banner920
banner887
banner883
26 Mart 2019 Salı 14:12
EYT temsilcisi Avcı görevden alındı
banner919

AKP’nin akıl hocalarından Şevki Yılmaz ile görüşüp, EYT’nin AKP iktidarınca muhatap alınması için çaba sarf eden Emeklilikte Yaşa Takılanlar Sosyal Yardımlaşma Derneği Kocaeli Temsilcisi Naim Avcı, EYT SYD Genel Merkezi tarafından bugün saat 13.30 sıralarında görevden alındı. Gazetemize konuşan Naim Avcı, görevden neden alındığına dair sorumuza, “Gerekçe çok çalışmamız sanırım. Bunun meyvesini bu şekilde aldım! Basında çok haber çıktı. Bunlardan bir kısmı benim demecim dışında da oldu. Sosyal paylaşım sayfamda yaptığım paylaşımların benim dahlim dışında yapılan haberleri de sıkıntı yaratmış olabilir. Bu davayı bir nebze daha ileri taşımak istedim, bunun için de gayret ettim. El altından genel başkanlığa oynadığım gibi de algılanmış olabilir bu gayretim. Ama öyle bir durum söz konusu değil. Müthiş bir sevgi seli gördüm, güzel dostluklar edindim. Ben EYT için mücadele etmeye, hakkımı ve hakkımızı savunmaya devam edeceğim. Herkesten hakkını helal etmesini istiyorum” dedi.

Son Güncelleme: 26.03.2019 16:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mutman 2019-03-28 02:17:41

Rüzgar yapan delikanlılar çıksında Naim Avcı gibi sorunu çözecek adamlarla konuşacak yürek varmı bir görelim!!adam dava için Cumhurbaşkanı ile görüşmeye çalıştı,eğer genel başkanın amacı çözüm ise bu adamı görevden almazdı, kadının derdi ortaya çıktı kimse kendinin önüne geçmesin daha popüler olmasın, yarın bir gün milletvekili adayı olursa şaşırmayın..

Avatar
Naim avcı 2019-03-27 20:15:57

Eski kondum rumuzlu kardeşim tespitlerin çok üzücu icrete bak.yaptıklarım konuş dedikodu ayıp çok ayıp .bu davaya hizmetine bak .olaya idolijik bakmışsın yazık çok üzüldum

Avatar
Naim avcı 2019-03-27 20:14:14

Eski kondum rumuzlu kardeşim tespitlerin çok üzücu icrete bak.yaptıklarım konuş dedikodu ayıp çok ayıp .bu davaya hizmetine bak .olaya idolijik bakmışsın yazık çok üzüldum

Avatar
eski komşu @Naim avcı 2019-03-27 10:13:38

sana zamanında söyledim bu akp'den kimseye hayır gelmez ucu birgün sanada dokunur diye anlamadın anlamıyorsunda halen akp diyorsun geçen akp mitingine gittiğinde gördükki halen akp sevdası olduğun belli...

Avatar
eski komuşusu 2019-03-27 10:09:36

bu vatandaşı iyi tanırım çok koyu akpli'dir zamanında dedim ya birgün ucu sana dokunursa ah edersin ama iş işten geçer diye bana inanmıştı fakat hiç aklı başına gelmemiş halen akp sevdası var içinde.. :) :) :)

Avatar
TEMSİLCİ OLMAK 2019-03-27 09:55:20

Bal yapmayan arılarda çok çalışır görünür ama bal yapmaz ,
E.Y.T,Lİ yetkilisi emek bilincini ön planda tutarak hakkını topluma kabul ettirecek tutum ,davranış ,mücadele sistemi akılcı hak alınır verilmez felsefesi ile yaşayacak.

Avatar
Trkn 2019-03-26 19:01:30

Eyt ne lan? Gidin çalışın. Emekli olunca evde mi oturacaksın? Çalışmaya devam.

Avatar
Sezgin 2019-03-26 17:55:21

Ben Naim başkana inanıyorum hak mücadelesi için onun kadar çalışkan vede aktif başkan yoktur #eyt

Avatar
Çoşkun 2 2019-03-26 17:40:42

akp ajanı eyt için yaptıklarını iddia ettiğin ne varsa şimdi git aynısını tek tek yap. Sonra çık Millete yaptıklarını anlat tiyatro oynama, EYTyi aptal yerine de koyma

Avatar
Çoşkun @Naim avcı 2019-03-26 17:36:49

EYT için yapmadın EYTyi pasifleştirmek için görevlendirildin, EYTye ihanet içinde deşifre oldun, kanser hücresi ajan olduğunu kabul ettin.

Avatar
Melih 2019-03-26 16:25:54

Eyt gönül hanımla olmaz diksiyon ikna kabiliyeti sıfır

Avatar
yazar 2019-03-26 16:13:46

traşa devam ?

Avatar
Naim avcı 2019-03-26 15:23:48

Eyt için yaptım yine yaparım bu ajanlık ise evet ajanım . Yazık insan bunları yazarken utanır çok yazık

Misafir Avatar
eski komşu 2019-03-27 10:13:38 @Naim avcı

sana zamanında söyledim bu akp'den kimseye hayır gelmez ucu birgün sanada dokunur diye anlamadın anlamıyorsunda halen akp diyorsun geçen akp mitingine gittiğinde gördükki halen akp sevdası olduğun belli...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-26 17:36:49 @Naim avcı

EYT için yapmadın EYTyi pasifleştirmek için görevlendirildin, EYTye ihanet içinde deşifre oldun, kanser hücresi ajan olduğunu kabul ettin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Çoşkun 2019-03-26 14:33:01

akp ajanı ortaya çıktı deşifre oldu. görevden alınmasına dair yaptığı beyanat yalan

Avatar