banner960
banner981
08 Eylül 2019 Pazar 15:29
Hürriyet'in elinde atkı, dilinde Kocaelispor marşı
banner944
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, milletvekilliği döneminde Kocaelispor maçlarına giderek trübünde maçları izlemesiyle biliniyor. Belediye başkanı olduktan sonra da Hürriyet için pek bir şey değişmedi. Dün Kocaeli Stadyumu’nda Kocaelispor’un Fethiyespor’u 1-0 yendiği maçı trübünde izleyen Hürriyet, elinde atkısıyla marşlara ve sloganlara eşlik etti. 90 dakika maçı izleyen Hürriyet, sosyal medyada videosuyla büyük beğeni topladı. Video yüzlerce kez paylaşıldı.

İşte Hürriyet’in maçtaki görüntüleri...

 
Son Güncelleme: 08.09.2019 19:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şowomen @İzmit 2019-09-11 10:31:54

Showwoman.....

Avatar
önder 2019-09-09 11:23:27

ooo aktroller gelmiş yinee :)

Avatar
ÇARŞI Haykırıyor 2019-09-09 10:37:14

Kes bakalım, Kes bakalım,Ağaçları kes bakalım......

Avatar
İZMİTLİ 2019-09-09 10:02:15

En azından camii de ŞOV yapmıyor değil mi :)

Avatar
mücahid 2019-09-09 09:44:32

Aysun hanım bu neyin haberiydi şimdi hayırdır. Öteki haberin önüne geçmesi için mi yayınladınız anlamadık ki. birde öne çekmişsiniz. içinizden gelenleri söylesenize. neden susuyorsunuz.

Avatar
Cühela 2019-09-09 09:20:32

Sn Kocaeli Barış yetkilileri!!! Şimdiye kadar bu kentin en önemli muhalif gazetelerinden birisi olduğunuzu düşünüyordum. Çünkü her söyleminizde derdinizin herhangi bir parti olmadığını; önemli olanın Kocaeli olduğunu söylüyordunuz. Ancak açıkça görülüyor ki siz apaçık CHP yayın organı gibi çalışıyor, CHP lehine olan haberleri görüp diğerlerini pas geçiyorsunuz. Sn. Hürriyet'in PKK destekçisi ve Atattürk düşmanı bir kimliği konser için davet etmesi görülmeyecek bir haber değilken, gazetenizde zerre kadar yer vermediniz. Bir nevi olayı örtbas ettiniz. Yazıklar olsun diyorum size...

Avatar
izmitli 2019-09-09 09:12:47

yemezler

Avatar
Mert 2019-09-09 08:51:59

İlk Başta olimpik Havuz projeni yap Sayın Başkanım , Vaatlerinizde Tam olimpik Havuz vardı Şakın bir daha ki seçime ertelemeyin , Mezardan Babamız çıksa oy falan vermeyiz bir daha size

Avatar
Cvp 2019-09-08 23:22:00

Trupunlerw oynuyoo reklamlar icraat yokk senlik altinda pkk sevenlerine ataturk dusmanlarina para kazandiriyoo

Avatar
Haydar 2019-09-08 23:08:06

sana ve sizlere kesinlikle inanmıyorum cok yuzel sov yapıyorsun sen sov yapmayami geldin

Avatar
İzmit li 2019-09-08 23:02:44

KOSKOCA BİR BALON

Avatar
Paşalı 2019-09-08 23:01:47

Aynen Fatma Kaplan Hürriyey sosyal medyda gündemde fakat sizin dediğiniz şekilde değil
http://www.ozgurkocaeli.com.tr/izmit-belediyesinin-getirdigi-o-dje-sert-tepki-var-386233h.htm

Avatar
İiiii 2019-09-08 22:32:10

Gösteriş

Avatar
Şemsettin 2019-09-08 18:06:04

İzmit’in problemleri ne alemde sayın başkan,tribünlere oynama

Avatar
Pasalii 2019-09-08 16:53:39

Hee Kuru kuru yemezler bee. İcraat yap icraat ne yaptin kocaelisporaaa birakk tatavayiii bosssun bosss hemdee bomboss !

Avatar
İzmit 2019-09-08 15:42:19

Şovmen çok büyük şovmen

Misafir Avatar
Şowomen 2019-09-11 10:31:54 @İzmit

Showwoman.....

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921