banner929
banner887
14 Mayıs 2019 Salı 13:36
Hürriyet’ten konser sürprizi!
banner919

Film ve dizi müzikleri ile müzik piyasasına giren, 2012 yılında “Herkes Aynı Hayatta” ile ilk albümünü yapan ve “Şikayetim var, cümle yasaktan; dillerimi hakim bey bağlasan durmaz; gelsin jandarma, polis karakoldan; fikrim firarda mahpusa sığmaz eyvah…” dizelerini içeren, daha önce Zülfü Livaneli’nin seslendirdiği “Hakim Bey” adlı şarkıyı kendine has tarzıyla yorumlayarak tüm Türkiye’ye adını duyuran Mehmet Erdem, 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda İzmitlileri coşturacak.

CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet’in başkanı olduğu İzmit Belediyesi, 19 Mayıs için coşkulu bir organizasyon tertip etti.

Anıtpark’ta iftardan hemen sonra gerçekleştirilecek olan Mehmet Erdem konserine, 19 Mayıs yürüyüşü ile gidilecek. Tüm İzmitliler, konsere davetli.

Son Güncelleme: 14.05.2019 15:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Onur 2019-05-15 01:46:26

Sefa sirmen civi çakmadı demiş yuvacık izaydaş izgaz interteks belsa bunları akp mi yaptı?

Avatar
Kaan Dobra 2019-05-15 00:00:25

Eğlence düzenlemek podyuma oynamak kolaydır da aslolan hizmet ve icraattır. Aklıma Ağustos böceği ile karınca hikayesi geldi. Keman çalmaya devam edin. Bu vatandaş yetkiyi verdiği gibi geri almasını da bilir.

Avatar
cem doğru @izmitli 2019-05-14 20:23:33

evet ne güzel bol bol konser bol bol etkinlik olsun on beş yıl semazenlerle, anlamsız çimde yağlı güreşlerle içimizi bunalmıştı en azından izmit kurtuldu çok şükür!

Avatar
güler varoçlu 2019-05-14 19:44:38

moral en iyi antideprasandır...yan etkisi olmayan en iyi ilaçtır...moral yüksek olursa umut enerjisi yükselir..genç BAŞKAN GENÇLERİ ANLAYANDIR....BÜYÜKLERİMİZİN DEDİĞİ GİBİ EN MÜKEMMMEL ANNE BABA ÇOCUKLUĞUNU-GENÇLİĞİNİ UNUTMAYAN ANNE BABADIR...NE GÜZEL ....TEBRİKLER...

Avatar
Çoşkun @izmitli 2019-05-14 18:45:23

merak etme Sefa Sirmenden sonra fatma Kaplan Hürriyet'de çivi çakıyor haberiniz yok aktrol mama gitti izmitin rantını mparasını yiyemeyeceksiniz

Avatar
Cem yıldırım 2019-05-14 17:26:34

Çok şükür konser olacak sosyal hayatımız geri gelsin.İzmite yakışır

Avatar
izmitli 2019-05-14 16:53:29

bol bol konser...bol bol kocaelispor...tıpki sefa sirmen gibi..bir çivi çakmadan geldiğin gibi gidersin

Misafir Avatar
cem doğru 2019-05-14 20:23:33 @izmitli

evet ne güzel bol bol konser bol bol etkinlik olsun on beş yıl semazenlerle, anlamsız çimde yağlı güreşlerle içimizi bunalmıştı en azından izmit kurtuldu çok şükür!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-05-14 18:45:23 @izmitli

merak etme Sefa Sirmenden sonra fatma Kaplan Hürriyet'de çivi çakıyor haberiniz yok aktrol mama gitti izmitin rantını mparasını yiyemeyeceksiniz

Beğenmedim! (1)

banner942

banner846

banner820

banner354

banner482

banner940

banner941

banner599

banner921

banner328