banner1046
10 Mart 2020 Salı 14:19
Erdoğan akaryakıt indirimini açıkladı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan bu gece yarısından itibaren benzinin litre fiyatında 60 motorinin litre fiyatında 55 kuruş indirim olacağını açıkladı.

Son Güncelleme: 10.03.2020 14:21
Anahtar Kelimeler:
Cumhurbaşkanı Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erbay Metin 2020-03-10 23:19:10

Dünyada Rusya Suudi Arabistan rekabeti ve corona virüsü nedeni ile azalan petrol talebi ham petrol varil fiyatlarını 27usd seviyelerine indirince,
Tüm dünyada petrol satış fiyatları da geriledi.
Zamları bakanlık açılıyordu!!!!

Avatar
Devletini seven 2020-03-10 21:27:10

Darıcalı dürüstte iş yok sahte müslüman gözük her yol oluçaktiki sende yerlerde sürünmezdin

Avatar