun 2019-05-12 13:17:09

İnsanlıktan çıkmış yaratıklar

Avatar
Karadenizli 2019-05-12 12:48:58

Siyasi görüşü ne olursa olsun, bu hanım kıza bu şekilde konuşan kişiliksiz insanlar ,Allah(cc) sizleri bildiği gibi yapsın..!! Bu ne kin bu ne nefret..!!

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-05-12 12:23:00

NE ARA BÖYLE İNSAN OLDUK.ÇOK YAZIK ÇOK..BU MESAJIM..ÖZELLİKLE KENDİNİ MÜSLÜMAN TANIMLAYANLARA.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328