banner830
19 Mart 2019 Salı 18:38
Erdoğan, EYT ile görüşmedi
banner728
Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün İzmit Milli İrade Meydanı’nda Kocaeli halkı ile buluştu. Saat 16.30’da başlayacağı dile getirilen mitinge Erdoğan, saat 17.20’de geldi. Miting öncesi emeklilikte yaşa takılan vatandaşlarla ilgili önemli bir gelişme yaşanmıştı. EYT SYD Kocaeli Temsilcisi Naim Avcı, Erdoğan’ın mitingine katılacaklarını, seslerini Erdoğan’a duyurmaya çalışacaklarını açıklamıştı. Avcı, irtibat numarasını da paylaşarak kendileri ile gelmek isteyenlere çağrı yapmış, katılmak isteyenleri ellerinde Türk bayrakları ile eski Çınarlı Camii mevkiine davet etmişti. Avcı, buradan sessizce yürüyerek alana gireceklerini ve Erdoğan’a seslerini duyuracaklarını aktarmıştı. Bu açıklama sonrası yeni gelişmeler yaşanmıştı. Şu ana kadar EYT’yi muhatap almayan Erdoğan ile EYT’nin görüşme ihtimali doğmuştu. Naim Avcı, konuya AKP Kocaeli İl Başkanı Av. Abdullah Eryarsoy’un müdahil olduğunu, görüşme taleplerini Erdoğan’a ileteceğini söylediğini belirterek, “2-3 dakika da olsa Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşmek istiyoruz. Abdullah Bey, talebimizi ileteceğini ancak takdirin Erdoğan’a ait olduğunu söyledi. Bekliyoruz” demişti. Avcı, emniyetin toplu yürüyüşe izin vermediğini, bu nedenle de yürüyüşün iptal olduğunu, alanda buluşacaklarını sözlerine eklemişti. Avcı, söz verdiği gibi mitinge gitti, Erdoğan’a iletileceği söylenen talebe alacağı cevabı bekledi. Erdoğan’ın görüşme talebini kabul etmesi ihtimali vardı, tüm EYT’lilerin kulağı Kocaeli’deki mitingdeydi.

EYT, GÖRÜŞEMEDİ

Emeklilikte yaşa takılanlar yıllardır elde ettikleri ancak yasalar geriye işletilerek ellerinden alınan emeklilik hakkı için mücadele ediyor. Bunun yanı sıra aylık bağlama oranının düzenlenmesini de istiyor. EYT ve ABO konusunda eylemler yapan vatandaşların sesini ise ne iktidara yakın medya ne de hükümet yetkilileri duymuyor. Bugüne kadar türedikleri söylendi, boş işler dendi, “Gündemimizde yok” ısrarında diretildi. Toplantılar yaptılar, imza topladılar, TBMM’ye taşındılar olmadı. Son olarak 17 Mart’ta İstanbul Maltepe’ye 2 milyon insanı yığdılar, hala hükümetten ses seda yok. Seçime kısa bir süre kaldı, EYT’liler bu sorun çözülmezse Cumhur ittifakına oy vermeyeceklerini söylüyor. 17 Mart’taki mitingin ardından EYT, ilk kez Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşme ihtimalini Kocaeli’de yakaladı ancak olmadı. Belli ki 17 Mart’ta 2 milyon kişinin alana toplanması da EYT’nin hükümetin gündemine girmesine yetmedi. Avcı, Erdoğan’a EYT’nin görüşme talebi Eryarsoy'un ilettiğini dile getirdi ancak Erdoğan; Kocaeli’de de EYT ile görüşmedi. Maalesef EYT’ye Kocaeli’den müjdeli haber gitmedi. 





 
Son Güncelleme: 19.03.2019 21:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan Aydın 2019-03-24 09:33:22

Akp eyt temsilcisi en önde. sinsi proje yürüyor.

Avatar
Mehmet sezgin 2019-03-20 17:14:57

AKP VE MHP YE OY VEREN EYT Lİ ARKADAŞ LARA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.

