banner1046
banner1117
05 Ağustos 2020 Çarşamba 10:10
İl Müdürü, Katırcıoğlu ve Ellibeş’in istediği isim oluyor!
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Kocaeli İl Müdürlüğü görevini 8 yıl yürüten Bekir Yümnü’nün 8 Nisan 2020 tarihinde yayımlanan kararnameyle Afyonkarahisar Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne tayin olması sonrası yerine vekaleten İl Müdür Yardımcısı Mesut Yalçın atanmış, asaleten atanacak ismin ise kim olacağı merak ediliyordu. Alınan bilgi ve duyumlara göre bir süredir Kocaeli İl Müdürlüğü için adı geçen Derince Eğitim, Araştırma ve Uygulama Hastanesinde Destek Hizmetleri Müdürü olarak görev yapan Kamil Tüylüoğlu ismi kesinleşti. Kısa süre içinde Resmi Gazete’de yayımlanması beklenen kararname ile Kamil Tüylüoğlu, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Kocaeli İl Müdürlüğü koltuğuna oturacak.

SAĞLIK BAKANLIĞINDAN MUVAFAKATNAMESİ İSTENDİ

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmet Bakanlığının 20 ilde, il müdürlüğünde değişim yapacağı, bu iller arasında da Kocaeli ili olduğu için Bakanlık yetkililerinin AKP Kocaeli teşkilatlarının bilgisine başvurduğu, özellikle AKP İl Başkanı Mehmet Ellibeş ve Radiye Sezer Katırcıoğlu’nun Kamil Tüylüoğlu’nun il müdürü olmasını istediği ve teşkilatların da bunda ortak görüş bildirdiği öğrenildi. Bakanlığın da teşkilatın ve milletvekillerinin ortak almış olduğu bu karara duyarsız kalmayıp, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Kocaeli İl Müdürlüğüne Kamil Tüylüoğlu’nun atanması için Sağlık Bakanlığından Tüylüoğlu’nun muvafakatnamesini istedi. Bakanlık muvafakatnameyi aldıktan sonra, Tüylüoğlu isminin kararnameye konulması için Cumhurbaşkanlığına imzaya gönderdi.

KATIRCIOĞLU TAKİP ETTİ

20 ile yapılacak atamaların yer aldığı kararname, araya giren Kurban Bayramı nedeniyle henüz yayımlanmadı. Kısa bir süre içinde yayımlanacak kararnamede bir sürpriz olmazsa Kamil Tüylüoğlu, Kocaeli’nin yeni Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Kocaeli İl Müdürü olacak. 1978 Rize Çayeli doğumlu olan 2017 yılından bu yana Derince Eğitim, Araştırma ve Uygulama Hastanesinde Destek Hizmetleri Müdürü olarak görev yapan Kamil Tüylüoğlu’nun atanması için Radiye Sezer Katırcıoğlu’nun yoğun çaba gösterdiği, bu konunun takipçisi olduğu söyleniyor.

Son Güncelleme: 05.08.2020 11:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HATICE Karagöz 2020-09-11 15:51:47

Allah yolunuzu açık etsin inşAllah. Sizinle calısmak dilegiyle

Avatar
İzmitli 2020-09-11 12:04:08

Adalet yerıni bulacak inşAllah

Avatar
Saglık 2020-08-20 15:55:02

Evet ya arkadaslar kamıl efendi.sırtı saglam.yalanlarıyla ınsanları kandırarak bıryerlere geliyor.gozu gorme ozurlu ama araba kullanıyor.işe gırıs talebı Ozur lu kadrosu.hastanede harem kurmus bır zat.başhekım sekreterlerı.alıkahya yerleşkesınden getırttıgı bılgı işlem sorum lusu.bunlar hem ispiyonculuk yaptırır ve bunun karsılıgı nda. Yemege goturmeler.calısmadan msaı yazmalar.istedıklerı yapılmadıgında personel ı baska yerlere surme tehdıtlerı..sonrada ınsanların karsı sı na
çıkıp ben durustum demeler.Allah askına bır mufettış gpnderseler hastaneye bu yalancı sahtekarın ne oldugu ortaya çıkacak.yokmu su izmitte helal sut emmıs bır saglık muduru bır valı bır yonetıcı.bır el koysun su pıslıklere....

