banner984
banner980
banner1003
06 Kasım 2019 Çarşamba 14:58
Hayal Kahvesi’ne BASKIN, konserler İPTAL!
Symbol AVM’de 2017 yılında açılışı yapılan Hayal Kahvesi Kocaeli, o günden bu yana alkol ruhsatı olmadan faaliyet gösteriyor. Yatırım ruhsatı belgesiyle birlikte İl Tarım Müdürlüğü, Hayal Kahvesi’ne TAPDK belgesi vermişti ancak hastane yanında olmasından dolayı Turizm Bakanlığından Hayal Kahvesi’nin ruhsat başvurusuna onay çıkmadı. 3 yıldır, Bakanlıktan ruhsat alamayan, hastane yanında bulunması nedeniyle yasalar çerçevesinde ruhsat alması da imkansız olan Hayal Kahvesi, bugüne kadar ruhsatsız şekilde alkollü olarak işletilmeye devam etti.

BUGÜNKÜ KONSER DE İPTAL
Kim ya da kimlerin kolladığı bilinmeyen Hayal Kahvesi, bu süreçte pek çok kez İl Tarım Müdürlüğü ekiplerinden uyarı aldı, baskın yedi, alkollerine el konuldu ancak Bakanlıktan ruhsat alamadığı için ruhsatsız şekilde yasaları çiğneyerek faaliyetini sürdürdü. Ve Hayal Kahvesi, son olarak bir baskın daha yedi. İl Tarım Müdürlüğü ekipleri, Hayal Kahvesi’nin genel merkezi konumunda olan Kavanlar’a ait mekana baskın yaptı, alkol satışını tespit etti, ceza kesti ve alkollere el koydu. Baskınlar nedeniyle Symbol AVM’de bulunan Hayal Kahvesi, konserlerini iptal etti. Bugün gerçekleştirilmesi beklenen Levent Yüksel konseri de iptal oldu.

CUMA GÜNÜ MÜHÜRLENEBİLİR

Öte yandan ruhsatsız Hayal Kahvesi’ne bir şok da Başiskele Belediyesinden geldi. Belediye ekipleri, Hayal Kahvesi’ne 8 Kasım Cuma gününe kadar ruhsatını getirmesi için süre verdi. Bakanlıktan ruhsat almak için girişimlerde bulunmayı sürdüren ancak hastane yanında olması nedeniyle bu ruhsatı alması imkansız görülen Hayal Kahvesi’nin cuma gününe kadar, Başiskele Belediyesine alkol ruhsatını götürememesi halinde mühürleneceği öğrenildi. Genel merkez konumunda bulunan ve buna rağmen 3 yıldır ruhsatsız olarak faaliyet gösteren Hayal Kahvesi’nde sona yaklaşılıyor. Bakalım neler olacak…

Son Güncelleme: 07.11.2019 08:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Neco 2019-11-08 11:15:32

Kalitesiz bir mekandi kapanmasi genclik icin dgru bir karar tabiki ruhsatsiz olmasida ayrica dusundurucu ne para vurmuslardir kacak gock kavanlar

Avatar
SLM @cosmos 2019-11-07 16:52:17

HARAM TEK ALKOLLE Mİ OLUYOR. BIRAKIN ALLAH AŞKINA YA

Avatar
cosmos 2019-11-07 09:28:45

asla harama geçit yok

Misafir Avatar
SLM 2019-11-07 16:52:17 @cosmos

HARAM TEK ALKOLLE Mİ OLUYOR. BIRAKIN ALLAH AŞKINA YA

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan acar 2019-11-07 09:17:00

ya bırakın şu alkolle uğraşmaktan başka işiniz gücünüz yokmu millet aya çıkıo

Avatar
Hoşgörülü 2019-11-07 07:41:38

Kim hoşgörülü? kotu yasaklar kime fayda verecek, anormal kötüsünüz. Din ve yasakları nefret ettirici...

Avatar
İzmitli 2019-11-07 01:11:54

Eeee abiler gider kalanlar

Avatar
ata 2019-11-06 23:44:31

eeeee tamamda mitpoint ??? ondada alkol ruhsatı var nasıl olacak ?? bide ona el atsanız ?

Avatar
Devletini seven 2019-11-06 23:22:07

Kandıra seyrek te de meyhane var vermeyin.orayada ruhsat insanların yuvaları yıkılıyor gürültü.lütfen ülkemize sahip çıkalım.meyhaneye karşı değilim tenha yerlere açılsın insanlar rahat rahat eğlensin.kimse rahatsız olmaz.

Avatar
Uğur 2019-11-06 21:23:19

İzmitte tek kaliteli mekan olan yeri de kapatın da insanlar evden cıkmasın

Avatar
4141 2019-11-06 21:12:39

Pavyon gibi yerdi, zaten parasi olan istanbula gidiyor.

Avatar
cem doğru 2019-11-06 19:38:01

Yılarca o kadar insanın ahını aldı ki ne yapsalar müstehak bu mafya bozuntusu adama!

Avatar
küçük esnaf 2019-11-06 19:00:41

ben işyeri ruhsatı için 4000 tl verdim 12 m2 ye...bunlar 3 yıldır ruhsatsız işletebiliyor..rezil bir düzen...düzülenler ve düzenler...

Avatar
Bağdaki 2019-11-06 17:09:18

Dağdan gelip bağdakini kovanlar şunu bisin'ki kocaeline acılacak marka açılmasın diye çok rüşvet verdin ve insanların ekmeği ile oynadın.sen izmitlilerin sakalını kestin ama onlar kolunu kesti çakallar..

Avatar
izmitli @rıza 2019-11-06 17:03:26

rıza bey iyi güzel demişsin de symbol avm izmit değil başiskele belediyesi sınırları içinde kalıyor, problemi yeni cumada değil seymen sahilinde çöz derim.

Avatar
Gölcüklü 2019-11-06 15:42:52

Midpoint nasıl ruhsat alıyor peki?

Avatar
rıza 2019-11-06 15:06:53

hiç bir yere vermiyorsanız oraya da vermiceksiniz. İzmit'i kalitesiz bir yer yapmak yine baştakilere yakıştı. Turistlere misafirlere ayran veririz artık yenicumada.

Misafir Avatar
izmitli 2019-11-06 17:03:26 @rıza

rıza bey iyi güzel demişsin de symbol avm izmit değil başiskele belediyesi sınırları içinde kalıyor, problemi yeni cumada değil seymen sahilinde çöz derim.

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482