Avatar
Vatandaş 2019-03-20 14:04:27

Yüce derken onu ilahmı zannediyorsunuz

Avatar
tarık 2019-03-20 11:48:26

AĞLAMAYANA MEME VERMEZLER... ORAYA TOPLU GİDEBİLSEYDİK. DERDİMİZİ BAĞIRABİLSEYDİK İYİYDİ..YOKSA BUNLARDAN EMEKÇİ LEHİNE ŞİMDİYE KADAR NE OLMUŞKİ EYT YE İŞ ÇIKSIN.. BÜYÜKŞEHİRDE BENİM OYUM REYHAN BAŞARAN A....

Avatar
Hamdi Sayısayar 2019-03-20 09:52:46

Kendi çakma rakamlı 120 binlik mitingine karşı 2 milyon kişi toplayanların karşısına çıkabileceğini'mi sanmıştınız.

Avatar
EYT 2019-03-20 08:55:47

DEMEK Kİ DOĞRU YOLDAYIZ.DEMEK Kİ HAFTA SONU MALTEPE DE YAPMIŞ OLDUĞUMUZ DEV MİTİNG BAYA SES GETİRMİŞ AMA GÖRMEZDEN GELİNEREK NASILSA OYLARI VERİRLER EDASIYLA İSTEĞİMİZİ YOK SAYMIŞLAR. O ZAMAN 1 NİSAN SABAHI AH EYT VAH EYT DEMEYİN !!

Avatar
kemal 2019-03-20 08:42:54

bravo eyt liler elbet duyulacak sesiniz bıkmadan yorulmadan hakkınızı arayınız alana kadar vazgeçmek yok...

Avatar
Mustafa 2019-03-20 02:55:10

Bunların işi kibir olmuş kibirli insanlardan uzak durun 31 marta ders veririz sıkıntı yok bunların şakşakcilari da kibirli biz de #ETLİLER olarak 1nisada şaka yaparız 2 nisan'da #EYT partisi kurarız o kadar

Avatar
ali 2019-03-20 01:18:49

Eyt diğer işçilerin hakkını yemek olur

Avatar
Çoşkun EYT @KAPTAN 2019-03-19 23:54:28

bu hak EYTlilerin hakkıdır kimsenin lütfuna bağlı değildir. Bu hak benim için, çocuklarım için. hakkımın pazarlığı yok. seçim zamanı giderim EYTlileri detekleyenlere oyumu veririm sonuna kadar. Hakkımı verirsede bana lütufmuş gibi sunan tayyip erdoğana asla oy vermeyeceğim.

Avatar
Savaş 2019-03-19 23:50:25

Akp ve mhp oy veren eyt liye hakkımı haram ediyorum

Avatar
Turhan 2019-03-19 23:20:36

#eyt tamam gorusmeyelim o zaman

Avatar
Ali 2019-03-19 22:53:21

Birgün söz sırası eyt ye gelecek elbet

Avatar
KAPTAN 2019-03-19 22:21:19

Sevgili EYT arkadaslar; ben de primim dolduğu halde 5 yıl yaş bekledim, yani aynı konumdayız.Bugun itibari ile 2.5 yıllık emekliyim.
Konu ile ilgili merak ettiğim tek şey şudur:
Talep edilen tüm haklar Recep Bey tarafından EYT lara verilse; bu kadar ötelenip, hakaretlere maruz kaldıktan sonra "çok sukur" diyerek oy verecek misiniz acaba ???

Misafir Avatar
Çoşkun EYT 2019-03-19 23:54:28 @KAPTAN

bu hak EYTlilerin hakkıdır kimsenin lütfuna bağlı değildir. Bu hak benim için, çocuklarım için. hakkımın pazarlığı yok. seçim zamanı giderim EYTlileri detekleyenlere oyumu veririm sonuna kadar. Hakkımı verirsede bana lütufmuş gibi sunan tayyip erdoğana asla oy vermeyeceğim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
KAPTAN 2019-03-19 22:20:50

Sevgili EYT arkadaslar; ben de primim dolduğu halde 5 yıl yaş bekledim, yani aynı konumdayız.Bugun itibari ile 2.5 yıllık emekliyim.
Konu ile ilgili merak ettiğim tek şey şudur:
Talep edilen tüm haklar Recep Bey tarafından EYT lara verilse; bu kadar ötelenip, hakaretlere maruz kaldıktan sonra "çok sukur" diyerek oy verecek misiniz acaba ???