Avatar
Ishak zengin asp yeni emekli 2020-08-11 00:47:52

Yorumları okudum bende iki kelime yazayim bu kuruma
il muduru olarak
Ertan kurt.. baba olmustur
Mehmet koksal ..adam gibi adam
Hamdi kadioglu..protokol adami
Gerisi sadece isimleri tabelada yazar hele hele bekir yumluyu bu kurumlarda 8 yil mudur olarak basta atayan kimse sonra o makamda tutanlar bu vatana kocaeliye bu.kurumlara calisanlara ihanet etmustir. Kamil kardeşimi taniyirum basarili olacaktir.
Tabiki ekibini kurarsa ???
Yoksa işi zor.Allah yardimcisi olsun.

Avatar
Adnan 2020-08-07 17:22:51

Tanımam bilemem ama çevreden duyduklarım kadarı ile. Bu yorumu kendim yapıyorum. Kimse yap demedi. Atandığı yerle mesleğinin ne alakası var. Önce bu. Kim ni ye neden destekler iki. Kocaeli devlette tıbbi sekreterken il sağlık müdürü neden kanat açtı

Avatar
Sosyolog 2020-08-06 23:57:23

Kamil bey iyi insan olabilir ama sosyal hizmetler çok farklı bir yapı ve üstten getirme atamalar çok ama çok yanlış bir uygulama ülkenin çivisi çıkmış.

Avatar
Can demir 2020-08-06 15:57:42

Kamil Tüyloğlu hastanede tesadüfen tanıştığım birisi bize yardımcı olduktan sonra göreviniz ne diye sorunca çok şaşırmıştık ailece neredeyse bir danışma gibi bizimle ilgilendi sonra öğrendim ki tüm Kocaeli halkıyla aynı ilgi ile yaklaşıyormuş aile sosyal il müdürlüğü gibi bir görevi layıkıyla yerine getireceğinden şüphemiz yok ailece duasıyız hastanede sizi arayacak olsakta yeni görevinizi en iyi şekilde yapacağınıza eminiz

Avatar
Ahmet T. 2020-08-06 14:31:13

İşinin ehli birisinin gelmesimi yoksa siyasilerin desteklemesimi önemli şimdi bi aklım karıştı . Geleceği makama dair bir eğitim almış başarıları şunlardır demenizi isterdim . Ben olsam hakkımda yaoılan bu habere üzülürdüm . a

Avatar
Meczup 2020-08-06 13:56:22

Allah yolunu açık etsin. Kimsenin destegine ihtiyaci olmayan biri. Isini guzel yapiyor. Hakettigi yerlere gelir insAllah.

Avatar
Zeynep 2020-08-06 13:35:53

Rizelimi hımm tamam anlaşıldı ... Sosyal Hizmetler il Müdürlüğü gibi bir makamada en alakasız kişi getirilmeli zaten ...

Avatar
Rafet 2020-08-06 13:18:37

Hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın

Avatar
. 2020-08-06 11:02:47

Allah yolunu açık etsin inşAllah abi

Avatar
Dost 2020-08-06 10:48:52

Allah yar ve yardımcısı olsun müdürümüzün görevinde gayretli başarılı bir isim devletine milletine her zaman hizmet için var olan adam kayirmayan herkese eşit olan her zaman devletinin yanında olan Devleti'nin menfaati için gece gündüz çalışan biridir Allah yolunu bahtını açık etsin Allah razı olsun kendisinden

Avatar
M.H.S 2020-08-06 10:25:07

Allah yolunu ve bahtini açik etsin inşaAllah.

Avatar
Emre 2020-08-06 10:24:45

Allah yolunu açık etsin müdürüm.Görevini en güzel şekilde yerine getirerek bu makama nasıl layık olduğunu göstermektedir.Yeni görevinde de güzel işler yapacacağına eminiz Allah yardımcın olsun inşAllah

Avatar
derinceli 2020-08-06 09:36:25

Kocaeli de güzel işler başarıcağını düşünüyorum hayırlı olsun.

