banner1046
banner1117
17 Mayıs 2020 Pazar 18:07
Hani 1 TL olacaktı?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın kararıyla önce satışı yasaklanan, 42 gün sonra yeniden serbest hale getirilen, Ticaret Bakanlığı tarafından da tavan fiyatı 1 TL olarak belirlenen cerrahi maske satışında fırsatçılar arkadan dolanmaya başladı.

Sabah gazetesinden Betül Alakent'in haberine göre vatandaşlar, bazı eczanelerin de maskede tavan fiyatı deldiğini dile getirdi. Cerrahi maskelerin yanına başka bir ürün ekleyerek paket haline getiren bazı firmalar, bu paketle maske fiyatını da ikiye katladı. Örneğin bir litrelik dezenfektan ve 50'lik pakete 132 TL fiyat koyarken, aynı dezenfektanın tekli satışındaki etiket fiyatı 50 TL. Bu durumda 50'lik maskenin fiyatı 82 liraya gelirken bir adet maske de 1.60 liradan satılarak tavan fiyat deliniyor.

Son Güncelleme: 17.05.2020 21:05
Anahtar Kelimeler:
MASKE 1 TL
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydın @Ersoy Kandemir 2020-05-18 10:31:55

tökezleyen bir partimi yoksa insanlar mı. verilen fiyat belli iken alavere dalavere ile birbirimizi kazıklamaya çalışıyoruz sonra da diyoruz ki hükümet bize el atsın tutamıyoruz birbirimizin arkasına geçmeden. bunun böyle olduğunu bile bile bu durumu siyasi olarak kullanmaya çalışmakta aynı kafanın bir ürünü işte

Avatar
aydın @Eski ak partili 2020-05-18 10:28:14

işte bak olay partide değil böyle senin gibi her bulduğu fırsatı değerlendirmeye çalışan art niyetli insanlarda. önce temele bak sonra çatıyı kontrol edersin

Avatar
galip D. 2020-05-18 02:41:28

büyük şehir e maske imalatı mahmut mamik tarafından üretildi 2,75 tl ye fatura edildi. Araştırın çarşı biliyor üretim satış devam ediyor

Avatar
Halk 2020-05-18 00:16:01

1 liradan fazla vermeyin ben 5 ad. maskeye 4,50 krş vererek aldım..
Ama firsatcilari Allah islah etsin.

Avatar
Eski ak partili 2020-05-17 22:51:09

Uzun adam ve partisi duysun utanmazlar CHP veya İYİ parti HDP yapsa yeri göğü inletirdi

Misafir Avatar
aydın 2020-05-18 10:28:14 @Eski ak partili

işte bak olay partide değil böyle senin gibi her bulduğu fırsatı değerlendirmeye çalışan art niyetli insanlarda. önce temele bak sonra çatıyı kontrol edersin

Beğenmedim! (1)
Avatar
ata 2020-05-17 21:37:13

Allah belalarını versin yiyemeden geberirler inşllah

Avatar
Görevli 2020-05-17 19:50:19

İşte sizin görevinizde o fırsatçıları bulup yayınlamak.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-17 18:21:47

Akp 20 kuruşluk maske işinde daha tökezliyor,N95de ne olur Allah bilir!

Misafir Avatar
aydın 2020-05-18 10:31:55 @Ersoy Kandemir

tökezleyen bir partimi yoksa insanlar mı. verilen fiyat belli iken alavere dalavere ile birbirimizi kazıklamaya çalışıyoruz sonra da diyoruz ki hükümet bize el atsın tutamıyoruz birbirimizin arkasına geçmeden. bunun böyle olduğunu bile bile bu durumu siyasi olarak kullanmaya çalışmakta aynı kafanın bir ürünü işte

Beğenmedim! (0)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820