banner984
banner980
banner983
18 Eylül 2019 Çarşamba 13:57
Efetur  kadınlara  bilet  satmıyor!

Kocaeli’nin yerel firmalarından olan ve Türkiye’nin dört bir yanına yolcu taşıyan Efetur’un e-bilet sisteminde skandal bir olay yaşanmış, firmanın www.efetur.com.tr adresindeki internet sitesinden bilet almak isteyen bir kadın ‘Arka koltuklara bayan seçilmesi uygun değildir’ mesajıyla karşılaşmıştı. Seyahati için araç orta kapısının öne yakın bölümlerine yönelen yolcu buradaki koltukları seçebildi. Efetur’un neden aracın arka koltuklarına kadın yolcu kabul etmediği bilinmiyordu. O durum geçtiğimiz günlerde netleşti. Efetur’dan bilet almak isteyen bir başka yolcu bugün internet sitesine girdiğinde benzer sorunla karşılaştı. Yolcunun önüne bu defa ‘bayan seçilmesi uygun değildir’ mesajı yerine sadece seçilebilir koltukların açıklandığı bir mesaj çıktı.

KADINLARI ENGELLİYOR

Efetur’un cam kenarı alan kadın yolcuların yanına erkek yolcu bileti kesilemediği için öndeki koltuklar 2 kadın olacak şekilde dolmadıkça sistemden ilerleyen sıraların seçimini engellediği öğrenildi. Böylelikle otobüste kadın+kadın, erkek+erkek oturma düzenini sağlayan Efetur, kadın+boşluk gözüken yerlere erkek bilet kesmediği için oluşan zararı da gidermiş oluyor. Kadınlara uyguladığı sınırlama ile tartışma konusu olan Efetur’un aynı uygulamayı erkek müşteriler için uygulamaması şaşkınlık yaratıyor.

Son Güncelleme: 19.09.2019 08:23
Anahtar Kelimeler:
Efetur
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandsş 2019-09-21 17:11:47

Haber olsun diye bir haber

Avatar
Saniye 2019-09-19 23:12:05

Ben bayanim efe turda arka koltuğa internetten yer almıştım. Hatta kendim oturmak istemedim çok sallıyor. On koltukların sahibi gelene kadar öne geçebilir miyim diye. Bi sıkıntı yaşamadım efe turda.

Avatar
VOLKAN 2019-09-19 16:56:47

BAYRAMDAN ONCE HAREM 25 TL ; BAYRAMDA 28 TL ; SİMDİ 30 TL OLDU; SAYİN GAZETECİ BUNLARİDA YAZİN NİYE YAZMİYOSUNUZ ; KOSKOCA 2 MİLYONLUK KOCAELİ TEK EL FİRMADA İSTEDİGİ GİBİ OYNUYOR İNSSNLARLA; KOLTUK ARKADAN OLMUS ONDEN OLMUS NE ONEMİ VAR; BUNLARİDA YAZİNDA SİZİN ELİNİZDEN OPEYİM; SEHİR İCİNE 25 KURUS ZAM GELİNCE KİYAMET KOPUYOR ; ADAMLAR 3 AYDA 5 TL ZAM YAPİYOR SESİNİZ CİKMİYOR; MAZOT A ZAM DA YOK HEMDE AYİPTİR YAAAA

Avatar
bedo @yaman 2019-09-19 16:35:34

anlamıştırda onlarda bi huy var deliye (anlamamazlığa) veriyorlar kendilerini işlerine gelmiyor akıl kiraya verilince böyle oluyor tabi hergün bakliyat veya hormonlu tavuğa muhtaç olmuş et yiyemiyorki sorgulama yeteneği gelişsin :)))

Avatar
suçiçeği @Safiş 2019-09-19 12:18:53

harbi öyle bir durum varsa sen sistemin bug'ını bulmışsun biletalldan başka bir yerden almamak lazım ahaha

Avatar
Shava 2019-09-19 11:53:54

Ben bir kadın olarak bu uygulamayı gayet beğendim daha biz kadınlar ne istiyoruz yanımızda illah bir erkek mi olması lazım sonra bar bar bağırıp erkekler bizi taciz etti deriz efetur bunları önlemek için bu kararı almıştır onları tebrik ediyorum

