banner960
banner981
20 Ağustos 2019 Salı 12:33
Efetur’da  skandal!
banner944

Kocaeli’nin yerel firmalarından olan ve Türkiye’nin dört bir yanına yolcu taşıyan Efetur’un e-bilet sisteminde skandal bir olay yaşandı. Firmanın www.efetur.com.tr adresindeki internet sitesinden bilet almak isteyen bir kadın yolcu uyarı mesajıyla karşılaştı. ‘Arka koltuklara bayan seçilmesi uygun değildir’ mesajı iletilen yolcu boş olmasına rağmen arka koltuklardan bilet satın alamadı. Seyahati için araç orta kapısının öne yakın bölümlerine yönelen yolcu buradaki koltukları seçebildi. Efetur’un neden aracın arka koltuklarına kadın yolcu kabul etmediği bilinmiyor.

Son Güncelleme: 20.08.2019 14:51
Anahtar Kelimeler:
Efetur
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hamdi 2019-08-24 18:44:04

otobüste bildim bileli ter kokusu ağız ayak kokusu var çok pisiz çok o yüzden kendi arabamı kullanıyorum

Avatar
Ayşe 2019-08-24 09:30:22

Yıllardır seyahatlerimde efe turu kullanırım hiçbir sıkıntı yaşamadım bunu yapmaşarındaki sebep mantıken doğru arka koltuklar boş bayan tek başına günümüzde sözlü veya bedensel taciz olayı çok yada olmasada oldu diyen çok ee boş olunca buna şahitlik edrcek niri yok bence çok mantıklı tedbir amaçlı tebrik ediyorum

Avatar
Sevinç özsoy 2019-08-23 22:12:57

Sadece bu firmada değil birçok firma bu sistemi uyguluyor

Avatar
İsmail 2019-08-22 20:32:00

Yıllar dir gidip geliyor um
Hiç sıkıntı yaşamadım.

Avatar
Adalı 2019-08-22 15:42:02

Koca firma ne hallere dusmus. Nerde eski kalite. Firmayi yonetecek amirler. Cocuk parklarinda kadin personelinden tokat yiyor neden acaba.

Avatar
herkez biliyor. 2019-08-21 23:55:36

burdan firma sahiplerine söyluyorum.bu kendini begenmiş müdurleri degiştirmediginiz surece bu firma geri gider. birde bir ata sözü var. calma kapıyı calarlar kapını.

Avatar
Efe Hakan 2019-08-21 18:06:57

Efe Tur'un en eski personellerindenim araçta arka taraf boş ise bilet verilmez tek bayayna eğer aile varsa zaten otomakman bilet verilir yolcunun güvenliğidir bu.

Avatar
Nino guloglu 2019-08-21 15:14:10

Kastamondan hopakadar billet 180 lirdan satiolar.internetdan baktim 110 120 yazio skandal deilm bu.

Avatar
Ayşe 2019-08-21 11:17:26

Malesef bu sadece efetura ait bir uygulama değil... otobüsün ön tarafları dolu diyelim arka taraf 4 koltuk boş, kadın yolcu o koltuklara alınmıyor, bu bağnaz kafalar yüzünden mağdur ediliyor ediliyor...

Avatar
serkan 2019-08-21 10:07:51

otobüste bayan kontejanı dolmuş sistemsel bir hata bunu niye uzatiyosunuz

Avatar
doğrudur 2019-08-21 08:56:19

aynısını yaşadım. internet sitesinden en arka tekli koltuk boştu bayan seçemez uyarısı çıktı. ayrıca yeni nesil muavin getirmişler yolculuk yaptığım araca, saygı yok. kalite yerlere düşmüş.

Avatar
Ayşe sevilay 2019-08-21 00:57:01

Ankaraya hastane için sık sık gidiyorum ben çocuğum eşim herhangi bir sorun yaşamadık belirtmek istedim Efe Tur dan memnuniyetimi belirtmek istedim

Avatar
Gülden 2019-08-20 19:51:02

Ben Yalova ya giderken arka koltukta gitmiştim

Avatar
Fatih akdemir 2019-08-20 19:03:22

Ne güzel işte firma bayanı koruma amaçlı bilgi vermiş ben tebrik ediyorum çünkü genellikle erkek oturuyor arka bölüme bunun nesi sıkandal anlamadım ben tebrik ediyorum helal sana efetur

Avatar
Hasan 2019-08-20 18:19:58

Öyle bir şey söz konusu değildir sürekli yolculuk yapıyoruz koltuk ya doludur veya erkek oturuyrdur o nedenle uyarı vermiştir bu haber bile değildir şahsi görüşüm

Avatar
ali 2019-08-20 18:01:57

efetur yaptığı tam olarak anlamadı yaşanmış bir olayla ilgili bir önlemdir düşünüyorum kimse kendi adını llekelemek istemez bu aralar taciz olaylarınla karşılaşıyoruz

Avatar
Tarafsız41 2019-08-20 17:25:05

Erkek başıma almıyorum arka koltukta yer ,onun netür bir fobisi varmışta böyle tercihde bulunmuş çok merak ettim

Avatar
okan 2019-08-20 15:46:48

kırmızı işaretli koltuğun altında Dolu bayan yazıyor. demekki bayan arka koltuk seçebiliyormuş. büyük bir ihtimalle aynı anda iki kişi aynı koltuğu almaya çalıştı bu uyarıyla karşılaştı veya diğer koltukta Dolu bay yazıyor bay yanına bilet almak istediyse sistem bu uyarıyı vermiştir. kısacası kullanıcı hatası.

Avatar
doğan 2019-08-20 13:43:41

Demek arka koltuklarda uygunsuzluk var..

Avatar