banner1019
banner980
16 Temmuz 2019 Salı 00:04
“Erdoğan beraberliğimizİ baltaladı”

Hürriyet’in açıklaması şu şekilde: “İsminin içerisinde Milli Birlik barındıran ve demokrasi uğruna yüzlerce insanımızın şehit olduğu 15 Temmuz Hain Darbe girişiminin 3. yılında, Demokrasi ve Milli Birlik Gününde yeni sistemin Partili Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmaları milli birlik şuuruna aykırı hareket ederek gerçekten özlemini duyduğumuz beraberliği baltalamıştır.

251 şehit verdiğimiz 15 Temmuz Hain Darbe Girişiminde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu meydanlarda toplanan insanlara yuhalatması sadece bizlere değil, en başta şehitlerimize saygısızlık, ruhlarına hakarettir. Bu ülkenin temel taşlarını, Cumhuriyeti,  demokrasiyi ve parlamenter sistemi korumak isterken canlarını veren, şehit olan insanlarımızı anmak için İzmit'te katıldığımız 15 Temmuz programında hiç kimsenin bu saydığımız değerlere saldırmasını asla kabul edemeyiz.

Bizim istediğimiz ve arzu ettiğimiz tüm insanlarımızı kapsayan Milli Birlik'tir. Kimsenin kendi birliğini kurarak insanları manipüle etmesine ve vatandaşlarımızı kışkırtmasına da müsaade etmeyiz. Bu nefret dili ve ayrıştırıcı üslup ülkemize hiçbir şey kazandırmaz. İnsanları birbirine kırdırmaya çalışanların 15 Temmuz'u şehitleri anma değil de siyasi şova dönüştürenlerin karşısındayız.  Her şeye rağmen biz gülen yüzümüzle, uzlaşı ve sevgi dilimizle tüm yurttaşlarımızı kucaklamaya devam edeceğiz. Varsın 15 Temmuz törenlerini terk etti desinler ama kesinlikle milli birliğimizi bozan, bu ülkenin temeline dinamit koyanlarla iş birliği yaptı demesinler. Bir kez daha 15 Temmuz hain darbe girişiminde şehit olanlara Allah'tan rahmet, gazi olanlara saygılarımı sunuyorum. Egemenlik, kayıtsız şartsız milletindir.”

Son Güncelleme: 16.07.2019 00:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
UMUT @ÜMİT 2019-07-17 10:56:40

Sanki MİT'İN içinde yoktular! Saydıklarının hepsi iğdiş edilmişti, haberin yok!

Avatar
ÜMİT 2019-07-16 12:56:32

Darbeyi enistesinden öğrenen liderin konuşması dinlemez.
Mit
Istihbarat
Jitem
Eyyyyy hakan fidan nerdeydin
Şaka gibisiniz.......

Misafir Avatar
UMUT 2019-07-17 10:56:40 @ÜMİT

Sanki MİT'İN içinde yoktular! Saydıklarının hepsi iğdiş edilmişti, haberin yok!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batuhan 2019-07-16 11:34:17

Darbe gecesi Sn. Binali Yıldırım ve Melih Gökçek neredeydi, merak ettim?

Avatar
Nuh @Tufan 2019-07-16 11:21:38

Seni de 6 parçaya bölecek,iyi bölünmeler......Artık HDPKK lafları ağzından çıkmıyor son 1 yıldır.Ne o kanka mı oldunuz,yoksa kemale mi erdin?

Avatar
Mülayim Çoksert @tuna 2019-07-16 11:18:21

Tiyatro dediği bir olayın anmasına katılmak DİK DURUŞ ise OMURGASIZ DURUŞ nasıl bir şeydir anlatsana Tuniş!

Avatar
Ömer 2019-07-16 10:52:57

Cumhurbaşkanı az bile söyledi bu tiyatroculara ağzına sağlık.