Avatar
Gerçekler 2019-09-19 11:11:15

Efetur kadar boktan bir otobüs şirketi bulamazsınız. Otobüs 2+1 der normal çıkar, kalkış saatinden en az yarım saat sonra haraket eder, yazın ortasında havalandırması bozuk otobüste yolcu taşır, muavin ve görevlilerin asık yüzleri de cabası... Umarım Izmit bi gun bu mafyalardan kurtulur

Avatar
yaman @bedo 2019-09-19 10:59:52

sanırım biri yobaz yazmış size.noktayı virgülü yerinde kullansaydınız belki anlardı :)

Misafir Avatar
bedo 2019-09-19 16:35:34 @yaman

anlamıştırda onlarda bi huy var deliye (anlamamazlığa) veriyorlar kendilerini işlerine gelmiyor akıl kiraya verilince böyle oluyor tabi hergün bakliyat veya hormonlu tavuğa muhtaç olmuş et yiyemiyorki sorgulama yeteneği gelişsin :)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bora Zan @Mehmet Askeroğlu 2019-09-19 10:39:36

Bazılarının ısrarla arka koltukları istemelerinin tek sebebi var,herkes uyurken Gece Vardiyasında Fazla Mesai yapacaklar, anladın sen onu !

Avatar
Safiş 2019-09-19 10:12:15

Valla Efetur'un sayfası satmıyor da Biletall.com aynı koltuğu kadınlara da erkeklere de satıyor ben ordan alıyorum :D

Misafir Avatar
suçiçeği 2019-09-19 12:18:53 @Safiş

harbi öyle bir durum varsa sen sistemin bug'ını bulmışsun biletalldan başka bir yerden almamak lazım ahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
ha ha @bedo 2019-09-19 09:32:41

mümkünse ülkeyi terket seni yobaz

Avatar
okuyucu 2019-09-19 08:30:38

ne oldu reklam peşinemi düştünüz:))

Avatar
bedo 2019-09-19 08:07:34

muhafazakar partinin oy fazla aldığı şehirlere bakın bastırılmış duygu ortaya çıkıyor can izmir can muğla antalya iyiydi eskiden bozuldu orada emekli olduğumda son yerel seçimde halk partisinin yüzde 75 ve üstü oy aldığı bir şehre taşınacağım.

Misafir Avatar
yaman 2019-09-19 10:59:52 @bedo

sanırım biri yobaz yazmış size.noktayı virgülü yerinde kullansaydınız belki anlardı :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ha ha 2019-09-19 09:32:41 @bedo

mümkünse ülkeyi terket seni yobaz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Esra 2019-09-18 22:29:56

Saçmalık aynı şey erkeğe de uygulanıyor.3 erkek yanı boş ise 4.erkek tek başına 2li koltuktan yer seçemiyor. Mecburen erkeklerin yanina yonlendiriyor sistem. Kadinlaea özel bir şey değil bu. Bilmeden saçmalamışsınız

Avatar
yaman 2019-09-18 20:43:47

bu tür uygulama sadece efeturda yok,başka firmalardada var..erkekle oturmak istemeyen bayanlar için düşünülmüş sanırım.malum muhafazakar kesim arttı.
önceden sorarlardı şimdi direk engelliyorlar heralde..

Avatar
Mehmet Askeroğlu 2019-09-18 19:30:06

Bu gazeteyi severek okuyorum ama EfeTur'a düşmanlığının sebebini anlayamıyorum Ben devamlı Efetur'u seçerim geçen hafta'da Bodrum'a gidip geldim gayetle memnunum kaldın yolcuların ısrarla arka sıralara hatta en arkaya bilet istemelerini anlayamyorum eğer memnun değ,lsen,z Metro seyahatle yolculuk yapabilirsiniz ama gideceğiniz yere sağ ve sağlam varacağınızı garanti edemem.

Misafir Avatar
Bora Zan 2019-09-19 10:39:36 @Mehmet Askeroğlu

Bazılarının ısrarla arka koltukları istemelerinin tek sebebi var,herkes uyurken Gece Vardiyasında Fazla Mesai yapacaklar, anladın sen onu !

Beğenmedim! (2)
Avatar
Muzo 2019-09-18 14:51:18

Bu kadar sapığın olduğu ülkede firmalarda yüklü tazminatlarla karşılaşmamak adına böyle önlemler alıyor. Normal bir durum bu ülkede.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482