banner1015
21 Haziran 2019 Cuma 11:24
Hürriyet, usulsüzlükleri canlı yayında anlattı!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, düzenlediği basın toplantısında AKP'li Nevzat Doğan döneminde yaşandığını iddia ettiği usulsüzlükleri anlattı. Dosyaları tek tek açan Hürriyet, Ensar ve TÜGVA'ya aktarılan paralar, bu vakıfların tahliye edilmesi, Nevzat Doğan'ın YEREL-SEN'den meclis kararı ile çıkılmasına rağmen bu kararı uygulamaması sonucu biriken yarım milyonluk borç gibi pek çok konuya değindi. Hürriyet, usulsüz atamalar olduğuna dair araştırma yaptıklarını, şartları taşımayan isimler olduğunu tespit ettiklerini belirtti, araştırmanın sürdüğünü söyledi. “Araştırma sonunda haklı olduğumuz ortaya çıkarsa isimlerini açıklayacağız. Usulsüz atamalarla ilgili soruşturma dosyamız olduğunu da duyurmak istedim” dedi. Hürriyet, belediyeden taşınan dosyalar olduğunun fotoğraflandığını, bununla ilgili de gerekli tahkikatı başlattıklarını aktardı. Vakıfların; köfte ekmekten terliğine, spor aletlerinden hediyelere kadar pek çok giderini belediyeye ödettiğini tek tek açıklayan, pek çok usulsüzlükten söz eden Hürriyet’in canlı yayında anlattıklarının tamamını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz…


CANLI YAYIN

Son Güncelleme: 21.06.2019 13:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devletini seven 2019-06-22 02:48:52

Lütfen nasıl kanunun malını peşkeş kim çekmişse cebinden ödettirinki ders alınsın

Avatar
Yasin @Şinasi Coşkun 2019-06-21 16:16:49

Senin gibiler de geldiği ormana defolup gitsin.Benim soyum 1000 senedir burada.İzmiti soyanın izmitte yaşamaya hakkı yok

Avatar
Cumhuriyet @Şinasi Coşkun 2019-06-21 13:49:08

İşte bu insansı varlıklar bu ülkenin içini kurt gibi kemiriyor, bu mikroorganizmalar vücudun her yerinde ödeme neden oluyor.Lafa bak belediyenin içinin nasıl boşaltıldığından bahsedilen bir haberin altına edilen lafa bak.Hiç haya ve şeref yok değil mi hiç rahatsız olmuyorsun değil mi çoluk çocuğunun belkide rızkı hortumlanırken?Hiç yüzünü hafif de olsa kızartacak edep,utanma duygunuz da kalmadı değil mi?Bak sana sözüm sen ufaktan valizlerini hazırla gelecek Türkiyesin de senin gibi pirelere artık yer yok yada dedelerin gibi bir yerlere sığın namusu baş tacı eden Türk Gençliği yola çıktı geliyor..

Avatar
Çoşkun 2019-06-21 13:23:22

16 milyon İstanbullunun -Seçilmiş- Başkanı EKREM İMAMOĞLU

Avatar
Şinasi Coşkun 2019-06-21 12:47:00

Basit Ekrem basgit........Trabzona mı, Kıbrısa mı, Yunanistana mı, sen bilirsin.

Misafir Avatar
Yasin 2019-06-21 16:16:49 @Şinasi Coşkun

Senin gibiler de geldiği ormana defolup gitsin.Benim soyum 1000 senedir burada.İzmiti soyanın izmitte yaşamaya hakkı yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-06-21 13:49:08 @Şinasi Coşkun

İşte bu insansı varlıklar bu ülkenin içini kurt gibi kemiriyor, bu mikroorganizmalar vücudun her yerinde ödeme neden oluyor.Lafa bak belediyenin içinin nasıl boşaltıldığından bahsedilen bir haberin altına edilen lafa bak.Hiç haya ve şeref yok değil mi hiç rahatsız olmuyorsun değil mi çoluk çocuğunun belkide rızkı hortumlanırken?Hiç yüzünü hafif de olsa kızartacak edep,utanma duygunuz da kalmadı değil mi?Bak sana sözüm sen ufaktan valizlerini hazırla gelecek Türkiyesin de senin gibi pirelere artık yer yok yada dedelerin gibi bir yerlere sığın namusu baş tacı eden Türk Gençliği yola çıktı geliyor..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-21 12:31:36

Akp Cuma günü böyle sevindirilir işte!

Avatar
marko 2019-06-21 11:59:44

Sayın başkanı canlı yayında merakla izliyorum...bu açıklamalar vakıflarla mı kalacak yoksa yapılmış ve devam etmekte olan inşaat ihaleleri ile ilgili de devletin uğradığı zarara ilişkin tespitleri de açıklayacaklar mı?

Avatar
Güler Varoçlu 2019-06-21 11:56:34

tşk.ler Başkan...şeffaf olmak,objektif bakmak ve samimi şekilde paylaşım bilgilendirme için teşekkürler...ihalelerle şeffaf olmuş dün göz önünde...harikasınız...

Avatar