banner1046
banner1038
02 Haziran 2020 Salı 18:54
Hürriyet’in ricasını emir saydı

Hodri Meydan Derneği eski Başkanı Cemal Derya İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet tarafından Temizlik İşleri Müdür Yardımcısı olarak işe alındı. Önümüzdeki günlerde işe başlayacak olan Derya, sosyal medya hesabı aracılığıyla paylaşımda bulunarak şu sözleri kaydetti: “Fatma Kaplan Hürriyet Başkanımızın ricasını emir sayarak izmit Belediyesi temizlik işleri müdür yardımcılığı görevini kabul etmiş bulunuyorum

Bugün itibariyle göreve başladım, bu güvene layık olmak adına elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın.

Saygılarımla”

İşe aldığı her isim olay olan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’e bu atamadan sonra gelecek tepkiler de oldukça merak edilmeye başlandı

Son Güncelleme: 02.06.2020 21:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kartepeli 2020-06-09 18:31:06

yaziklar olsun

Avatar
Kaan 2020-06-03 13:03:06

Bu şahsın öğrenim durumu nedir? 2. defa yazıyorum

Avatar
Naci 2020-06-03 10:56:07

eyy chp. bu uygulamalarınız sonucu ne kaybedeceğinizi hesapladınızmı.
Akpartiden farkınız yokmuş.
Vatandaş yine koyun gibi kandırılmış oluyor.

Avatar
Izmitli 2020-06-03 10:51:19

Belediyede ''müdür yardımcılığı'' kadrosu yok. Yani müdür yardımcısı diye bir şey yok. Bunlar daha kadro nedir görev nedir onu bilmiyor.

Avatar
Kuzgun 2020-06-03 10:51:12

Cemal DERYA Adamdır.. Siz yeni gençlik ya da İzmit’li olmayan bilmezsiniz.. Zamanında bu kentin kahrını da cefasını da çekmiştir.. Belediyeye alınması da sefasını sürmek olacaksa, bunu layıkıyle haketmiştir.. HAYIRLI OLSUN ABİ, ALLAH UTANDIRMASIN..

Avatar
Akyazılı 2020-06-03 10:50:06

Yemece usulu baslamıstır hayırlı olsun

Avatar
Can 2020-06-03 08:53:23

EN AZINDAN BANKAMATİKCİ DEGIL SIZLER GIBI KART BASIP KAHVEDE DEĞİLLER

Avatar
Kemal yurt 2020-06-02 22:47:15

İşçi alımına karşı değilim belediye başkanı Cemal Derya’yı temizlikçi olarak yol süpürmeye alsaydı daha iyi olurdu vasıfsız bir işçi çünkü tecrübe yok...

Avatar
SARI 2020-06-02 22:34:08

Torpil ve adam kayırma gidecekti liyakat gelecekti. Ne yalancı ne ahlaksız çıktınız AKP zihniyeti nasılsa sizde öylesiniz. Yazıklar olsun.

Avatar
Kadıköylü 2020-06-02 21:58:15

Seçim gelecek elbet başkan yalakalık yapacağın türlü türlü vaatlerin mutlaka olacak
Kolluk kuvveti Cemal Derya kimya kendini korusun önce

Avatar
Hodri 2020-06-02 21:53:06

Cemal kardeşim parkbahçelerde ot biçiminde iş başı verselerdi başkanının sözüne ne derdin acaba ...

Avatar
ata 2020-06-02 21:11:20

yağlı emek va yiyenmi ?

Avatar
Pasalii 2020-06-02 20:33:39

Liyakati nedir bu arkadasinda mudur yardimcisi olmusss Üniversite mezunumu acabaa :) Birde rica etmislerr bakk bak :) Belediye tam kolpalaraaa kaldi !!

Avatar
Izmitli 2020-06-02 19:59:16