banner920
banner887
24 Mayıs 2019 Cuma 16:42
Erdoğan’dan “İşsizim” diye haykıran kadına EYT cevabı!
banner919
Alibeyköy Hacı Osman Torun Camii’nin açılışını yapan Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’a seslenen ve iki üniversite bitirdiğini, iş bulamadığını haykıran kadının emeklilikte yaşa takılan eşi üzerinden gündeme getirdiği EYT sorununa ilişkin çığlığına Erdoğan’ın verdiği cevap bu konuyu gündeme almaya yanaşmamakta ısrarcı olduğunu bir kez daha gösterdi. Hak mağduru insanların serzenişlerini Avrupa’yı örnek göstererek haksız bulan Erdoğan, “Onların hepsi istismarın peşinde. Erken emeklilik diye bir şey olmaz” dedi. “Takip ediyoruz bütün açıklamaları ama iş bulamıyoruz efendim. İş yok. Ben iki üniversite mezunuyum, işim yok şu anda” şeklinde cevap veren evli kadının sözlerine Erdoğan, “Kocan ne yapıyor?” diye karşılık verdi. “Şu anda işi var çalışıyor” cevabını alınca da “Gördün mü?” ifadelerini kullandı. Kadının, “Ama çıktığında iş bulma lüksü yok” ifadesi üzerine Erdoğan, önüne dönerek yoluna devam etti. Erdoğan’ın bu tavrının, çevresindeki kalabalık tarafından “Bravo, bravo” diye alkışlanması ise dikkat çekti!

CEVABI NETLEŞMİŞ OLDU

Kazanılmış hakları yasalar geri işletilerek ellerinden alındı bu insanların ve prim gün sayıları dolduğu için çalıştıkça her yıl, bağlanacak emekli aylı (ABO düzenlemesinden dolayı) düşüyor. Bir kısmı ise yaşından dolayı iş bulamadığı için sigortasız gündelik işlerde evine ekmek götürmek zorunda kalıyor. Bu insanlar ne kadar verimli de olsa işini iyi de yapsa iş bulmakta zorlanıyorlar çünkü emekli olduklarında çalıştıkları iş yerinden kıdem tazminatı alabilecekler! Yaşlarını doldurduklarında haklı fesih olacağından iş verenler bu parayı ödememek adına da bu yaştaki insanları işe almaya pek yanaşmıyor! Tabii yaşı ileri olup sağlık sorunları nedeniyle çalışamayanlar da söz konusu. Yani 45-50 yaş ortalamasında ve bu yaşın da üzerinde mağdur vatandaş var ancak Erdoğan, “Erken emeklilik”, “38 yaşında emekli olmak istiyorlar” gibi söylemlerde bulunmakta ısrar ediyor. 23 Haziran’da tekrarlanacak olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimlerinde EYT’nin bu seçime etki etmesinden çekinmiyor görünen o ki! 26 Mayıs’ta gerçekleştirilecek olan mitinge davet edilen Erdoğan’ın, bu davete cevabı, işsiz kadına gösterdiği tepkiyle de netleşmiş oldu.
 

Son Güncelleme: 26.05.2019 11:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydın 2019-06-01 09:14:01

Avrupa da insan lar 100 yaşında emekli oluyor doğru söylüyor eğer Türk vatandaşı na verirsem arap hayranlarını nasıl beslicek ozaman siz kendiniz simdiye dek aldığınız maisi geri iade edin

Avatar
İzmitli 2019-05-31 20:51:29

AKP hükümetinin İşçi,Esnaf ve Emekli ile işi olmaz...Bu hükümet milletin anasına küfür eden cengiz inşaat,Fetöcü galatarayın vs. lerin vergi borcunu siler.
Tabi birde yabancı göçmenlere maaş bağlar.

Avatar
mezarda para lazım 2019-05-27 10:46:05

Mallar anca uyandı, bunun gözünde eyt myt olmadığını...İlla suratınıza söylemek mi lazım.Siz gidin yine seçimlerde o partiye verin oyunuzu.Bu hale gelmemizin sebebi sizin gibi beyinsizlerdi...