Avatar
Yaşar 2019-03-19 22:17:38

Sayın Cumhurbaşkanım Seçimden önce eyt lilerin görüşme talebini kabuledin bizi bizden dinleyin

Avatar
Yaşar 2019-03-19 22:17:03

Sayın Cumhurbaşkanım Seçimden önce eyt lilerin görüşme talebini kabuledin bizi bizden dinleyin

Avatar
PARGALI MURAT 2019-03-19 21:55:55

Biz EYT lileri görmezden gelenlere sadece benim ailemden 8 OY yok yani AKP ye

Avatar
ferhat 2019-03-19 21:53:09

KİBİR, ENANİYET (Ben­lik, ben­cil­lik, hod­gam­lık, ego­ist­lik) VE VEBAL... BU ÜÇ KELİMEYİ İYİ EZBERLEMEK LAZIM. ÇOK AĞIRDIR BUNLAR. YIKMADIĞI KRALLIK SAVURMADIĞI SULTANLIK BIRAKMAMIŞTIR TARİHTE BOYUNCA...

Avatar
Cevahir toprak 2019-03-19 21:22:50

Vatandaş adını yazmamış belliki korkusu var.
Şunu kimse unutmasın
Kul hakkı ne bu dünyada nede ahirette
Zulüm getirecek onlara.
Âciz kula yüce diyecek kadar cahil insan dolu.
Bu ülkede kime değer kıymet verdi ise ilk o zulüm yaptı bu topluma tarih boyunca.
Bu dünyada kendini güçlü hissedenler de toprağın altına girecek görüşeceğiz
2002 den beri oy verdim Helal etmiyorum

Avatar
Cevahir toprak 2019-03-19 21:22:03

Vatandaş adını yazmamış belliki korkusu var.
Şunu kimse unutmasın
Kul hakkı ne bu dünyada nede ahirette
Zulüm getirecek onlara.
Âciz kula yüce diyecek kadar cahil insan dolu.
Bu ülkede kime değer kıymet verdi ise ilk o zulüm yaptı bu topluma tarih boyunca.
Bu dünyada kendini güçlü hissedenler de toprağın altına girecek görüşeceğiz
2002 den beri oy verdim Helal etmiyorum

Avatar
Murtaza 2019-03-19 21:05:50

Senden yuce Allah var cok guvenme saltanatina tencere tava yikar senin saltanatini eyt

Avatar
kamıl 2019-03-19 21:00:45

neden tarfaflısınız

Avatar
Erol Ergün 2019-03-19 20:49:06

EYT yi yok sayanların sonu gelmiştir.Tencerenin yıkamıyacağı hiçbir hükümet yoktur.Mesele tencere meselesidir.

Avatar
Kenan ipek 2019-03-19 20:47:51

Varsın cumhur başkanı kulaklarını tıkasın bu mesele ucuz bir mesele değil millet haklarını artık arıyor ve bunun içinde herkes arayışlarını yapıyor ve seçimlerde gerekli cevabı verecek

Avatar
Aho 2019-03-19 20:46:16

Sandığa gömmek farz oldu.

Avatar
Muharrem 2019-03-19 20:13:15

Mhpakp ile EYT bitmiştir.tabi doğal olarak oy verme işi de bitmiştir.

Avatar
Demir 2019-03-19 20:05:41

Siz ki hükümet bu eyt ile ilgili olumlu bir karar alsa lehinize akkahpeye oy verin dahada birşey demiyorum size

Avatar
Vatandaş 2019-03-19 20:00:14

Eyyy gafiller siz kimsiniz yüce tayiip abimizden randevu alıp hakkınızı istiyeceksiniz dua edin sizide gözaltına almamışlar

Avatar
Vatandaş 2019-03-19 19:58:24

Eyyy gafiller siz kimsiniz yüce tayiip abimizden randevu alıp hakkınızı istiyeceksiniz dua edin sizide gözaltına almamışlar

Avatar
Lale Bakçı 2019-03-19 19:55:06

:)))))

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-19 19:52:56

Eh be kardeşim boşuna mı konuşup yazarız,giyip kırmızı hunilerinizi ANITPATKTA duraydınız bence daha etkili olurdu!

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328