Avatar
murat 2019-07-16 10:06:27

darbeye tiyatro diyen zihniyet bugün milli beraberlik diyor. sonra bu sözleri hatırlatınca, erdoğan milli beraberliğimizi bozdu diyorsunuz. Zamanında erdoğan gelin beraber olalım dediğinde Meclis Kürsüsünde tiyatro diye bağırdığınızı da unutmadık. O yüzden dün tiyatro bugün darbe diyorsunuz... İyi tiyatro yapıyorsunuz :-) :-)

Avatar
Derinceli Manav 2019-07-16 09:20:27

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’te tüm Türkiye genelinde sosyal medya hesaplarından Kanlı Darbe girişimini “Tiyatro” olarak değerlendiren ve hiçbir anma programına katılmayanların arasındaydı. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, yaptığı sosyal medya paylaşımlarında 251 vatandaşın hayatını kaybettiği 15 Temmuz darbe girişimi için, “TİYATRO, TİYATRO, TİYATRO” ifadelerini kullanmıştı.Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet'in Darbeden 3 yıl sonra ilk kez katıldığı anma etkinliklerinde yeni bir TİYATRO sahnelemiş olması gayet doğal.

Avatar
tuna 2019-07-16 09:16:07

Yeni bir deyim yerleşiyor insanların ağzına . Fatma Kaplan Hürriyet gibi dik duruşlu kadın.

Misafir Avatar
Mülayim Çoksert 2019-07-16 11:18:21 @tuna

Tiyatro dediği bir olayın anmasına katılmak DİK DURUŞ ise OMURGASIZ DURUŞ nasıl bir şeydir anlatsana Tuniş!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mpower 2019-07-16 08:47:51

Tayyip erdoğan bay kemal kaçtı eve sığındı mi dedi. ?

Avatar
Murat 2019-07-16 07:36:51

CHPKK ların 15 Temmuz gecesi evde oturdukları gibi 15 Temmuz demokrasi Bayramı'nda da evde oturmaları gerekiyor. Çünkü bayramın onlarla alakası yok. Başkan Tayyip Erdoğan En güzelini yapmış ağzına sağlık

Avatar
Yanliz 2019-07-16 07:15:17

Ne bekliyordunuz gelin aramiza sizide alalimmi diycekti insanlarin canina kiyilirken tiyatroydu oydu buydu oyundu başkanin saklanacak yer ararken televizyonda seyrederken iyiydi değilmi iki yüzlü oldugunuz için sevilmeyeceksiniz ve bu sürekli soğuk yemek önünüze koyulacak cok iyi yaptik iki lokma tatlisiyla siz ancak kendi koyunlarinizi kandirirsiniz biz tokuz Fatma hanim bu oyununuzda yokuz

Avatar
Fatih 2019-07-16 02:08:10

Ben o gece ve sonrasinda 1. Agiz chplili tanıdigim insanlardan tiyatro dediklerini biliuorum ayip ayip ne tiyatrosu millet can verdi cann

Avatar
Fatih 2019-07-16 02:06:53

O gece 1 adet chpli ortalikta yoktu sayin fatma hanim.siz twit atmadinizmi o gece tiyatro tiyatro tiyatro yazmadinizmi. Simdi pankart asiyorsunuz allahtan rahmet diliyoruz diye birakin bu siyasi kelimeleri siz o gece saklandiniz sevindiniz.

Avatar
Sinirli 2019-07-16 01:10:40

Gittinizde ne oldu azar işitip geri döndünüz, gidip bunlara yancılık yapın diye Millet size oy vermedi uzak durun bunlardan hiç bir etkinliklerine gitmeyin, bırakın kendi kendilerine kutlasınlar.

Avatar
Tepeköylu 2019-07-16 00:33:38

Yaşa şen kutluyorum seni bu işin siyaseti olmaz hepten saçmalamaya başladılar insanlar artık barış istiyo kardeşlik istiyo özgürlük istiyo ya sorarlar adama hep senmi haklısın diye ha bide yeter hasretlik bitsin gel artık diyen kimlerdi seni kutluyorum başkan

Avatar
Tufan 2019-07-16 00:17:07

tayyip erdoğanın 17 seneden beri yaptığı bu. böl - parçala - yönet.

Misafir Avatar
Nuh 2019-07-16 11:21:38 @Tufan

Seni de 6 parçaya bölecek,iyi bölünmeler......Artık HDPKK lafları ağzından çıkmıyor son 1 yıldır.Ne o kanka mı oldunuz,yoksa kemale mi erdin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakan 2019-07-16 00:13:37

kadin hakli resmen propagandaya dondu bir anda ortam ilk Erken secimde akp gider demedi demeyin.fatma hanim terketmekle dogru olani yapti Ben olsam hic katilmazdim o Adam dayanamaz abi birine catmadan ve dedigim cikti

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482