Avatar
Muhittin topalak 2019-05-25 10:48:25

Egleniyomuyuz gencler :) boyle basa boyle tarak beter olun

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-05-25 10:24:09

Efendi Kocan çalışıyormuş ya daha ne istiyorsun diyor hanım efendi emek vermiş 2 üniversite birmiş ekonomik ve beyinsel katkıları var sen çalışma kadınsın diyor.
Bu ülke ileri gidebilir,mi, şak şak cılar,da alkışlıyor.

Avatar
Hüsnü Akyol 2019-05-25 09:30:58

Altı delik pabuç 14 ayar yüzükle geldiği günler çok geride kaldı o artık Gariban vatandaşın kendi eliyle uğratıldığı haksızlıklardan çok uzak.

Avatar
Vatandaş 2019-05-25 08:15:12

Onlar alışmışlar halkı köle olarak görmeye. Okumuş cahil olmayana cevap veremeyen cahiller topluluğu...!

Avatar
.... 2019-05-25 02:12:19

Hala milletle dalga geçiyo böyle bi başkan görülmemiştir

Avatar
Körfezli 2019-05-24 18:36:56

Ulan o bravo başkan diye bagiran onun bunun çocuğu senin gibi yalaka ülkede gorulmemis seni doguran anani...... Anladin iste orp ccgu seni amk ibnsi seni

Avatar
Herşeydğzel olacak 2019-05-24 17:58:01

Bütün sülallesi 50 bin üzerinde maaş alıya devleti sömürdü halen banaz lar buna oy veriyolar kaçaçak arkadaşlar Türkiye yi bitirdianlayın artık

Avatar
Şenol 2019-05-24 17:28:46

Bravo diyen yalamalar nasıl alkışlıyor

Avatar
Ömer 2019-05-24 17:24:13

ALLAH TEALA
DILİ MÜSLÜMAN YÜREĞİ ŞEYTAN OLMUŞ
DİN TACİRİ TÜRK DÜŞMANINDAN KORUSUN RAMAZAN AYI HÜRMETİNE
HAKKIM HARAM ZEHİR ZUKKUM OLSUN

Avatar
MURAT 2019-05-24 17:21:20

TERBİYESİZ ŞUNUMU DEMEK İSTİYOR SEN OTUR KOCAN ÇALIŞIYOR NASILSA. NASIL MANTIK BU BU ADAMDA.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-05-24 17:18:45

Allah ıslah etsin,vatandaş perişanım ye haykırırken bizi yönetenlerin dedikleri akıl alır gibi değil,sayın Cumhurbaşkanı bu bayan gibi milyonlarca insanımız var. çoğunun bu hareketleri beğenmediği aşikar, size ve danışmanlarınıza şunu demeden geçemeyeceğim benim öngörüm daha fazla eleştiriyle karşılaşacağınızdır!

Avatar
Cumhuriyet 2019-05-24 17:09:24

Çevresindeki mankurtların alkışlamasını geçtim onlara diyecek insana yakışır bir cevabım yok.Yalnız Erdoğanın halka olan irtibatı ve iletişimi tamamen kopmuş ve çevresinin;yalaka,koşulsuz biatçılar ile dolmuş olduğu dedikodusu artık dedikodu olmaktan çıkmış gerçek olduğu bu görüntüler ile anlaşılmıştır.Çevresinde ki rant ve çıkar çevresini gördükçe ülkede ki genel halin bu kişilerin refahı ile doğru orantılı olduğunu zannediyor.Kendisi artık gerçek ile küçük bir azınlığın ve mankurtlarının arasında kalmış kendine yakın olanı özümsemiş durumda.Hatırlayın bir ilk Başbakan olduğunda ananı da al git diyerek tepki göstermişti bir çiftçimize,şimdi de son zamanlarında ve en tepedeyken eyt ye verdiği aşırı tepkili bir söylem.Bazı şeyler başladığı gibi bitiyor sanırım,artık kendisi umuttan ziyade ülkeye zaman kaybettiren bir kambur oldu

Avatar
Cuma Solak 2019-05-24 17:05:40

EYT DEN DOLAYI AKP İSTANBULU 23 HAZİRANDA BİR DAHA KAYBEDEK. KESİNLEŞTİ.

Avatar
sek 2019-05-24 16:55:43

Dalkavuklardan ''BRAVO ''dan başka ne beklersiniz ki..

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328