banner981
banner980
01 Haziran 2019 Cumartesi 16:17
İdris Ersoy  silah çekti  iddiası..!

Hizmet İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy, İzmit Belediyesi’nin 10 işçiyi işten çıkardığını iddia etmişti. Belgelerle yalanlanan bu iddia Ersoy’la ilgili eski defterlerin açılmasına sebep oldu. Sosyal medya sitelerinde Ersoy’un geçmiş dönemde, Gebze Belediyesi’nde Ahmet Penbegüllü’nün yakın koruması iken 600 işçinin işten çıkarıldığı, işten çıkarılan işçilerin eyleminde Ersoy’un işçilere silah çektiği iddia edildi. Söz konusu iddia doğrulanamazken, “O dönem işçinin karşısında olan Ersoy, şimdi mi işçileri hatırladı” ifadeleri sosyal medyada dolaşmaya başladı.

Son Güncelleme: 02.06.2019 09:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tuğrultan 2019-06-02 01:27:11

Bu ne şimdi haber mi? Kendiniz yazdığınız doğrulayanmayan bir haberi siz nasıl gazetenize taşırsınız gazetecilik ilkesi en azından haberin doğruluğunu ispatlamak için azami gayret göstermeyi gerekmez mi? Yakışıyor mu sizin gazetenize doğruluğu ispatlamayan bir haberi köşenize taşımak konunun muhatabına böyle durumun olup olmadığını sordunuz mu hiç? İdris başkan asla işçinin emekçinin alın terinin karşısında olmadı olmamıştır da vesselam....

Avatar
Emekli işçi 2019-06-01 23:51:08

Evet o günlerde şimdi CHP İzmit belediye başkanı söylemiş olduğu işçi fazlalığı hat safhada idi , aradan 25 sene geçmesine rağmen o kadar işçi Gebze belediyesinde yok.. ancak o yaptığınız yalan haber hiç bir zaman olmadı. İdris Ersoy gariban işçi ile uğraşacak biri hiç olmadı

Avatar
Rahat 2019-06-01 22:47:55

Çok iyi hatırlıyorum o zaman işçiler çamlıkların altında uzun süre yerde uyudular. Ayrıca sistem tarafı sendika mı olur... Hak savunamaz olan haklar gitsin diye uğraş verir. Şükür derler

Avatar
Akrep 2019-06-01 22:19:23

600 değil 733 kişi

Avatar
İbrahim 2019-06-01 20:27:25

Haberin yalan olduğünu kendiniz yazmışsınız haber doğrulanamamış idris başkan işçiye karşı olmaz.

Avatar
Ersoy Kandemit 2019-06-01 16:30:14

Bakalım daha neler duyacağız!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482