Avatar
LEVENT KALAY 2020-08-06 09:22:25

Başarılarınızın devamı dilerim Allah utandırmasın Kamil Bey.

Avatar
Vatan Sevdalısı 2020-08-06 09:11:25

İş ahlakı olan bir insan bu göreve getirilmesi tam isabet olmuş başarılarınızın devamını dilerim müdür bey yolunuz açık olsun.

Avatar
Derinceli4141 2020-08-06 08:58:37

Bence çook Doğru bir karar, Müdürüm her zaman daha iyi yerleri hak ediyor. Dürüstlük deseniz, yakınlık, samimiyet ve daha nicesini sayabilirim. Vatandaşa yakın, çalışan personele yakın, abi kardeş ilişkisi gibi.. Yeni görevinde başarılar diliyorum. Biz senden memnunuz müdürüm ve her zaman daha iyileri seninle olsun. Başarıların daim olsun, Allah razı olsun. Doğru yerlere gelen güzel insan Rabbim yolunu açık etsin. Örnek insansın Kamil Müdürüm. Yeni görevinde başarılar dilerim.

Avatar
İbrahim Demir 2020-08-06 08:57:17

Tasalanma yiğidim; zaman bizden yanadır
Külümüzden yükselen duman bizden yanadır
Son durak, son ilahi ferman bizden yanadır
Dünya düşman olsa da, iman bizden yanadır
Kamil Tüylüoğlu nu tanıyan tanır vatan millet bayrak sevdalısı olduğunu bilen bilir inşAllah bu göreve getirilir de daha başarılı işlere imza atar yolunuz açık olsun .

Avatar
Körfezli 2020-08-06 01:20:58

Allah yolunu açık etsin müdür beyin. Dürüst çalışkan liyakatli biri olarak yeni kurumuna ve kocaeli halkına en iyi şekilde hizmette bulunacağına inanıyoruz

Avatar
Ahmet 2020-08-05 22:36:07

Allah yardımcısı olsun,,önceki görevini güzel şekilde ifa etmiş ve yeni görevini hak etmiştir,,şimdiki odasında arkasında duran Zülfikar yardımcısı olsun,,, odasına kim gelirse gelsin ayırt etmeden yardım etmiştir,koridorda sendeleyen bir hasta olsun koluna girmiştir,alt birimindeki personeller kendisini müdür bilmez abi bilir, özü neyse sözü de odur...yeni görevini de başarı ile ifa edip daha da iyi yerlere gelecektir

Avatar
İzmitli 2020-08-05 20:11:00

Allah hayırlısını nasip etsin Makama yakışan getirildiği görevi layıkıyla yapacak birine nasip olmuş. İlimizdeki tüm kadrolara böyle değerli böyle vicdanlı insanların getirilmesini Allah nasip etsin.

Avatar
Huzeyfe 2020-08-05 19:12:40

Mevlam yolunu açık etsin inşAllah emin ki bu görevide en iyi şekilde yapacağına Allah yardımcın olsun inşAllah

Avatar
Derinceli 2020-08-05 19:05:40

Hastane müdürü il müdürü oluyor ve tüm kocaeli bunu konuşuyor. Kocaeli Büyükşehir Kamil Müdür büyük işlerin adamı . Seyirde kalın ....

Avatar
Semsurlu 2020-08-05 19:00:41

İnsanın hayatta seçemedigi bazi şeyler vardır. Annesini babasını ,ırkını, DOĞDUĞU SEHRİ yani Rizeli olması gibi. Rizeli olmasında sakınca yok, şuna bakmak lazım kamil müdür adammidir, adamın hasidir, yakışır müdürüme.

Avatar
Sosyal İşler 2020-08-05 18:50:17

Güzel insan diye tahmin ediyorum daha önce ki gazete yorumlara bakarak.
Sayın Kamil Tüylüoğlu gelse de kurumumuz işlerine baksa , dedikodudan başka bir şey yok Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü olarak

Avatar
Mahir 2020-08-05 16:04:39

dağıtın bakalım ulufe gibi makamları, sonunuzu Allah hayretsin

Avatar